eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa napędu oraz przyrządów stosowanych do zabiegów ortopedycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Kętrzyn: Dostawa napędu oraz przyrządów stosowanych do zabiegów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 93617 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74896 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512502, faks 089 7513797.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa napędu oraz przyrządów stosowanych do zabiegów ortopedycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, urządzeń i przyrządów używanych na salach operacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na tzw. Pakiety, szczegółowy wykaz oraz opis w załączniku Nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - warunki graniczne. Wymagana gwarancja minimum 24 miesiące (dotyczy Pakiet Nr 1, 2 i 4) oraz minimum 60 miesięcy (dotyczy Pakiet Nr 3). Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas dostawy do Zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu w godz. 7.30-14.30, i pierwsze uruchomienie (dotyczy Pakiet Nr 3) oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i użytkowania. Wykonawca sporządzi i dostarczy wraz ze sprzętem protokół zdawczo - odbiorczy, dokumenty dopuszczające do używania, instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiany asortyment fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowane nie wcześniej niż przed rokiem 2010. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na urządzenia lub narzędzia regenerowane, używane lub będące przedmiotem pokazów, demonstracji, itp. Narzędzia: narzędzia muszą być wykonane ze stali szlachetnej narzędziowej, spełniającej wymogi normy ISO-7153-1 lub równoważnej, informacje dotyczące stali mają być potwierdzone certyfikatem producenta narzędzi, oferowane narzędzia mają być zmatowione, hartowane próżniowo, ze wstępną pasywacją wykonaną przez producenta, w przypadku nożyczek ramiona mają być łączone za pomocą śrubki lub wkrętem, odpowiednio zabezpieczonym przed przypadkowym odkręceniem, narzędzia mają być oznakowane logo Szpitala - zależnie od wielkości narzędzia nazwa Szpital Kętrzyn (zamawiający dopuszcza skrócenie napisu zależnie od wielkości narzędzia), lub logo szpitala, metodą laserową. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowaną przez producenta regenerację narzędzi, zgodną z normami ISO 9001 i EN 46001 lub równoważną - potwierdzone oświadczeniem oraz stosownym certyfikatem, wraz z ofertą dostarczy oryginalne katalogi oferowanych produktów będących przedmiotem zamówienia wraz z nazwą producenta i numerem katalogowym oraz dokładnym opisem, których pozycji dotyczy. Zamawiający wymaga szczegółowego opisu w języku polskim odnośnie mycia, dezynfekcji i sterylizacji. Wykonawca dołączy do oferty wykaz środków zalecanych przez producenta do dezynfekcji narzędzi. Zamawiany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania w służbie zdrowia, tj. posiadać dopuszczenie do obrotu i używania - Deklaracja zgodności, Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.), Certyfikat CE - alternatywnie. Wymagane jest, aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji, którego wyrobu dotyczą. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas transportu do zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu w godz. 7.30-14.30.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1. Narzędzia ortopedyczne 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ChM Sp. z o.o., Lewickie 3B, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39006,85

  • Oferta z najniższą ceną: 39006,85 / Oferta z najwyższą ceną: 39006,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2. Narzędzia ortopedyczne 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMERGO Adam Parda, ul. Ostrobramska 83/1102C, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31755,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31271,64

  • Oferta z najniższą ceną: 30566,90 / Oferta z najwyższą ceną: 31271,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3. Napęd ortopedyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYNTHEZ Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78970,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77639,20

  • Oferta z najniższą ceną: 77639,20 / Oferta z najwyższą ceną: 77639,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4. Regały

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMERGO Adam Parda, ul. Ostrobramska 83/1102C, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27618,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33266,96

  • Oferta z najniższą ceną: 33266,96 / Oferta z najwyższą ceną: 33266,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.