Og³oszenie z dnia 2025-05-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego u¿ywanej koparki obrotowej na podwoziu ko³owym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386182246
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kamionek 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 896243388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgkim-kamionek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zgkim-kamionek.pl/stronadomowa.aspx
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka zo.o.
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dostawa w formie leasingu operacyjnego u¿ywanej koparki obrotowej na podwoziu ko³owym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego u¿ywanej koparki obrotowej na podwoziu ko³owym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fad2bb4c-4379-4623-a6af-6d073eb13d84
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00229152
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00090228/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa w formie leasingu operacyjnego u¿ywanej koparki obrotowej na podwoziu ko³owym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_kamionek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_kamionek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_kamionek
2. Zaleca siê, aby Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiada³ konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostêpne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_kamionek . Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostêpnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow±.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej i formularza Wy¶lij wiadomo¶æ. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@zgkim-kamionek.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem formularza Wy¶lij wiadomo¶æ jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email zamowienia@zgkim-kamionek.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do tre¶ci art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) – RODO (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119, str. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp. z o.o. z siedzib± w miejscowo¶ci Kamionek 25, 12-100 Szczytno, REGON 386182246, NIP 7451853607, tel/fax: 89 624 33 88, e-mail: biuro@zgkim-kamionek.pl.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest:
a. realizacja statutowych zadañ ZGKiM,
b. podjêcie dzia³añ przed zawarciem umowy, zawarcie i wykonanie umowy, a tak¿e bie¿±cy kontakt z kontrahentami w powy¿szym zakresie.
c. wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
d. prowadzenie strony internetowej ZGKiM.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak mo¿e stanowiæ warunek konieczny np. zawarcia umowy, wystawienia dokumentu ksiêgowego, udzielenia informacji. W ramach realizacji zadañ statutowych jednostki, podanie danych jest obligatoryjne.
4. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach opisanych powy¿ej (pkt. 2), dane osobowe mog± byæ udostêpniane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: podmiotom uczestnicz±cym w procesach niezbêdnych do wykonania umowy, w tym us³ugi ¶wiadczone drog± elektroniczn±; podmiotom obs³uguj±cym systemy teleinformatyczne lub wspieraj±ce te systemy; podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze w tym prawne lub audytowe, eksperckie. Dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione podmiotom uprawnionym na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa.
5. Administrator przetwarza dane osobowe przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w pkt. 2 celów tj. przez czas realizacji zawartej umowy, a po tym czasie przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa oraz do czasu przedawnienia siê roszczeñ wynikaj±cych z umowy. W przypadku kiedy przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, dane przetwarzane bêd± zgodnie z obowi±zuj±cym w ZGKiM normatywem kancelaryjnym. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±, dane bêd± przetwarzane do czasu jej cofniêcia.
6. Osoby, których dane s± przetwarzane przez administratora uprawione s± do dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz maj± prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
7. Osoby których dane przetwarzane s± przez administratora maj± prawo wnie¶æ skargê do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
8. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
9. Dane osobowe nie s± profilowane, ani wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
10. Funkcjê inspektora ochrony danych pe³ni Tomasz Trzcia³kowski, tel. +48511793443, email: kontakt@idpo.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WK.230.2.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego u¿ywanej koparki obrotowej na podwoziu ko³owym.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi byæ przygotowany do eksploatacji i posiadaæ wszelkie wymagane dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ytkowania.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ powszechnie obowi±zuj±cym standardom i normom przyjêtym dla tego rodzaju urz±dzeñ, byæ dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce i UE, spe³niaæ wymogi SWZ.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi byæ wolny od wad konstrukcyjnych, materia³owych, wykonawczych oraz prawnych.
5. Podstawowe dane leasingu: czas trwania 48 miesiêcy w tym czynsz inicjalny w wysoko¶ci 10% p³atny w terminie 30 dni od dostawy i podpisaniu protoko³u odbioru, oraz 47 miesiêcznych rat leasingowych, sta³a stopa procentowa, kwota wykupu 1%, leasing w z³.
6. Po up³ywie okresu obowi±zywania umowy leasingowej, po zap³acie ostatniego czynszu leasingowego, Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo wykupu przedmiotu leasingu na w³asno¶æ pod warunkiem sp³acenia przez niego wszelkich nale¿no¶ci wynikaj±cych z umowy leasingu.
7. Czynsz leasingowy uiszczany bêdzie w terminach comiesiêcznych. Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do uiszczania czynszu leasingowego zgodnie z harmonogramem finansowym stanowi±cym integraln± czê¶æ umowy leasingowej.
8. Zamawiaj±cy przez okres trwania umowy leasingu bêdzie ponosi³ koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we w³asnym zakresie i nie ma obowi±zku jego ubezpieczenia za po¶rednictwem Wykonawcy, tzn. bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela, w tym z oferty Wykonawcy, bez konieczno¶ci ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych op³at na rzecz Wykonawcy w zwi±zku z wyborem oferty zewnêtrznego ubezpieczenia.
9. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia Zamawiaj±cemu przedmiotu zamówienia spe³niaj±cego bezwzglêdnie minimalne wymagania i parametry techniczne okre¶lone przez Zamawiaj±cego w poni¿szej specyfikacji.
10. Wymagania dotycz±ce odbioru:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o terminie dostawy koparki najpó¼niej 3 dni przed terminem dostawy.
2) Odbiór nast±pi na terenie ZGKiM w Kamionku sp z o.o i zostanie potwierdzony pisemnym protoko³em odbioru.
3) Sporz±dzony protokó³ odbioru podpisany przez strony umowy bêdzie potwierdzeniem zrealizowania umowy przez Wykonawcê.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we w³asnym zakresie i na w³asny koszt i odpowiedzialno¶æ oraz umo¿liwi jego sprawdzenie.
5) Zamawiaj±cy nie odpowiada za szkody powsta³e w transporcie.
6) Zamawiaj±cy dokona odbioru wy³±cznie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ oraz Ofert±.
7) W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z SWZ lub Ofert± Zamawiaj±cy uzna, ¿e dostawa nie zosta³a zrealizowana, a Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje przewidziane umow± za niedotrzymanie terminu dostawy z winy Wykonawcy.
8) Je¿eli w toku czynno¶ci odbioru zostan± stwierdzone wady, to Zamawiaj±cemu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia:
a) je¿eli wady s± istotne, Zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ odbioru do czasu usuniêcia wad,
b) w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad i usterek tj. takich, które nie wp³ywaj±, na jako¶æ oraz nie utrudniaj± ani nie uniemo¿liwiaj± u¿ytkowania koparki Zamawiaj±cy wska¿e w protokole odbioru termin usuniêcia wad i usterek przez Wykonawcê.
c) je¿eli wady nie nadaj± siê do usuniêcia, Zamawiaj±cy mo¿e wypowiedzieæ umowê lub ¿±daæ wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowuj±c prawo do naliczania Wykonawcy kar umownych.
9) Wykonawca nie mo¿e odmówiæ usuniêcia wad, które powsta³y z jego winy, bez wzglêdu na wysoko¶æ zwi±zanych z tym kosztów.
10) Strony postanawiaj±, ¿e termin usuniêcia przez Wykonawcê wad stwierdzonych przy odbiorze wynosiæ bêdzie 7 dni, chyba, ¿e w trakcie odbioru strony postanowi± inaczej.
11) Wykonawca zobowi±zany jest do zawiadomienia na pi¶mie Zamawiaj±cego o usuniêciu wad.
12) Ryzyko utraty i uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiaj±cego z chwil± protokolarnego odbioru przedmiotu umowy (podpisania protoko³u odbioru).
11. Szczegó³owy opis oferowanego pojazdu:
1) Koparka ko³owa, pochodz±ca z produkcji seryjnej (nie dopuszcza siê dostawy prototypów lub pierwszych urz±dzeñ w danej serii).
2) Rok produkcji minimum 2023.
3) Przebieg maszyny nie wiêkszy ni¿ 1000 mth.
4) Koparka sprawna technicznie – gotowa do pracy.
5) Koparka bezwypadkowa – nie dopuszcza siê spawów naprawczych ramienia koparki.
6) Silnik wysokoprê¿ny, min. 4 cylindrowy ch³odzony ciecz±.
7) Pojemno¶æ silnika: min. 4500 cm3.
8) Moc silnika: min 93kW.
9) Masa maszyny w przedziale 13 – 16 ton.
10) Napêd na obie osie (4x4).
11) Kamera wsteczna
12) Koparka wyposa¿ona w ko³a bli¼niacze na ka¿dej osi o rozmiarze min. 20 cali zu¿ycie max 80%.
13) promieñ skrêtu max 7 m
13) Prêdko¶æ jazdy min. 30 km/h. – (3 prêdko¶ci jazdy)
14) Maszyna spe³niaj±ca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania siê po drogach publicznych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy o ruchu drogowym.
15) G³êboko¶æ kopania: min. 5,0 m.
16) Zasiêg kopania: min. 8,0 m.
17) Ramiê kopi±ce umieszczone po prawej stronie kabiny.
18) Ramiê kopi±ce ³amane trzy razy.
19) Hydrauliczne zamki bezpieczeñstwa na si³ownikach ramienia.
20) Szybkoz³±cze hydrauliczne osprzêtu koparki zamontowane na koñcu ramienia.
21) Hak z zabezpieczeniem lub szekla na koñcu ramienia umo¿liwiaj±ca zaczepienie zawiesia.
22) Instalacja hydrauliczna sterowania ³y¿ki skarpowej oraz m³ota hydraulicznego wyprowadzone na ostatni cz³on ramienia.
23) Hydraulicznie podnoszony i opuszczany lemiesz.
24) Hydrauliczne stabilizatory osi.
25) Oryginalna kabina spe³niaj±ca standardy ROPS.
26) Kabina oszklona z minimum 1 szyb± otwieran± lub odsuwan±.
27) Kabina wyposa¿ona w ogrzewania, wentylacjê i klimatyzacjê.
28) Regulowany, podgrzewany fotel operatora.
29) Joysticki steruj±ce kopark± umieszczone na pod³okietnikach przy fotelu operatora.
30) Kolumna kierownicy regulowana.
31) Lusterko wsteczne z lewej i prawej strony kabiny.
32) O¶wietlenie maszyny umo¿liwiaj±ce poruszanie siê po drogach publicznych.
33) ¦wiat³a robocze minimum: przód kabiny – 2 szt., ty³ kabiny – 2 szt., wysiêgnik – 2 szt.
34) Lampa ostrzegawcza koloru pomarañczowego.
35) Radio.
36) Gniazdo zapalniczki 12 V oraz gniazdo USB w kabinie.
37) £y¿ka kopi±ca o szeroko¶ci 900 mm z zêbami.
38) £y¿ka kopi±ca o szeroko¶ci 600 mm z zêbami.
39) £y¿ka skarpowa sterowana hydraulicznie o szer. Min 1800 mm.
40) Dwie pompy wielot³oczkowe o wydajno¶ci minimum 2 x 120 l/min i maksymalnym ci¶nieniu roboczym 350 bar
41) Pompa zêbata o przep³ywie minimum 19 l/min i ci¶nieniu minimum 40 bar do zasilania uk³adu serwosterowania
42) Pojemno¶æ uk³adu minimum 120 l, pojemno¶æ zbiornika minimum 70 l
43) Zbiornik oleju napêdowego min 200 l
44) Zamki hydrauliczne na ramieniu roboczym
45) Uk³ad elektryczny: 24V
46) Alternator: 100 A
47) Dwa akumulatory min 100 Ah, 850 A mocy rozruchowej, nie starsze ni¿ 2024r
48) Instrukcja obs³ugi
49) Trójk±t ostrzegawczy
50) Szeroko¶æ maksymalna: 2500 mm
51) Wysoko¶æ ca³kowita nad kabin± nie wiêcej: 3200mm
52) D³ugo¶æ max: 7800 mm
53) Rozstaw osi nie wiêcej: 2500mm
54) Maksymalna odleg³o¶æ od autoryzowanego punktu serwisu producenta max 300 km
55) Termin dostawy max 30 dni – od podpisania umowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66000000-0 - Us³ugi finansowe i ubezpieczeniowe
66114000-2 - Us³ugi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ od autoryzowanego punktu serwisu producenta
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotycz±cych:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
3) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca przedstawi wykaz dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 dostawê u¿ywanej koparki obrotowej na podwoziu ko³owym o warto¶ci minimum 400 000,00 PLN wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz dostaw (wzór wykazu - za³±cznik nr 6 do SWZ),w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 dostawê u¿ywanej koparki obrotowej na podwoziu ko³owym o warto¶ci minimum 400 000,00 PLN wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
.Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100)2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. do dnia 20.05.2025 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.)
4.Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamionku Sp.zo.o., Kamionek 25, 12-100 Szczytno Santander Bank nr 84 1090 2718 0000 0001 5003 8394 tytu³em: „Wadium – Nr sprawy: WK.230.2.14.2025”.
W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna je za wniesione skutecznie je¿eli najpó¼niej w terminie sk³adania ofert, nast±pi uznanie wskazanego przez Zamawiaj±cego rachunku bankowego o kwotê wadium.
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2 – 4 Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ nieodwo³ywalne i bezwarunkowe, na pierwsze ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do zap³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto powinien byæ wskazany termin obowi±zywania gwarancji (porêczenia), który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2) o¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy prawo zamówieñ publicznych, którego wzór stanowi± za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert.je¶li dotyczy:
3) potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania albo pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - za³±cznik nr 5 do SWZ;
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-21 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim_kamionek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-21 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa krzese³ konferencyjnych
- Dostawa materia³ów budowlanych
- Sporz±dzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Modernizacja (remont) elewacji budynku sali gimnastycznej Zespo³u Szkó³ Nr 1 w Szczytnie
- Dostawa i 2 przegl±dy roczne szaf ch³odniczych i lodówki
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w miejscowo¶ci Lipowiec - etap I
wiêcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa u¿ywanej koparki ko³owej
- Zakup samochodu s³u¿bowego
- Leasing operacyjny samochodu ciê¿arowego o dopuszczanej masie ca³kowitej do 3,5 t dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- Dostawa dwóch samochodów osobowych w formie leasingu operacyjnego dla Kancelarii Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie czê¶ci
- Dostawa naczepy typu "ruchoma pod³oga" do ci±gnika siod³owego dla ZGK Suchy Las Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa ci±gnika siod³owego dla ZGK Suchy Las Sp. Z o.o. w formie leasingu operacyjnego
wiêcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.