Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INWESTYCJE MEDYCZNE ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101745880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34 lok. 105
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-135
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@iml.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978fb590-7688-4687-a3ee-f9a5a1ed47e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Poprawa dostępności do stacjonarnej opieki długoterminowej na terenie miasta Skierniewice oraz powiatu skierniewickiego poprzez utworzenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/iml3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informację zawarte są w SWZ- rozdział XIII - na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informację zawarte są w SWZ- rozdział XIII - na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ- rozdział XXV na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ- rozdział XXV na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/iml
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/ZP/P/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja inwestycji pn.: Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem, wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej całość przedmiotu zamówienia zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ, uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli dotyczy) oraz innymi wymaganiami przepisami prawa dokumentów, pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót objętych PFU oraz pełnienie nadzoru wykonawczego kierownictwa budowy oraz kierowników robót branżowych nad robotami budowlanymi, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie załącznika do SWZ - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe) Oświadczenie Wykonawcy, podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Oświadczenie składa się do oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w formie załącznika - załączone do oferty, (oświadczenie aktualne na dzień składania ofert )
Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w formie załącznika - załączone na wezwanie Zamawiającego, (oświadczenie/ podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego aktualne na dzień ich złożenia).
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. W wykazie należy podać minimum: 1 robotę budowlaną dotyczącą budowy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2 obejmującą swym zakresem co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne, wod.-kan. i sanitarne, teletechniczne, z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacje systemu przyzywowego, przeciwpożarowego, oddymiania, monitoringu, zagospodarowaniem terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Forma wykazu według załącznika do SWZ
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1: osoba, która będzie architektem (koordynatorem projektantów wszystkich branż), posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat , licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz mająca doświadczenie w opracowaniu dokumentacji projektowej budowy budynku o zaprojektowanej powierzchni użytkowej min. 700 m2 oraz o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu,; nie dopuszcza się doświadczenia jako projektant sprawdzający czy koreferent; osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, pełniąca jednocześnie obowiązki kierownika budowy, posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat , licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy minimum jednej zrealizowanej inwestycji/zadaniu polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2; osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazów bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat , licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy/robót przy minimum jednej zrealizowanej inwestycji/zadaniu polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2; osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy/robót przy minimum jednej zrealizowanej inwestycji/zadaniu polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2. Forma wykazu według załącznika do SWZ.
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 3.000.000,00 zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualność informacji zawartych
w oświadczeniu wstępnym - przesłanki wykluczenia z postępowania, spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie z art. 7 ust 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdz. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących bezpiecz. narodow.- załączone na wezwanie Zamawiającego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót bud. wykonanych nie wcześniej niż w okresie ost. 5 lat, a jeżeli okres prowadz. dział. jest krótszy w tym okresie, wraz z pod. ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz zał. dow. określ. czy te roboty bud. zostały wykonane należycie, przy czym dow., o których mowa, są ref. bądź inne dok. sporządz. przez podmiot, na rzecz którego roboty bud. zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok. inne odpowiednie dok. W wykazie należy podać minimum: 1 robotę budowlaną dotyczącą budowy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2 obejmującą swym zakresem co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne, wod.-kan. i sanitarne, teletechniczne, z wykonaniem instalacji wentylacji mech. oraz instal. systemu przyzywowego, przeciwpoż. oddymiania, monitoringu, zagospodarowaniem terenu w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień: co najmniej 1: osoba, która będzie architektem (koordynatorem projektantów wszystkich branż), posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat , licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz mająca doświadczenie w opracowaniu dokumentacji projektowej budowy budynku o zaprojektowanej powierzchni użytkowej min. 700 m2 oraz o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu,; nie dopuszcza się doświadczenia jako projektant sprawdzający czy koreferent; osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, pełniąca jednocześnie obowiązki kierownika budowy, posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat , licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy minimum jednej zrealizowanej inwestycji/zadaniu polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2; osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazów bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat , licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy/robót przy minimum jednej zrealizowanej inwestycji/zadaniu polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2; osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy/robót przy minimum jednej zrealizowanej inwestycji/zadaniu polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 3675 m3 oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – na kwotę minimum 3.000.000,00 zł
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika do SWZoświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy Pzp wg załącznika do SWZ – jeżeli dotyczy
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg załącznika do SWZ – jeżeli dotyczy
zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – jeżeli dotyczy
pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/iml
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie robót budowlanych, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej, nie stanowi ona wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 131 ust. 2 ustawy PzpINNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 38/ZP/2025 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi.
- Roboty utrzymaniowe i konserwacyjne na obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w Myśliborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Remont pomieszczeń w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy al. Dygasińskiego 15
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.