Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-24
Sulęcin: Letnie utrzymanie dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 92991 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg powiatowych w latach 2012-2014 w następujących częściach: 1 część - gmina Sulęcin, 2 część -gmina Lubniewice, 3 część - Gmina Torzym. Zakres prac obejmuje: 1) mechaniczne koszenie poboczy dróg oraz obkaszanie znaków, drzew itp. (wg załączonego wykazu) wykonywane dwa razy do roku w terminach wg zgłoszeń Zamawiającego. Koszenie wykonywane jest pojazdami samobieSnymi z kosiarkami bijakowymi. Miejsca niedostępne przez kosiarkę mechaniczną naleSy obkosić ręcznie kosą mechaniczną, 2) ręczne zamiatanie ulic i chodników oraz zutylizowanie zebranego materiału wykonywane raz do roku po okresie zimowym (wg załączonego wykazu) w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ulice naleSy zamiatać na szerokości 1m do krawęSnika. W przypadku występowania cieków przy krawędzi jezdni naleSy je takSe zamieść. 3) mechaniczne zamiatanie ulic wykonywane nie częściej niS raz na miesiąc (wg załączonego wykazu) w terminach wskazanych przez Zamawiającego, materiał naleSy zutylizować. 4) ręczne koszenie skarp i nasypów. Koszenie ręczne naleSy wykonywać po wykonaniu koszenia mechanicznego poboczy. Miejsca koszenia wskazane są w załączniku. 5) cięcie Sywopłotu tj. profilowanie Sywopłotu o przekroju prostokąta obkaszanie Sywopłotu z trawy kosami mechanicznymi lub innymi narzędziami oraz utylizacja skoszonego materiału.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewidywane jest dokonanie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 77.11.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jednostkę do koszenia poboczy tj; - pojazd + kosiarka bijakowe - 1 jednostka - Kosy mechaniczne (do obkaszania) - 2 szt. - NoSyce spalinowe do cięcia Sywopłotu (dotyczy części której występuje cięcie Sywopłotu ) - 2 szt. Uwaga !!! W/w wymóg posiadania sprzętu dotyczy tylko jednej części. Dla wyboru dwóch lub więcej części naleSy wykazać odpowiedni większą ilość sprzętu np. dla dwóch części razy dwa, dla trzech razy trzy itp. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1 osobę do obsługi pojazdów i kosiarek z odpowiednimi uprawnieniami, - 2 osoby do obsługi kos mechanicznych z odpowiednimi uprawnieniami, - 2 osoby fizyczne do pozostałych robót, Uwaga !!! W/w wymóg posiadania sprzętu dotyczy tylko jednej części. Dla wyboru dwóch lub więcej części naleSy wykazać odpowiedni większą ilość sprzętu np. dla dwóch części razy dwa, dla trzech razy trzy itp. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, Se jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niSszą niS 100 000 zł, Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, wzór umowy, formularze cenowe cz. 1, cz. 2 , cz. 3,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące moSliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1. Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych lub zwiększenia zakresu robót 2. Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatsulecinski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Sulęcinie 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Sulęcinie ul. Lipowa 18 , 69-200 Sulęcin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I Gminy Sulęcin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i koszenie dróg powiatowych Rejon I Gminy Sulęcin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 77.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II - Gmina Lubniewice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i koszenie dróg powiatowych Rejon II - Gmina Lubniewice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 77.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III - Gmina Torzym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i koszenie dróg powiatowych Rejon IV - Gmina Torzym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 77.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w m. Nowogród Bobrzański i Skwierzyna
- Dostawa preparatów do dezynfekcji III
- Budowa pojedynczej samodzielnej kancelarii Leśnictwa Lubień wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania Klubu ŻAK w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 197 oraz terenu przyległego
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- powyżej 750000 euro.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.