Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Warszawa: Szkolenia pracowników KRUS w zakresie zarządzania systemami informatycznymi
Numer ogłoszenia: 95193 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia pracowników KRUS w zakresie zarządzania systemami informatycznymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie cyklu autoryzowanych przez firmę Microsoft szkoleń w zakresie /Administrowania systemem Microsoft Windows Server 2003./: Podstawowy blok szkoleniowy: - MS 2273 Managing and Maitaining a Microsoft Windows Server 2003 dla 30 pracowników Zamawiającego. Szkolenia muszą być przeprowadzone w trzech zamkniętych, dedykowanych grupach po 10 osób każda. Czas trwania szkolenia: 5 dni każda grupa. Uzupełniający blok szkoleniowy: - MS 2275 Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment dla 2 pracowników Zamawiającego, Czas trwania szkolenia: 3 dni - MS 2276 Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Host dla 3 pracowników Zamawiającego, Czas trwania szkolenia: 2 dni - MS 2277 Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Services dla 4 pracowników Zamawiającego, Czas trwania szkolenia: 5 dni. Uzupełniający blok szkoleniowy może zostać przeprowadzony w dowolnej liczbie grup otwartych Wykonawcy. 2. Oferowane usługi będą realizowane przez Wykonawcę posiadającego status partnera edukacyjnego firmy Microsoft tj. /Gold Certified Partner for Learning Solutions/. 3. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1 - kursy komputerowe. 4. Ponadto Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenia muszą mieć status szkoleń autoryzowanych przez firmę Microsoft. 2. Szkolenia muszą być prowadzone w formie warsztatów tj. muszą posiadać oddzielne stanowiska dla każdego uczestnika z zainstalowanym środowiskiem szkoleniowym, pozwalającym na przećwiczenie zagadnień poruszanych na szkoleniu. 3. Sala szkoleniowa powinna być klimatyzowana z dostępem światła dziennego, wyposażona w sprzęt komputerowy i prezentacyjny. 4. Szkolenia będą przeprowadzone w dni robocze. 5. Dzień szkoleniowy będzie wynosił 7 godzin zegarowych; standardowe godziny zajęć 9.00-16.00, z wyjątkiem pierwszego dnia podstawowego bloku szkoleniowego, które powinno rozpocząć się od godz.11. W przypadku kursów w formie zamkniętej będzie możliwość dostosowania programu zajęć do potrzeb Zamawiającego. 6. Szkolenia zostaną przeprowadzone przez wykwalifikowanych trenerów posiadających od co najmniej 2 lat certyfikat /Microsoft Certified Trainer/, 7. Wykonawca będzie prowadził listę obecności pracowników uczestniczących w szkoleniach podstawowego bloku tematycznego, wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkoleń serwis cateringowy wraz z obiadem każdego dnia szkolenia. 9. Uczestnicy szkoleń otrzymają certyfikaty ukończenia szkolenia sygnowane przez firmę Microsoft w dniu zakończenia szkolenia. 10. Uczestnicy szkoleń otrzymają komplet materiałów szkoleniowych autoryzowane przez firmę Microsoft (dostarczony w pierwszym dniu szkolenia)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzili szkolenia dedykowane (zamknięte) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla co najmniej 5 klientów instytucjonalnych, - dysponują co najmniej 3 trenerami certyfikowanymi przez firmę Microsoft tj. posiadającymi od co najmniej 2 lat certyfikat /Microsoft Certified Trainer/, - dysponują odpowiednim zapleczem technicznym tj. co najmniej jednym ośrodkiem z salą szkoleniową zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie uczęszczanych arterii komunikacji miejskiej, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą spełnia /nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - Pzp wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Wykaz zrealizowanych szkoleń dedykowanych (zamkniętych) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla co najmniej 5 klientów instytucjonalnych, z podaniem dat wykonania, przedmiotu i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 7. Wykaz osób (trenerów), którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z kserokopiami wymaganych certyfikatów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu ośrodkiem z salą szkoleniową zlokalizowanym w Warszawie, w którym zostaną przeprowadzone szkolenia (formularz oferty pkt 2). 9. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto na ofertę powinny składać się następujące oświadczenia i dokumenty: 10. Wypełniony formularz oferty wg wzoru zawartego w Rozdziale I SIWZ - Formularz Oferty. 11. Certyfikat potwierdzający, że Wykonawca posiada status partnera edukacyjnego firmy Microsoft tj. /Gold Certified Partner for Learning Solutions/. 12. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (formularz oferty pkt 10 - składane w przypadku gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). 13. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 14. Tłumaczenie na jęz. polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów załączonych do oferty w języku obcym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00 - 608 Warszawa, pokój 225.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - CENTRALA, Al. Niepodległości 190, 00 - 608 Warszawa, pok. 101 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.