eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBudowa skrzyżowania drogi krajowej Nr 14 (ul. Prymasowska) z drogą powiatową (ul. Jana Pawła II) w Łowiczu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Łódź: Budowa skrzyżowania drogi krajowej Nr 14 (ul. Prymasowska) z drogą powiatową (ul. Jana Pawła II) w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 95516 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, fax (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa skrzyżowania drogi krajowej Nr 14 (ul. Prymasowska) z drogą powiatową (ul. Jana Pawła II) w Łowiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa skrzyżowania drogi krajowej Nr 14 (ul. Prymasowska) z drogą powiatową (ul. Jana Pawła II) w Łowiczu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 104000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1 -3 muszą spełniać Wykonawcy łącznie, natomiast warunki określone w art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp musi spełniać każdy z Wykonawców; 2.Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie. 3. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby spełniające postawione poniżej wymogi w celu obsadzenia następujących stanowisk: a) Kierownik budowy w specjalności drogowej - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg klasy min. G. b). Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach ogólno budowlanych polegających na budowie, rozbiórce lub przebudowie obiektów budowlanych. Dopuszcza się by jedna osoba posiadająca stosowne uprawnienia pełniła funkcję kierownika budowy i robót wymienionych w punkcie a i b. c). Kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 1 robocie budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci telekomunikacyjnych. d). Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach budowlanych, polegających na budowie lub przebudowie sieci, elektrycznych lub elektroenergetycznych. e). Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak: sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 1 robocie budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodociągowych oraz kanalizacyjnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, zrealizował (zakończył) minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg klasy min. G wraz z przebudową urządzeń infrastruktury technicznej o wartości łącznej 10 000 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować stacjonarną wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h lub zapewnić dostawę mas bitumicznych (określonych w PT) z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie: spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu na druku zgodnym z treścią Formularza 3.1. załaczonego do SIWZ - oryginał. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. załączonego do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu - na formularzu zgodnym z treścią załączonego do SIWZ Załącznika do Formularza 3.2.; 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanymi stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4 załączonego do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Informację o sprzęcie i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. załączonego do SIWZ. W treści informacji należy podać lokalizację wytwórni z której przewidywana jest dostawa betonu asfaltowego i SMA. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2., 3. i 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. B.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty określone w pkt A.1) i 3) oraz w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. A. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt .1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokumenty wymienione w pkt 2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 6 - 9 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których SIWZ wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Łodzi, 09-056 Łódź, ul. Roosevelta 9. SIWZ w formie papierowej jest płatna 1500 zł brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Łodzi Sekretariat Zamawiającego, pok. 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom następujących rodzajów robót: telekomunikacyjne, energetyczne i elektroenergetyczne, wodno-kanalizacyjne. W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający wymaga zgodnie z art. 6471 § 2 KC przedłożenia umowy/-ów Wykonawcy z Podwykonawcą/-ami do akceptacji przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby oraz możliwości finansowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50%. Zamawiający wybiera pisemną formę porozumiewania się.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.