eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPrzetarg nieograniczony na usługę dostarczania przygotowanych całodziennych posiłków dla pacjentów oraz dystrybucja na oddziały Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. Nr sprawyPCZ/II-ZP/13/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Żnin: Przetarg nieograniczony na usługę dostarczania przygotowanych całodziennych posiłków dla pacjentów oraz dystrybucja na oddziały Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. Nr sprawy: PCZ/II-ZP/13/2008.
Numer ogłoszenia: 94887 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o., ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, fax 052 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę dostarczania przygotowanych całodziennych posiłków dla pacjentów oraz dystrybucja na oddziały Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. Nr sprawy: PCZ/II-ZP/13/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : a) sporządzenie posiłków w kuchni Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 26 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 104, poz. 1096), b) dowóz posiłków przez Wykonawcę do Zamawiającego, c) dostarczenie oraz dystrybucja na poszczególne oddziały przygotowanych przez Wykonawcę posiłków całodziennych w ilości około 29.519 rocznie dla pacjentów Zamawiającego, d) odbiór i utylizacja resztek pokarmowych, e) zmywanie naczyń po posiłkach. Przedmiot zamówienia przedstawiony jest szczegółowo w Załączniku nr 1 do specyfikacji. Warunki zamawiania i rozliczania posiłków zawiera Wzór umowy stanowiący integralną część specyfikacji - Załącznik nr 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.11.00 - Usługi rozwożenia posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy(ch): a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - ustawy Pzp; c) posiadają decyzję Sanepidu na prowadzenie kuchni cateringowej, zgodnie ze standardem HACCP; d) posiadają co najmniej 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu placówek zbiorowego żywienia; e) zatrudniają minimum 3 pracowników legitymujących się formalnym wykształceniem, z 10 letnim stażem pracy na stanowiskach dotyczących zbiorowego żywienia; f) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 200 tys. złotych; g) złożą ważną, przygotowaną zgodnie z zapisami specyfikacji ofertę, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 uPzp; h) wypełnią i podpiszą Wzór umowy, w treści określonej w Załączniku nr 4 do specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. IV specyfikacji, stanowiących załączniki do złożonych przez wykonawców ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : a) oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego Załącznik nr 3 do specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, d) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (według pkt. III ust.1 pkt. e); f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia (na minimum 200 tys. zł) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje minimum trzech Zamawiających; h) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia - decyzja Sanepidu na prowadzenie kuchni cateringowej, zgodnie ze standardem HACCP; i) podpisany i wypełniony Wzór umowy w treści określonej w Załączniku nr 4 do specyfikacji; j) kserokopia dowodu wpłaty wadium - przelewu lub kopia poręczenia instytucji bankowych lub ubezpieczeniowych (oryginał należy złożyć w Kasie Zamawiającego); k) przykładowy 7 - dniowy jadłospis dla diety ogólnej i lekko strawnej, z podaniem wartości kalorycznej. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - oferta wspólna (konsorcjum) muszą spełniać następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie winien oddzielnie złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1- 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; 4) wypełniając formularz ofertowy, oraz dokumenty i oświadczenia powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W/w strona internetowa Zamawiającego lub osobiście - w Dziale zamówień publicznych Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jw..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.