eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PaczkówUtrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Paczków: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r.
Numer ogłoszenia: 95254 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39030 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Paczków, ul. Rynek 1/3, Paczków, woj. opolskie, tel. 077 4316791, faks 077 4316797.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Paczków w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2012 r. Zakres prac obejmuje: 1) odchwaszczanie żywopłotów oraz ich formowanie nie mniej niż dwukrotnie w roku (kwiecień, październik), 2) przeprowadzenie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew i krzewów (kwiecień, listopad), 3) koszenie mechaniczne trawników oraz innych terenów zieleni miejskiej (15 czerwiec, 15 lipiec, 15 sierpień, 15 wrzesień), 4) porządkowanie starego cmentarza przy ul. Wojska Polskiego z karczowaniem (wiosna) oraz koszenie trawy dwa razy w roku (15 lipiec, 15 wrzesień), 5) wygrabienie liści z trawników oraz od wewnętrznej strony murów obronnych, do ich całkowitego oczyszczenia z wywozem liści na składowisko odpadów (listopad, grudzień), 6) przygotowanie kwietników, gazonów, waz i rabat do obsadzenia kwiatami oraz nasadzenia kwiatów sezonowych w terminie do dnia 15 maja, 7) pielenie na bieżąco rabatów kwiatowych, 8) pielęgnację na bieżąco nasadzonych kwiatów w zakresie odchwaszczania, podlewania i nawożenia oraz opryskiwania odpowiednimi środkami chemicznymi), 9) uzupełnianie na bieżąco kwiatów, które zostały skradzione lub zniszczone, 10) zawieszanie i bieżąca pielęgnacja kwiatów (podlewanie i nawożenie) w doniczkach wiszących na lampach oświetleniowych w Rynku w ilości 42 sztuk oraz dostarczenie od ogrodnika do Urzędu (budynek) skrzynek z kwiatami w ilości 30 szt. Odbiór doniczek i skrzynek powinien nastąpić najpóźniej do 15 lutego, a zwieszenie do dnia 15 maja. 11) zakup kwiatów do nasadzeń po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym gatunków kupowanych kwiatów. Wykonawca zobowiązany jest do okazania faktury za zakupione kwiaty, 12) ustawienie i demontaż choinki świątecznej w Rynku (ustawienie do dnia 3 go grudnia, demontaż do dnia 2-go lutego), 13) utrzymanie i konserwacja dwóch pomników z uwzględnieniem niezbędnych dekoracji okolicznościowych(3 Maja, 11 listopada) tj. flagi państwowe, wieńce, itp., 14) wymianę piasku w piaskownicach (do 15 maja) znajdujących się na placach zabaw (ul. Staszica i ul. Mickiewicza) i bieżącą naprawę urządzeń znajdujących się na placach wraz z ich malowaniem. Malowanie ogrodzeń placów zabaw, 15) nasadzenia drzew i krzewów dostarczonych przez Zamawiającego w celu uzupełnienia, 16) likwidację roślinności na murach obronnych - jeden raz w roku (do dnia 30-go czerwca)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 167532.18 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLATAN Usługi Komunalne Andrzej Sójka, ul. Parkowa 16 B, 57-402 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 167532.18
  • Oferta z najniższą ceną: 167532.18 oferta z najwyższą ceną: 182033.64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.