Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Zawiercie: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, wyrobów włókienniczych i wyposażenia klas dla placówek oświatowo - wychowawczych obsługiwanych przez Powiat Zawierciański.
Numer ogłoszenia: 90401 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, wyrobów włókienniczych i wyposażenia klas dla placówek oświatowo - wychowawczych obsługiwanych przez Powiat Zawierciański..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej określono szczegółowo przedmiot zamówienia: 1. Tablica szkolna pojedyncza zielona o wym. 1700x1000mm wygląd wg schematu nr 1 x 6szt 2. Tablica szkolna pojedyncza zielona o wym. 1500x1000mm wygląd wg schematu nr 1x 2szt 3. Tablica obrotowo - jezdna dwustronna zielono / biała o wym. min 1700x1000mm wg schematu nr 2 x 1szt 4. Materac rehabilitacyjny 3-częściowy składany o wym. min 175x60x5cm wykonany z pianki poliuretanowej pokrytej trwałą, zmywalną tkaniną powlekaną typu skaj wg schematu nr 3 x 2szt 5. Materac gimnastyczny o wym. 2000x1200x50mm grubość powyżej 50mm, wg schematu nr 4 x 3szt 6. Zestaw brył do ćwiczeń rehabilitacyjno - motorycznych 8-elementowy w skład zestawu wchodzą: łącznik x 4szt o wym. 1600x600x300mm, wałek x 1szt o wym. 1200x300xØ300mm, belka x 1szt o wym. 1200x300x300mm, półkole x1szt o wym. 1200x300mm, materac - bieżnia x1szt o wym. 2000x600x80mm wg schematu nr 5 Zamawiający dopuszcza inne wymiary zestawu. Różnica wymiarów +/- 15% x 1kpl 7. Basen (wzmacniany sklejką) o wym. min. 1700x1700x600mm wg schematu nr 6 x 1szt 8. Materac do basenu o wym. wew. 1700x1700x600mm (do basenu na schemacie 6) Zamawiający dopuszcza inne wymiary zestawu. Różnica wymiarów +/- 15% x 1szt 9. Piłeczki do basenu (mix kolorów) 500szt./opakowanie (do basenu na schemacie nr 6) wg schematu nr 7 x 6 opak 10. Wieszak wolnostojący dwustronny z min. 20 haczykami wys. min 1700 mm, szer. min 1100mm wg schematu nr 8 x 7szt 11. Listwa z wieszakami min. 10 haczyków o wym. min. 1600x140mm wg schematu nr 9 x 1szt 12. Krzesło szkolne rozmiar 6 stelaż z rury kwadratowej w kolorze niebieskim 20x20mm lub płaskoowalnej 38x20mm lub Ø25mm , siedzisko i oparcie sklejka liściasta, lakierowana, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa wg schematu nr 10 x 152szt 13. Krzesło szkolne rozmiar 3 stelaż z rury kwadratowej w kolorze niebieskim 20x20mm lub płaskoowalnej 38x20mm lub Ø25mm , siedzisko i oparcie sklejka liściasta, lakierowana, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa wg schematu nr 10 x 6szt 14. Krzesło szkolne rozmiar 4 stelaż z rury kwadratowej w kolorze niebieskim 20x20mm lub płaskoowalnej 38x20mm lub Ø25mm , siedzisko i oparcie sklejka liściasta, lakierowana, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa wg schematu nr 10 x 6szt 15. Krzesło z oparciem z rurek niklowanych z siedziskiem z płyty lub tapicerowane w kolorze jasny brąz lub olcha wg schematu nr 11 x 35szt 16. Krzesła tapicerowane o metalowym stelażu w kolorze chrom lub ALU, stelaż z rury kwadratowej 20x20mm lub rury Ø25mm, lub rury płaskoowalnej 38x20mm według załączonego schematu nr 12 x 34szt 17. Krzesło obrotowe z podłokietnikiem, tapicerowane w kolorze czarno-popielatym, na amortyzatorze gazowym, wyposażony w kółka, regulację kąta pochylenia oparcia wg schematu nr 43 x 20szt 18. Stół uczniowski 2-osobowy rozmiar 6, długość blatu 1200-1300mm, szer. min 500mm, blat z płyty melaminowanej gr.18mm, obrzeże PCV gr. 2mm, stelaż wykonany z rury kwadratowej w kolorze niebieskim 25x25mm lub rury Ø32 mm, blat w kolorze buku wg schematu nr 13 x 38szt 19. Stół szkolny rozmiar 4 o wym. min. 1200x800mm blat z płyty melaminowanej gr.18mm, obrzeże PCV gr. 2mm, stelaż wykonany z rury kwadratowej 25x25mm lub rury Ø32 mm, blat w kolorze buku wg schematu nr 41 x 2szt 20. Stół szkolny rozmiar 6 o wym. min. 1200x800mm blat z płyty melaminowanej gr.18mm, obrzeże PCV gr. 2mm, stelaż wykonany z rury kwadratowej 25x25mm lub rury Ø32 mm, blat w kolorze buku wg schematu nr 41 x 2szt 21. Stół przedszkolny wymiary blatu min. 1200x800mm, konstrukcja nóg wykonana z rury okrągłej Ø 32mm i Ø28mm, regulacja wysokości w rozmiarach 0-3, blat z płyty laminowanej o grubości 18mm, obrzeża PCV grubości 2mm.wg schematu 40 x 2szt 22. Regał biblioteczny o konstrukcji stalowej, półki z płyty wiórowej laminowanej 18mm,obrzeże PCV grubości 2mm, wys. min 2000mm, szer. min 1100mm, głębokość min 320mm wg schematu nr 14 x 4szt 23. Regał meblowy zamykany na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych wyposażony w półki w kolorze jabłoń lokarno lub buk o wymiarach minimalnych 500/500/2000, wg schematu nr 15 x 8szt 24. Biurko dla nauczyciela z szafką wyposażoną w zamek patentowy o wym. min 1200x600mm, okleina w kolorze buku, obrzeże PCV gr. 2mm, wg schematu nr 16 x 3szt 25. Biurko z szafką lub kontenerem wyposażone w minimum 2 szuflady. Biurko wykonane na stelażu metalowym o wymiarach minimalnych 1300/600mm, obrzeże PCV gr. 2mm. Kolor jabłoń lokarno lub buk wg schematu nr 17 x 6szt 26. Biurko dwuszafkowe o wym. min 1340x600x760, okleina w kolorze buku, obrzeże PCV gr 2mm wg schematu nr 46 x 4szt 27. Dostawka lub łącznik półokrągły podparty, średnica półkola 1200mm, obrzeże PCV gr 2mm, wg schematu nr 18 x 3szt 28. Regał oszklony z zamykanymi szafkami o wym. min 1850x900x360mm, okleina w kolorze buku wg schematu nr 19 x 4szt 29. Regał zamykany na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych z witryną o wym. min1850x900x360mm, okleina w kolorze buku, wg schematu nr 20 x 2szt 30. Regał zamykany na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych 2- drzwiowy o wym. min 1850x900x360mm, 4 półki, okleina w kolorze buku, wg schematu nr 21 x 8szt 31. Regał dołem zamykany na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych o wym. min. 1850x900x360mm, okleina w kolorze buku, wg schematu nr 22 x 7szt 32. Regał otwarty z zamykaną szafką o wym. min 1850x450x360mm, okleina w kolorze buku wg schematu nr 23 x 1szt 33. Regał oszklony o wym. min 1850x900x3600mm, okleina w kolorze buku wg schematu nr 24 x 1szt 34. Regał do sortowania z 18 przegródkami, wykonany z laminatu bukowego o wym. min.(szer. gł. wys.) 916x400x756mm wg schematu nr 42 x 1szt 35. Regał metalowy o wzmocnionej konstrukcji. Max obciążenie półki 90kg, głębokość min 400mm, szer. min 1000mm, gł. min 1970mm, 4 nogi, 5 półek, wg schematu nr 44 x 4szt 36. Szafa zamykana na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych , górna część oszklona, kolor okleiny calvados lub olcha o wym. min 800x420x1850mm, wg schematu nr 25 x 6szt 37. Szafa uniwersalna drzwi skrzydłowe z zamkiem cylindrycznym z dwoma kluczykami,4 przestawne półki wym. min 1950x940x400mm wg schematu nr 26 x 2szt 38. Szafa ubraniowa zamykana na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych, wykonana z płyty meblowej w kolorze jabłoń lokarno lub buk, wyposażona w półkę, oraz drążek na wieszaki. Wymiary minimalne 500/500/2000 mm wg schematu nr 27 x 2szt 39. Szafka socjalna, otwierana wyposażona w półki wykonana z płyty meblowej w kolorze jabłoń lokarno lub buk. Wymiary minimalne szafki 800/300/1200mm wg schematu nr 28 x 3szt 40. Szafa aktowa metalowa z drzwiami żaluzjowymi, o wym. min 800x420x1980 w drzwiach zamek cylindryczny z 2 kluczykami, wewnątrz przestawne metalowe półki o nośności min 50kg, 5 rzędów półek wg schematu nr 45 x 1szt 41. Ławka korytarzowa, siedzisko o wym. min. 2000x300mm z płyty wiórowej, okleina w kolorze buku wg schematu nr 29 x 5szt 42. Szafka lekarska wisząca, przeszklona o wymiarach minimalnych 500/400/250 mm wg schematu nr 30 x 1szt 43. Tapczan jednoosobowy z pojemnikiem na pościel o wym. min dł. 2100mm szer. 1000mm wg schematu nr 31 x 20szt 44. Szafka nocna o wym. wys. min 500mm, szer. min 300mm, dł. min 400mm wg schematu nr 32 x 20szt 45. Lampka nocna, wys. ok 230mm, żarówka max 60w e14 wg schematu nr 33 x 20szt 46. Stolik o wym. wys. min 750mm, szer. min 900mm, dł. min 900mm powierzchnia blatu-laminat lub fornir bukowy/dębowy utwardzony HDF, podstawa- noga drewniana bukowa, oskrzynia sklejkowa drewniana, połączenia- kątowniki metalowe dwuśrubowe wg schematu nr 34 x 10szt 47. Karnisz montowany do ściany o dł. 2400mm w skład wchodzą: drążek drewniany, dwa drewniane wsporniki, dwie drewniane końcówki, kółka, agrafki z tworzywa wg schematu nr 35 x 10szt 48. Szafa na ubrania i bieliznę wykonana z płyty wiórowej o wym. min wys. 2000mm, gł. 500mm, szer. 1500mm, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych wg schematu nr 36 x 10szt 49. Lustro łazienkowe wym. min 600x500mm, zaokrąglone u góry. Lustro posiada uchwyty do zawieszenia na kołkach rozporowych wg schematu nr 37 x 10szt 50. Półka łazienkowa wisząca szklana o wym. min 500x100mm, uchwyty chromowane, wg. schematu nr 38 x 10szt 51. Uchwyt na papier toaletowy, chromowany, mocowany kołkami (w zestawie) wg schematu nr 39 x 10szt 52. Kołdra silikonowa o wym. 1550x2000mm, pokrycie bawełna x 20szt 53. Poduszka z silikonu o wym. 700x800mm x 20szt 54. Komplety pościeli z prześcieradłem: poszwa na kołdrę o wym. 1600x2000mm, 1 poszewka na poduszkę 700x800mm, prześcieradło1600x2000mm, wykonana z bawełny x 20szt 55. Stół komputerowy wykonany z płyty wiórowej laminowanej 18mm z wysuwaną półką na klawiaturę i pojemnikiem na procesor o wym. min 800x600x760mm kolor olcha wg schematu nr 47 x 6szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 17.00.00.00 - Tekstylia i wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie Oryginalny kod CPV: 26.00.00.00 - Produkty mineralne niemetalowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.80.00.00 - Różne niemetalowe produkty mineralne Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z wykazem oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ; aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ); aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ); c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), e) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a, pokój Nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a, pokój Nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup ,dostawa i montaż mebli i wyposażenia klas dla placówek oświatowo - wychowawczych obsługiwanych przez Powiat Zawierciański.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej określono szczegółowo przedmiot zamówienia w Części I: 1. Tablica szkolna pojedyncza zielona o wym. 1700x1000mm wygląd wg schematu nr 1 x 6szt 2. Tablica szkolna pojedyncza zielona o wym. 1500x1000mm wygląd wg schematu nr 1x 2szt 3. Tablica obrotowo - jezdna dwustronna zielono / biała o wym. min 1700x1000mm wg schematu nr 2 x 1szt 4. Materac rehabilitacyjny 3-częściowy składany o wym. min 175x60x5cm wykonany z pianki poliuretanowej pokrytej trwałą, zmywalną tkaniną powlekaną typu skaj wg schematu nr 3 x 2szt 5. Materac gimnastyczny o wym. 2000x1200x50mm grubość powyżej 50mm, wg schematu nr 4 x 3szt 6. Zestaw brył do ćwiczeń rehabilitacyjno - motorycznych 8-elementowy w skład zestawu wchodzą: łącznik x 4szt o wym. 1600x600x300mm, wałek x 1szt o wym. 1200x300xØ300mm, belka x 1szt o wym. 1200x300x300mm, półkole x1szt o wym. 1200x300mm, materac - bieżnia x1szt o wym. 2000x600x80mm wg schematu nr 5 Zamawiający dopuszcza inne wymiary zestawu. Różnica wymiarów +/- 15% x 1kpl 7. Basen (wzmacniany sklejką) o wym. min. 1700x1700x600mm wg schematu nr 6 x 1szt 8. Materac do basenu o wym. wew. 1700x1700x600mm (do basenu na schemacie 6) Zamawiający dopuszcza inne wymiary zestawu. Różnica wymiarów +/- 15% x 1szt 9. Piłeczki do basenu (mix kolorów) 500szt./opakowanie (do basenu na schemacie nr 6) wg schematu nr 7 x 6 opak 10. Wieszak wolnostojący dwustronny z min. 20 haczykami wys. min 1700 mm, szer. min 1100mm wg schematu nr 8 x 7szt 11. Listwa z wieszakami min. 10 haczyków o wym. min. 1600x140mm wg schematu nr 9 x 1szt 12. Krzesło szkolne rozmiar 6 stelaż z rury kwadratowej w kolorze niebieskim 20x20mm lub płaskoowalnej 38x20mm lub Ø25mm , siedzisko i oparcie sklejka liściasta, lakierowana, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa wg schematu nr 10 x 152szt 13. Krzesło szkolne rozmiar 3 stelaż z rury kwadratowej w kolorze niebieskim 20x20mm lub płaskoowalnej 38x20mm lub Ø25mm , siedzisko i oparcie sklejka liściasta, lakierowana, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa wg schematu nr 10 x 6szt 14. Krzesło szkolne rozmiar 4 stelaż z rury kwadratowej w kolorze niebieskim 20x20mm lub płaskoowalnej 38x20mm lub Ø25mm , siedzisko i oparcie sklejka liściasta, lakierowana, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa wg schematu nr 10 x 6szt 15. Krzesło z oparciem z rurek niklowanych z siedziskiem z płyty lub tapicerowane w kolorze jasny brąz lub olcha wg schematu nr 11 x 35szt 16. Krzesła tapicerowane o metalowym stelażu w kolorze chrom lub ALU, stelaż z rury kwadratowej 20x20mm lub rury Ø25mm, lub rury płaskoowalnej 38x20mm według załączonego schematu nr 12 x 34szt 17. Krzesło obrotowe z podłokietnikiem, tapicerowane w kolorze czarno-popielatym, na amortyzatorze gazowym, wyposażony w kółka, regulację kąta pochylenia oparcia wg schematu nr 43 x 20szt 18. Stół uczniowski 2-osobowy rozmiar 6, długość blatu 1200-1300mm, szer. min 500mm, blat z płyty melaminowanej gr.18mm, obrzeże PCV gr. 2mm, stelaż wykonany z rury kwadratowej w kolorze niebieskim 25x25mm lub rury Ø32 mm, blat w kolorze buku wg schematu nr 13 x 38szt 19. Stół szkolny rozmiar 4 o wym. min. 1200x800mm blat z płyty melaminowanej gr.18mm, obrzeże PCV gr. 2mm, stelaż wykonany z rury kwadratowej 25x25mm lub rury Ø32 mm, blat w kolorze buku wg schematu nr 41 x 2szt 20. Stół szkolny rozmiar 6 o wym. min. 1200x800mm blat z płyty melaminowanej gr.18mm, obrzeże PCV gr. 2mm, stelaż wykonany z rury kwadratowej 25x25mm lub rury Ø32 mm, blat w kolorze buku wg schematu nr 41 x 2szt 21. Stół przedszkolny wymiary blatu min. 1200x800mm, konstrukcja nóg wykonana z rury okrągłej Ø 32mm i Ø28mm, regulacja wysokości w rozmiarach 0-3, blat z płyty laminowanej o grubości 18mm, obrzeża PCV grubości 2mm.wg schematu 40 x 2szt 22. Regał biblioteczny o konstrukcji stalowej, półki z płyty wiórowej laminowanej 18mm,obrzeże PCV grubości 2mm, wys. min 2000mm, szer. min 1100mm, głębokość min 320mm wg schematu nr 14 x 4szt 23. Regał meblowy zamykany na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych wyposażony w półki w kolorze jabłoń lokarno lub buk o wymiarach minimalnych 500/500/2000, wg schematu nr 15 x 8szt 24. Biurko dla nauczyciela z szafką wyposażoną w zamek patentowy o wym. min 1200x600mm, okleina w kolorze buku, obrzeże PCV gr. 2mm, wg schematu nr 16 x 3szt 25. Biurko z szafką lub kontenerem wyposażone w minimum 2 szuflady. Biurko wykonane na stelażu metalowym o wymiarach minimalnych 1300/600mm, obrzeże PCV gr. 2mm. Kolor jabłoń lokarno lub buk wg schematu nr 17 x 6szt 26. Biurko dwuszafkowe o wym. min 1340x600x760, okleina w kolorze buku, obrzeże PCV gr 2mm wg schematu nr 46 x 4szt 27. Dostawka lub łącznik półokrągły podparty, średnica półkola 1200mm, obrzeże PCV gr 2mm, wg schematu nr 18 x 3szt 28. Regał oszklony z zamykanymi szafkami o wym. min 1850x900x360mm, okleina w kolorze buku wg schematu nr 19 x 4szt 29. Regał zamykany na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych z witryną o wym. min1850x900x360mm, okleina w kolorze buku, wg schematu nr 20 x 2szt 30. Regał zamykany na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych 2- drzwiowy o wym. min 1850x900x360mm, 4 półki, okleina w kolorze buku, wg schematu nr 21 x 8szt 31. Regał dołem zamykany na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych o wym. min. 1850x900x360mm, okleina w kolorze buku, wg schematu nr 22 x 7szt 32. Regał otwarty z zamykaną szafką o wym. min 1850x450x360mm, okleina w kolorze buku wg schematu nr 23 x 1szt 33. Regał oszklony o wym. min 1850x900x3600mm, okleina w kolorze buku wg schematu nr 24 x 1szt 34. Regał do sortowania z 18 przegródkami, wykonany z laminatu bukowego o wym. min.(szer. gł. wys.) 916x400x756mm wg schematu nr 42 x 1szt 35. Regał metalowy o wzmocnionej konstrukcji. Max obciążenie półki 90kg, głębokość min 400mm, szer. min 1000mm, gł. min 1970mm, 4 nogi, 5 półek, wg schematu nr 44 x 4szt 36. Szafa zamykana na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych , górna część oszklona, kolor okleiny calvados lub olcha o wym. min 800x420x1850mm, wg schematu nr 25 x 6szt 37. Szafa uniwersalna drzwi skrzydłowe z zamkiem cylindrycznym z dwoma kluczykami,4 przestawne półki wym. min 1950x940x400mm wg schematu nr 26 x 2szt 38. Szafa ubraniowa zamykana na zamek z zastosowaniem zawiasów puszkowych, wykonana z płyty meblowej w kolorze jabłoń lokarno lub buk, wyposażona w półkę, oraz drążek na wieszaki. Wymiary minimalne 500/500/2000 mm wg schematu nr 27 x 2szt 39. Szafka socjalna, otwierana wyposażona w półki wykonana z płyty meblowej w kolorze jabłoń lokarno lub buk. Wymiary minimalne szafki 800/300/1200mm wg schematu nr 28 x 3szt 40. Szafa aktowa metalowa z drzwiami żaluzjowymi, o wym. min 800x420x1980 w drzwiach zamek cylindryczny z 2 kluczykami, wewnątrz przestawne metalowe półki o nośności min 50kg, 5 rzędów półek wg schematu nr 45 x 1szt 41. Ławka korytarzowa, siedzisko o wym. min. 2000x300mm z płyty wiórowej, okleina w kolorze buku wg schematu nr 29 x 5szt 42. Szafka lekarska wisząca, przeszklona o wymiarach minimalnych 500/400/250 mm wg schematu nr 30 x 1szt 43. Tapczan jednoosobowy z pojemnikiem na pościel o wym. min dł. 2100mm szer. 1000mm wg schematu nr 31 x 20szt 44. Szafka nocna o wym. wys. min 500mm, szer. min 300mm, dł. min 400mm wg schematu nr 32 x 20szt 45. Lampka nocna, wys. ok 230mm, żarówka max 60w e14 wg schematu nr 33 x 20szt 46. Stolik o wym. wys. min 750mm, szer. min 900mm, dł. min 900mm powierzchnia blatu-laminat lub fornir bukowy/dębowy utwardzony HDF, podstawa- noga drewniana bukowa, oskrzynia sklejkowa drewniana, połączenia- kątowniki metalowe dwuśrubowe wg schematu nr 34 x 10szt 47. Karnisz montowany do ściany o dł. 2400mm w skład wchodzą: drążek drewniany, dwa drewniane wsporniki, dwie drewniane końcówki, kółka, agrafki z tworzywa wg schematu nr 35 x 10szt 48. Szafa na ubrania i bieliznę wykonana z płyty wiórowej o wym. min wys. 2000mm, gł. 500mm, szer. 1500mm, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych wg schematu nr 36 x 10szt 49. Lustro łazienkowe wym. min 600x500mm, zaokrąglone u góry. Lustro posiada uchwyty do zawieszenia na kołkach rozporowych wg schematu nr 37 x 10szt 50. Półka łazienkowa wisząca szklana o wym. min 500x100mm, uchwyty chromowane, wg. schematu nr 38 x 10szt 51. Uchwyt na papier toaletowy, chromowany, mocowany kołkami (w zestawie) wg schematu nr 39 x 10szt 52. Stół komputerowy wykonany z płyty wiórowej laminowanej 18mm z wysuwaną półką na klawiaturę i pojemnikiem na procesor o wym. min 800x600x760mm kolor olcha wg schematu nr 47 x 6szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1, 30.00.00.00-9, 31.00.00.00-6, 28.00.00.00-2, 26.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa kołder i pościeli dla Zespołu Szkół w Szczekocinach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej określono szczegółowo przedmiot zamówienia dla Części II: 1. Kołdra silikonowa o wym. 1550x2000mm, pokrycie bawełna x 20szt 2. Poduszka z silikonu o wym. 700x800mm x 20szt 3. Komplety pościeli z prześcieradłem: poszwa na kołdrę o wym. 1600x2000mm, 1 poszewka na poduszkę 700x800mm, prześcieradło1600x2000mm, wykonana z bawełny x 20szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- BIB.271.30.2025 Zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej, paliwa i transportu - dostawa agregatów prądotwórczych, aparatów powietrznych, mobilnych masztów oświetleniowych
- Wykonanie systemu klimatyzacji i modernizacja instalacji elektrycznej w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.