Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cegłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Cegłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-319
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257595949
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceglow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ceglow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d03743b4-1e95-41c6-9080-1a035ece51fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11047413.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1104741
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący;
b) zapoznał się i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz załączniku nr 1 do SWZ.
Wraz z koparką o której mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdu oraz dokumentację niezbędną do rejestracji pojazdu (jeśli podlega rejestracji), w szczególności:
1) Opinię autoryzowanego serwisu, ocenę stanu technicznego oraz potwierdzenie przebiegu pojazdu – dokument konieczny kryterium punktowane
2) kartę pojazdu, jeśli posiada
3) świadectwo homologacji,;
4) inne specjalistyczne dokumenty niezbędne dla prawidłowego użytkowania przedmiotu umowy.
3. WYKONAWCA pisemnie zawiadomi ZAMAWIAJĄCEGO o dacie, od której przedmiot umowy będzie gotowy do odbioru techniczno-jakościowego. Data ta winna być określona co najmniej na 5 dni przed terminem odbioru faktycznego, o którym mowa w ust. 5 ZAMAWIAJĄCY przystąpi do odbioru techniczno-jakościowego w ciągu 3 dni od daty zawiadomienia pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę ważnego świadectwa dopuszczenia przedmiotu zamówienia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej. Strony dopuszczają zawiadomienie za pomocą maila. Zawiadomienie należy skierować do Pana Dariusz Uchmana – mail: d.uchman@ceglow.pl, tel. 535-407-100.
4. Odbiór techniczno-jakościowy przedmiotu umowy odbędzie się w siedzibie WYKONAWCY w terminie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO po otrzymaniu zawiadomienia WYKONAWCY, o którym mowa w ust. 1. Odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu umowy dokona co najmniej 3 przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO w obecności co najmniej 1 przedstawiciela WYKONAWCY. Podczas odbioru sprawdzona będzie również zgodność wykonania pojazdu z umową, jakość wykonania, funkcjonowanie pojazdu i jego poszczególnych urządzeń oraz zgodność ilościowa wyposażenia i kompletność dokumentacji. Protokół odbioru techniczno-jakościowego przedmiotu umowy zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach i po podpisaniu przez obie strony, zostanie przekazany po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron. W protokole strony ustalą dokładny termin odbioru faktycznego, o którym mowa w ust. 5.
5. ZAMAWIAJĄCY odmówi przyjęcia przedmiotu umowy w całości, jeśli nie będzie on choćby w części odpowiadał opisowi zawartemu w SWZ i w złożonej ofercie wraz z załącznikami lub nie będzie posiadał świadectwa dopuszczenia
Wyposażenie oraz parametry techniczne:
1) Koparka używana rok produkcji minimum 2006 - nie starsza.
2) Przebieg maszyny nie większy niż 15 000 MTH, (kryterium punktowane)
3) Koparka całkowicie sprawna technicznie –gotowa do pracy.
4) Koparka bezwypadkowa.
5) Silnik: min. 4 cylindrowy diesel chłodzony cieczą.
6) Moc silnika: min.80kW (min.100KM).
7) Skrzynia biegów (prędkość droga i teren).
8) Wydajność pompy hydraulicznej: min. 130l/min.
9) Koparka wyposażona w głowicę wychylno- obrotową 360 stopni z siłownikami typu
rotator oraz szczypce hydrauliczne
10) Łyżka do kopania 60 cm z zębami nakładany lemiesz, łyżka skarpowa min 120 cm,
łyżka typu skandynawskiego.
11) Szybkozłącza hydrauliczne
12) .Dodatkowe złącze i zaczep do przyczepy
13) Zasięg kopania: min. 8,0m.
14) Głębokość kopania: min. 4,0m.
15) Lemiesz do pchania i mieszania materiału.
16) Układ bieżny – koła pojedyncze lub bliżniaki
17) Zbiornik paliwa min. 150l.
18) Waga maszyny: od 11t do 15t.
19) Wysięgnik trzy razy łamany.
20) Zawory bezpieczeństwa siłowników wysięgnika i ramienia.
21) Kabina: klimatyzacja, szyby uchylne lub przesuwne.
22) Kabina spełniająca standardy ROPS.
23) Joystiki i pedały do proporcjonalnego sterowania układem hydraulicznym do osprzętu.
24) Oświetlenie maszyny zgodnie z ustawą o transporcie drogowym
25) Oświetlenie robocze na ramieniu kopiącym
26) Napęd na 4 koła.
27) Obie osie skrętne
28) Lewe i prawe lusterka wsteczne koparki.
29) Maszyna spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po
drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ruchu drogowym.
30) Szybkozłącze łyżek koparki mechaniczne.
31) Opinia autoryzowanego serwisu producenta maszyny o stanie maszyny oraz
potwierdzającego przebieg maszyny
32) Certyfikat CE.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: przebieg pojazdu
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1104741
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI CEGŁÓW
więcej: przetargi CEGŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko - ładowarki
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem
- Zakup z dostawą ciągnika rolniczego oraz koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminy Przerośl.
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
- Zakup koparko-ładowarki
- Dostawa koparko-ładowarki
więcej: Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.