Ogłoszenie z dnia 2008-05-05
Janikowo: Dostawa używanej koparko-ładowarki na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego
Numer ogłoszenia: 91809 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Kasprowicza 57, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514439, -49, -58, fax 052 3513304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-janikowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z większościowym udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko-ładowarki na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa używanej koparko-ładowarki na podstawie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez zamawiającego . Warunki leasingu operacyjnego : Wykonawca udzieli leasingu operacyjnego Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Janikowie, posiadającemu osobowość prawną na następujących warunkach: 2.1. Okres leasingu - 4 lata, 2.2. Czynsz inicjalny - 30%, 2.3. Wartość końcowa wykupu - 1,0 %, 2.4. Raty leasingowe - miesięczne z możliwością zmiany harmonogramu spłat pod względem terminu i wysokości w poszczególnych miesiącach, na wniosek zamawiającego. Wartość składników leasingu wymienione wyżej pozostają niezmienne przez cały okres 4 lat bez względu na inflację . 3. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki zgodna z SWIZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.10 - Koparki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku 1 SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być poddane w złotych polskich, powiększone o należny podatek VAT); 3)Dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia: a) ogólne warunki umowy leasingu, b) certyfikat zgodności CE c) gwarancje, wykaz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych. 4)Oświadczenie w trybie art.22 ust. l Ustawy Pzp.( załącznik 2 ) 5)Umowa dostawy ( załącznik 3 ) Wymagania dodatkowe 1.Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę, z tym, że nie dopuszcza Oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w pkt 3 - Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki ; 2.Gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 6 miesięcy lub warunki korzystniejsze. 3.Wykonawca musi dostarczyć deklarację zgodności CE na oferowaną koparko-ładowarkę ; 4.Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki ; 5.Podjęcie naprawy koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 24 godziny od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a zakończenie naprawy maksymalnie 21 dni od daty jej rozpoczęcia. 6.Oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy , trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych. 7. Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki. Zamawiający dokona oceny powyższych warunków na podstawie złożonych oswiadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku 1 SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być poddane w złotych polskich, powiększone o należny podatek VAT); 3)Dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia: a) ogólne warunki umowy leasingu, b) certyfikat zgodności CE c) gwarancje, wykaz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych. 4)Oświadczenie w trybie art.22 ust. l Ustawy Pzp.( załącznik 2 ) 5)Umowa dostawy ( załącznik 3 )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-janikowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Kasprowicza 57 88-160 Janikowo Sekretariat pok. 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Kasprowicza 57 88-160 Janikowo Sekretariat pok. 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI JANIKOWO
więcej: przetargi JANIKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparki.
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Samborzec i jej sołectw
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.