eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Majdan KrólewskiŚwiadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego oraz osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej od 01.01.2026 do 31.12.2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo–Mieszkalnego oraz osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej od 01.01.2026 do 31.12.2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830454610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A

1.5.2.) Miejscowość: Majdan Królewski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158471046

1.5.8.) Numer faksu: 158471890

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@majdankrolewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://majdankrolewski.naszops.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo–Mieszkalnego oraz osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej od 01.01.2026 do 31.12.2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9b4037d-b7dd-498e-bdfa-4db3f54c1d8a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9b4037d-b7dd-498e-bdfa-4db3f54c1d8a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9b4037d-b7dd-498e-bdfa-4db3f54c1d8a

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl.
2) Wykonawca musi posiadać konto typu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegóły dotyczące zakładania kont i korzystania z platformy znajdują się w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz w zakładce „Centrum Pomocy” na stronie platformy.
3) Szczegółowe instrukcje dotyczące składania ofert, wniosków i komunikacji dostępne są w Instrukcji użytkownika platformy e-Zamówienia.
4) Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 150 MB.
5) Dopuszczalne formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg. Dokumenty mogą być skompresowane w formatach .zip lub .7z. Inne formaty plików nie będą akceptowane.
6) Stały dostęp do Internetu o minimalnej przepustowości: 512 kb/s.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art.14 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Majdanie Królewskim, ul. Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski zwany również zamawiającym
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: jakubsmykla@hebenpolska.pl; tel.882 491 546
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 i art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) Po ustaniu celu pierwotnego dane będą przetwarzane w celach archiwalnych ,kontrolnych na podstawie art.6 ust 1 lit.c RODO w związku. z właściwymi przepisami szczególnymi.
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OPS.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania, dostarczania oraz wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla:
a) uczestników Centrum Opiekuńczo– Mieszkalnego w Brzostowej Górze, prowadzonego przez OPS, (planowana liczba dożywianych uczestników: około 18 osób pobyt dzienny/dni robocze, 2 osoby – pobyt całodobowy/wszystkie dni w roku) w okresie:
a. dla uczestników COM pobyt dzienny w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r., tj. około 251 dni roboczych,
b. dla uczestników COM pobyt całodobowy w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r., tj. około 365 dni w roku
b) osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Majdanie Królewskim, którym przyznano pomoc w formie posiłku na podstawie decyzji administracyjnych, (planowana liczba dożywianych około 16 osób średnio miesięcznie - dowóz do ich miejsc zamieszkania na terenie gminy/dni robocze) w okresie: od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r., w dni robocze tj. około 251 dni roboczych.
2. Usługa obejmuje w szczególności:
a) przygotowanie posiłków zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi i sanitarno–higienicznymi,
b) dostarczenie posiłków w termosach do wskazanych miejsc,
c) wydanie lub przekazanie posiłków odbiorcom,
3. Miejsca dostarczania posiłków:
a) siedziba Centrum Opiekuńczo– Mieszkalnego w Brzostowej Górze, Brzostowa Góra 110, 36-110 Majdan Królewski
b) miejsca zamieszkania osób uprawnionych lub inne lokalizacje wskazane przez OPS - zakres terytorialny świadczenia usług obejmuje teren Gminy Majdan Królewski. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania posiłków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na obszarze gminy, zgodnie z bieżącymi potrzebami wynikającymi z przyznanej pomocy
4. Dostawy posiłków ,odbywać się będą odpowiednio:
a) dla uczestników COM :
a. dostawa śniadania w godzinach od 8:30 - 9:00
b. dostawa obiadu w godzinach od 13:00 – 13:30
c. dostawa kolacji w godzinach od 17:00 – 17:30
b) dla osób wskazanych przez OPS z transportem do ich miejsc zamieszkania na terenie gminy:
a. dostawa obiadu w godzinach od 13:00 do 15:00

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych

55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od miejsca przygotowania/wytwarzania posiłków

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków, zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r., poz. 1448), tj. posiadania decyzji o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu albo wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczących zakładu (kuchni), w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone do realizacji zamówienia.
2) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
3) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże że :
a. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla osób starszych, chorych lub z niepełnosprawnościami, świadczoną przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy dla grupy minimum 20 osób.
Zamawiający dopuszcza sumowanie okresów realizacji umów będących wynikiem zamówień publicznych lub cywilnoprawnych, realizowanych na rzecz jednego lub więcej zamawiających/właścicieli zlecenia, w celu spełnienia wymaganego okresu doświadczenia.
Na potwierdzenie wykonawca przedkłada wykaz usług zawierający daty, miejsca wykonania oraz podmioty, na rzecz których usługi zostały zrealizowane, wraz z dowodami należytego wykonania (referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie; w przypadku usług ciągłych – należyte wykonywanie).
b. Posiadania narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia:
• Wykonawca musi dysponować kuchnią dopuszczoną do przygotowywania posiłków w żywieniu zbiorowym, posiadającą decyzję o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu albo wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą kuchni, w której będą przygotowywane posiłki na potrzeby realizacji zamówienia.
• Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do korzystania z kuchni (np. własność, najem, użyczenie).
• Kuchnia musi być wyposażona w niezbędne urządzenia do przygotowywania, porcjowania i utrzymania odpowiedniej temperatury posiłków.
• Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu posiłków, umożliwiającym zachowanie wymogów higieniczno–sanitarnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub in-formacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu złożonym wraz z ofertą – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiają-cy nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących Zdolności do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) aktualna na dzień składania ofert decyzja o zatwierdzeniu zakładu albo decyzja o warunkowym zatwierdzeniu zakładu, albo zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) – dotyczące zakładu (kuchni), w którym będą przygotowywane posiłki na potrzeby realizacji zamówienia..
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Doświadczenie - Wykonawca składa:
a. wykaz usług, z którego wynika, że:
• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
• wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków
• dla osób starszych, chorych lub z niepełnosprawnościami,
• świadczoną przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy,
• dla grupy minimum 20 osób.
Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 4. wraz z dowodami należytego wykonania usług, w szczególności: referencje, inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie, a w przypadku usług ciągłych – dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie.
b) Zaplecze techniczne (kuchnia, wyposażenie, transport) - Wykonawca składa:
a. kopię decyzji o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu albo zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej – dotyczących kuchni, w której będą przygotowywane posiłki na potrzeby realizacji zamówienia;
b. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy, obejmujący w szczególności:
• urządzenia kuchenne,
• sprzęt do przygotowywania i porcjowania posiłków,
• urządzenia umożliwiające utrzymanie temperatury
c. oświadczenie wykonawcy o posiadaniu tytułu prawnego do kuchni, z której będzie korzystał przy realizacji zamówienia (np. własność, najem, użyczenie).
d. wykaz środków transportu przeznaczonych do przewozu posiłków wraz z opisem ich przystosowania do zachowania wymogów higieniczno–sanitarnych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 121 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1823 ze zm.), w przypadku, gdy Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się o zamówienie przez kilku Wykonawców, zastrzega się, że:
a. Zamówienie będzie realizowane wyłącznie przez jednego Wykonawcę, który zostanie wyznaczony jako lider konsorcjum lub podmiot wiodący.
b. Lider konsorcjum ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia, w tym świadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków uczestnikom COM oraz osobom wskazanym przez OPS zgodnie z wymaganiami SWZ i umowy.
c. Pozostali Wykonawcy uczestniczący w konsorcjum lub wspólnym ubieganiu się o zamówienie pełnią wyłącznie rolę wspierającą i nie są uprawnieni do samodzielnego wykonywania przedmiotu zamówienia.
d. Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi zawierać:
a) jednoznaczne wskazanie Wykonawcy pełniącego funkcję lidera;
b) dokument potwierdzający zakres odpowiedzialności lidera oraz jego kompetencje do wykonania zamówienia;
c) oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o akceptacji powyższych zasad i zobowiązaniu do współpracy w ramach konsorcjum.
b) Naruszenie powyższych zasad skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
a) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej Umowy i termin realizacji usługi,
b) zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż ustalono w opisie przedmiotu umowy.
2) Pozostałe zmiany:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji Umowy, zmniejszenie wartości zamówienia),
b) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktury, zmiana okresu rozliczeniowego, zmiana godzin wydawania posiłków, zmiana sposobu wydawania posiłków) -zgodnie z wzorem umowy Załącznik 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9b4037d-b7dd-498e-bdfa-4db3f54c1d8a

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.