To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-20
Kalisz: PRZEPROWADZENIE ZAAWANSOWANYCH SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ
I WARSZTATÓW - AUTOCAD - DLA STUDENTÓW W RAMACH PROJEKTU
INŻYNIERIA ŚRODOWISKA SZANSĄ NA ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ
Numer ogłoszenia: 90611 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55883 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE ZAAWANSOWANYCH SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ I WARSZTATÓW - AUTOCAD - DLA STUDENTÓW W RAMACH PROJEKTU INŻYNIERIA ŚRODOWISKA SZANSĄ NA ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamowienia jest przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych szkoleń i warsztatów - AUTOCAD dla 73 studentów, w tym : I stopnia - kurs AutoCAD podstawowy zakończony certyfikatem AUTODESK wystawionym przez Autoryzowane Centrum Szkoleniowe, II stopnia - kurs AutoCAD zaawansowany zakończony certyfikatem AUTODESK wystawionym przez Autoryzowane Centrum Szkoleniowe, w ramach projektu Inżynieria Środowiska szansą na zawód z przyszłością dla Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. 2. Zakres szkolenia obejmuje : 2.1. maksymalnie 36 godzin szkolenia, w tym wykłady i ćwiczenia oraz 2 godziny egzamin oddzielnie dla każdego stopnia (razem 72 godz.). Cztery grupy studentów, maksymalnie 20 osób w grupie ( razem dla I i II stopnia 8 grup), 2.2. materiały szkoleniowe, w tym: broszury obejmujące tematy wykładów i warsztatów oraz inne wymagane materiały niezbędne w ramach przeprowadzonych ćwiczeń. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, w ramach ceny zawartej w ofercie. 3. Miejsce przeprowadzenia szkoleń i warsztatów : 3.1. W siedzibie Wykonawcy lub Zamawiającego. Zamawiający może udostępnić Wykonawcy odpłatnie sale wykładowe do przeprowadzenia wykładów spełniające odpowiednie wymagania ( np. ekrany, rzutniki itp.) i dwie sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk ( 20 stanowisk, i 15 stanowisk)i dostępem do Internetu oraz inne niezbędne sale dydaktyczne, wg potrzeb. Wszystkie koszty związane z dojazdem, noclegiem i utrzymaniem wykładowców (trenerów), pokryje Wykonawca. 3.2. Warsztaty i egzamin ; w placówce mającej swoją siedzibę w odległości do 120 km od Kalisza. Powyżej tej odległości koszty przejazdu studentów pokrywa Wykonawca. 3.3. Zamówienie nie obejmuje kosztów przejazdu studentów na szkolenia i warsztaty, z zastrzeżeniem w pkt. 3.2. SIWZ. 4. ( pkt.3.5 SIWZ)Wymagania odnośnie prowadzących szkolenie (trenerów): 4.1. wykształcenie wyższe techniczne, 4.2. specjalista ze znajomością AUTOCAD ( licencja I i II stopień), 4.3. posiada doświadczenie zawodowe tj. przeprowadził w przeciągu ostatnich 3 lat, min.2 szkoleń w dziedzinie związanej z tematyką prowadzonego szkolenia, 4.4. współpracuje ( prawo wnioskowania) lub działa w instytucjach uprawnionych do wydawania certyfikatu - polskiego i europejskiego - AUTODESK. 5. Wykonawca zobowiązany jest również do : a) terminowego, zgodnego z podanym harmonogramem rozpoczęcia i kończenia zajęć, b) powiadamiania Zamawiającego ( Kierownika Projektu) z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego, c) zapewnienia właściwej kadry wykładowej do przeprowadzenia wykładów i ćwiczeń, d) przekazywanie dokumentów i informacji uczestnikom szkoleń na polecenie personelu zarządzającego projektem, e) prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności uczestników szkoleń, f) na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego. 6. Po zakończeniu szkolenia (dla I i II stopnia) i zaliczonym egzaminie każdy uczestnik otrzyma Certyfikat AUTODESK wystawiony przez Autoryzowane Centrum Autodesk. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia ( do 10%), z przyczyn losowych. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenie jednostkowej dla jednej osoby zawartej w ofercie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt - Inżynieria Środowiska szansą na zawód z przyszłością. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV , Działanie 4.1 Poddziałanie 4.1.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROCAD SA, ulica Kartuska 215, 80-122 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77154,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40150,00
Oferta z najniższą ceną: 37711,80 / Oferta z najwyższą ceną: 93440,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Tłumaczenie symultaniczne realizowane podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie przeprowadzenia cyklu 4 szkoleń specjalistycznych dla nieformalnych opiekunów niesamodzielnych osób starszych (osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze ) dla 80 osób
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SZKOLEŃ INFORMATYCZNYCH ORAZ SZKOLEŃ KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU
- Dostawa routerów wraz z wdrożeniem i wsparciem przez okres 3 lat oraz Asystą Techniczną do wybranych Komend Wojewódzkich OHP
- szkolenia specjalizacyjne dla pielęgniarek i położnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.