Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 im. JANUSZA KORCZAKA W KĄTACH WROCŁAWSKICH W 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 im. JANUSZA KORCZAKA W KĄTACH WROCŁAWSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001181417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzozowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2katy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2katy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 im. JANUSZA KORCZAKA W KĄTACH WROCŁAWSKICH W 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b632c6-1660-493e-9cbb-8123bb989dab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21b632c6-1660-493e-9cbb-8123bb989dab3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę w postaci elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami, Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Szczegółowy opis zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Szczegółowy opis zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków – obiad, tj. drugie danie z napojem, dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Janusza Korczaka w Kątach Wrocławskich przy ul. Brzozowej 6 w liczbie 150 szt. dziennie w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. w dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich, dni ustawowo wolnych od zajęć lekcyjnych oraz dni zajęć opiekuńczych.
2. Podane liczby obiadów mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania bądź zwiększenia liczby wskazanych obiadów. Liczba może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Zamawiający gwarantuje odbiór posiłków na poziomie 40%. Szczegółowy opis zawiera SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dietetyka
4.3.7.) Kolejność kryterium: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szefa kuchni
4.3.7.) Kolejność kryterium: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny odpis z rejestru zakładów podlegających kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy, z możliwością ich transportu w ramach usług cateringowych na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448). Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopełni ten warunek.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię Certyfikatu HACCP wystawionego przez jednostkę certyfikowaną, poświadczającego, że w zakładzie przestrzegane są wymagania higieniczne określone w rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, świadczył lub świadczy, co najmniej dwie usługi cateringowe, polegające na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla szkół lub przedszkoli dla co najmniej 140 dzieci
- Dysponuje co najmniej dwoma samochodami do przewozu żywności, wraz z aktualnymi decyzjami Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającymi środki transportu służące do wykonywania zamówienia jako spełniające odpowiednie wymagania do celów przewozu żywności. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje co dwoma pojazdami wraz z aktualnymi decyzjami .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: przez platformę e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI KĄTY WROCŁAWSKIE
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego cysterny do transportu wody pitnej
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Kąty Wrocławskie w roku 2026
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn.: "Budowa dróg gminnych na osiedlu nr 5 w Kątach Wrocławskich
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa awaryjnego systemu zasilania budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Krzeptowie
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 im. JANUSZA KORCZAKA W KĄTACH WROCŁAWSKICH W 2026 r.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Kątach Wrocławskich
więcej: przetargi KĄTY WROCŁAWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringową w ramach projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatronika"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku i Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 im. JANUSZA KORCZAKA W KĄTACH WROCŁAWSKICH W 2026 r.
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego oraz osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej od 01.01.2026 do 31.12.2026
- Przygotowanie, wydawanie i dostarczanie posiłków w ramach wielolet. rząd. prog. "Posiłek w szkole i w domu " 2024-2028 dla beneficjentów CUS miasta Łomża w 2026 r. oraz dla seniorów do DDS + w 2026.
- usługi w zakresie żywienia pacjentów szpitala
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





