eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › PRZEPROWADZENIE ZAAWANSOWANYCH SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ I WARSZTATÓW - AUTOCAD - DLA STUDENTÓW W RAMACH PROJEKTU INŻYNIERIA ŚRODOWISKA SZANSĄ NA ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Kalisz: PRZEPROWADZENIE ZAAWANSOWANYCH SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ I WARSZTATÓW - AUTOCAD - DLA STUDENTÓW W RAMACH PROJEKTU INŻYNIERIA ŚRODOWISKA SZANSĄ NA ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ
Numer ogłoszenia: 55883 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE ZAAWANSOWANYCH SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ I WARSZTATÓW - AUTOCAD - DLA STUDENTÓW W RAMACH PROJEKTU INŻYNIERIA ŚRODOWISKA SZANSĄ NA ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych szkoleń i warsztatów - AUTOCAD dla 73 studentów , w tym : I stopnia zakończonych polskim certyfikatem AUTODESK, II stopnia zakończonych europejskim certyfikatem AUTODESK w ramach projektu Inżynieria środowiska szansą na zawód z przyszłością dla studentów Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. 2. Zakres szkolenia obejmuje : 2.1. 36 godzin szkolenia, w tym 12 godzin wykładów, 22 godziny ćwiczeń i 2 godziny egzamin oddzielnie dla każdego stopnia (razem 72 godz.). Dwie grupy studentów, maksymalnie 40 osób w grupie ( razem dla I i II stopnia 4 grupy). 2.2. materiały szkoleniowe, w tym: broszury obejmujące tematy wykładów i warsztatów, oraz inne wymagane materiały niezbędne w ramach przeprowadzonych ćwiczeń. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, w ramach ceny zawartej w ofercie. 3. Miejsce przeprowadzenia szkoleń i warsztatów : 3.1. Miejsce przeprowadzenia wykładów - Kalisz. Zamawiający może udostępnić Wykonawcy nie odpłatnie sale wykładowe do przeprowadzenia wykładów spełniające odpowiednie wymagania ( np. ekrany, rzutniki itp.) i sale komputerowe z odpowiednią liczbą stanowisk i dostępem do Internetu oraz inne niezbędne sale dydaktyczne , wg potrzeb. Wszystkie koszty związane z dojazdem, noclegiem i utrzymaniem wykładowców (trenerów), pokryje Wykonawca. 3.2. Warsztaty i egzamin ; w placówce mającej swoja siedzibę w odległości do 120 km od Kalisza. Powyżej tej odległości koszty przejazdu studentów pokrywa Wykonawca. 3.3. Zamówienie nie obejmuje kosztów przejazdu studentów na szkolenia i warsztaty, z zastrzeżeniem w pkt. 3.3.2. SIWZ. 3.5. Wymagania odnośnie prowadzących szkolenie (trenerów): -wykształcenie wyższe techniczne, -specjalista ze znajomością AUTOCAD ( licencja I i II stopień), -posiada doświadczenie zawodowe tj. przeprowadził w przeciągu ostatnich 3 lat, -min.2 szkoleń w dziedzinie związanej z tematyką prowadzonego szkolenia, współpracuje ( prawo wnioskowania) lub działa w instytucjach uprawnionych do wydawania certyfikatu - polskiego i europejskiego - AUTODESK. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest również do : a) terminowego, zgodnego z podanym harmonogramem rozpoczęcia i kończenia zajęć , b) powiadamiania Zamawiającego ( Kierownika Projektu) z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego, c) zapewnienia właściwej kadry wykładowej do przeprowadzenia wykładów i ćwiczeń, d) przekazywanie dokumentów i informacji uczestnikom szkoleń na polecenie personelu zarządzającego projektem. e) prowadzenia dokumentacji szkolenia, a w szczególności list obecności uczestników szkoleń, f) na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również do przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez Zamawiającego. 3.7. Po zakończeniu szkolenia (dla I i II stopnia) i zaliczonym egzaminie każdy uczestnik otrzyma Certyfikat AUTODESK wystawiony przez Autoryzowane Centrum Autodesk. 3.8. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia ( do 10%), z przyczyn losowych. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenie jednostkowej dla jednej osoby zawartej w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku wykażą, że posiadają aktualną (aktualna minimum na dzień składania ofert) licencję wydaną przez Autoryzowane Centrum Autodesk

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wymagania dotyczące osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia (trenerów) zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia tj. pkt. 3.5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca, który zgodnie z art. 26 ust. 2 b polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków , zobowiazany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 2.Formularz oferty- wzór stanowi załącznik do SIWZ; 3. Wskazanie w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zmierza powierzyć podwykonawcom, jeżeli wystąpią - patrz pkt.25 SIWZ; 4. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.9 SIWZ; 5. W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) zmiana terminu umowy - w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, b)zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników, z przyczyn losowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl / biuletyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, 62-800 kalisz, ul. Nowy Świat 5 - Dział Techniczny , I piętro , pokój 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Dział Techniczny PWSZ w Kaliszu, przy ul. Nowy Świat 5 , I piętro , pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Inżynieria Środowiska szansą na zawód z przyszłością. Projekt współfinansowany przez unię europejską w ramach Europejskiego Funduszu społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, PriorytetIV, Działanie 4.1 Poddziałanie 4.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.