eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003462043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopszawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdeff5b5-f2a0-417d-bcae-5b59e97d5e5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018533/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 dostawa artykułów żywnościowych w podziale na pakiety

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.), tj.:
1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: mops@mopszawiercie.pl oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym
lub
2) poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://mopszawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://mopszawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://mopszawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy
przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 307), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, z siedzibą w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
- pod adresem poczty elektronicznej: iodo@mopszawiercie.pl
- pisemnie na adres siedziby Administratora;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
• firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z którą zawarto umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.).
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 5 lat, chyba, że przepisy szczególne będą stanowić inaczej;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/MOPS/9/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET I: mięso i jego przetwory
1) Antrykot, mięso z/k gat. I kg 90;
2) Baleron wieprzowy gotowany, wędzonka przygotowana z peklowanych karczków wieprzowych. Produkt soczysty o delikatnie wyczuwalnym bukiecie przypraw i wędzenia. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 6;
3) Boczek surowy b/k kg 7;
4) Boczek wędzony ze skórą bez żeberek. Tłuszcz przerośnięty warstwami mięsa . Wędzenie wyczuwalne. kg 180;
5) Filet z indyka b/k kg 60;
6) Filet z piersi kurczaka b/k kg 135;
7) Flaki wołowe cięte parzone –pakowane od 0,5kg-do 1kg garmażeryjne. kg 45;
8) Frankfurterki wieprzowe bez konserwantów, mięso wieprzowe min.55% kg 20;
9) Kabanosy drobiowe. kg 40;
10) Kabanosy wieprzowe. kg 40;
11) Karczek b/k I gat. kg 60;
12) Karczek pieczony. Dostarczony w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 20:
13) Karczek z/k gat. I kg 120;
14) Kaszanka jęczmienna –w naturalnej osłonie -wyprodukowana z głów wieprzowych, mięsa wieprzowego, kaszy jęczmiennej, krwi. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. kg 20;
15) Kiełbasa biała parzona z pieprzem, solą i czosnkiem, mięso wieprzowe min. 65% kg 50;
16) Kiełbasa drobiowa wyprodukowana z mięsa kurczaka min. 93%, woda, sól, przyprawy naturalne. kg 25;
17) Kiełbasa kminkowa – mięso wieprzowe min. 76% , sól , skrobia ziemniaczana, kminek , przyprawy. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 10;
18) Kiełbasa krakowska drobiowa średnio rozdrobniona, wyprodukowana z mięsa drobiowego, nadziewana w osłonki sztuczne. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 18;
19) Kiełbasa szynkowa wieprzowa zawartość tłuszczu nie więcej niż 8g/100g produktu ,grubo rozdrobniona wyprodukowana z mięsa wieprzowego peklowanego ,na przekroju widoczne duże kawałki mięsa. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 15;
20) Kiełbasa śląska zawartość wsadu mięsnego nie mniej niż 73%, zawartość tłuszczu nie więcej niż 15g/100g produktu. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw kg 150;
21) Kiełbasa toruńska zawartość wsadu mięsnego nie mniej niż 70%, zawartość tłuszczu nie więcej niż 30g/100g produktu. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. kg 200;
22) Kiełbasa wiejska , skład – mięso wieprzowe min. 67%, sól, czosnek, przyprawy (bez konserwantów, bez fosforanów, glutaminianu sodu bez alergenów) kg 50,
23) Kiełbasa żywiecka średnio rozdrobniona ,wyprodukowana z peklowanego mięsa wieprzowego nadziewana w osłonki sztuczne. Kiełbasa wędzona ,parzona chłodzona,podsuszana. Charakterystyczny dla asortymentu wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem kg 10;
24) Konserwa – Gulasz angielski 300g , mięso wieprzowe min. 92%, skórki wieprzowe, przyprawy. kg 20;
25) Konserwa turystyczna 300 g mięso z kurcząt min. 29%, surowce wieprzowe min. 23%, przyprawy kg 20;
26) Kości wędzone wieprzowe. kg 50;
27) Kości wołowe kg 200;
28) Kurczak kg 70;
29) Łopatka b/k I gat. (bez skóry) kg 50;
30) Łopatka z/k (bez skóry) gat. I kg 120;
31) Mięso gulaszowe wieprzowe chude gat. I kg 15;
32) Mortadela zawartość: mięso z indyka min. 35% , mięso wieprzowe min. 12%, skórki z kurczaka, przyprawy. kg 5;
33) Nogi wieprzowe kg 5;
34) Ozorek wołowy. kg 30;
35) Pałka z kurczaka kg 150;
36) Parówki drobiowe wyprodukowane z mięsa kurcząt min. 83%, mięso cielęce min. 4%, skrobia ziemniaczana, sól, pieprz kg 20;
37) Parówki śląskie wyprodukowane z mięsa wieprzowego min. 30% mięsa wołowego min.10% oraz tłuszczu wieprzowego surowce rozdrobnione z dodatkiem gotowej mieszanki przyprawowej. Parówki podwędzane a następnie parzone. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. kg 16;
38) Parówkowa wyprodukowana z mięsa wieprzowego , peklowanego, farsz nadziewany w osłonkę naturalną , produkt wędzony a następnie parzony. Konsystencja dość ścisła , elastyczna, niedopuszczalne skupiska jednego ze składników, zaciek tłuszczu i galarety. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. kg 15;
39) Pasztet drobiowy 160 g mięso drobiowe min. 34%, tłuszcz wieprzowy min. 18%,wątroba z kurcząt, przyprawy. kg 60;
40) Pasztet pieczony wieprzowo-drobiowy przygotowany z dodatkiem, podrobów. Powierzchnia pasztetu pokryta jest kruszonką. kg 12;
41) Pasztetowa w osłonce poliamidowej wyprodukowana z mięsa i tłuszczu wieprzowego z dodatkiem wątroby wieprzowej, nadziewana w jelita wieprzowe, parzona. Surowce dokładnie rozdrobnione. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw kg 10;
42) Polędwica sopocka wędzonka przygotowana ze schabu wieprzowego, wędzona i parzona. Charakteryzuje się delikatnym smakiem i soczystością oraz bardzo niską zawartością tłuszczu. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 10;
43) Porcje rosołowe z kurczaka kg 650;
44) Salami z mięsa wieprzowego min. 59%,tłuszcz wieprzowy, sól, cukier, przyprawy. kg 7;
45) Salceson włoski. kg 6;
46) Salceson z indyka biały wyprodukowany z mięsa z indyka , mięsa z głów z dodatkiem żelatyny nadziewany w osłonki sztuczne, nie powinien się rozpadać . Na przekroju widoczne składniki. Charakterystyczny dla asortymentu, wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. kg 12;
47) Schab z/k gat. I kg 170;
48) Schab b/k (gatunek I) kg 78;
49) Schab pieczony. Dostarczony w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 20;
50) Serca z kurczaka. kg 25;
51) Słonina kg 10;
52) Smalec 200 g kg 120;
53) Szynka „Gerwazego” produkt blokowy parzony, mięso z indyka min. 42,7%, przyprawy. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 15;
54) Szynka golonkowa. Wędzonka z odpowiednio przygotowanych mięśni łopatki wieprzowej, parzona, soczysta, o Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 5;
55) Szynka mielona prasowana produkt drobiowo-wieprzowo - wołowy (kurczak – min.22%,wieprzowe – min. 7%, wołowe – min. 4%) przyprawy. kg 10;
56) Szynka tyrolska wyśmienity produkt blokowy, wieprzowo-drobiowy z wyraźnie wyczuwalnym smakiem konserwy. Wyrób soczysty o dość ścisłej konsystencji. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 6;
57) Szynka wiejska gotowana – wędzonka o częściowo zachowanej strukturze tkankowej, wyprodukowana z mięsa wieprzowego, peklowana, wędzona, parzona. Wyrób w siatce wędzarniczej. Charakterystyczny dla asortymentu,
wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 35;
58) Szynka wiejska wędzona bez tłuszczu, peklowana w zalewie solankowej. Dostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 10;
59) Szynka z indyka - odpowiednio przygotowane mięso z indyka; soczysta, o delikatnym smaku i prawidłowo zachowanej jasnoróżowej barwie przekroju. ostarczona w kawałku lub krojona w plastry zgodnie z zamówieniem. kg 20;
60) Udko z kurczaka (ćwiartka tylna średnia) kg 70;
61) Wątroba drobiowa kg 90;
62) Wątróbka wieprzowa. kg 15,;
63) Wołowina b/k gat. I, płaty mięsa bez ścięgien, bez okrywy tłuszczowej kg 160;
64) Żeberka (paski środkowe) równomiernie cięte, z przewagą mięsa gatunek klasa I, bez mostków. kg 60;
65) Żołądki z gęsi. kg 60;
66) Żołądki z indyka kg 60.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR II: Produkty spożywcze różne
1 Baton orzechowy w czekoladzie 40g kg 12,
2 Baton proteinowy 50g kg 10,
3 Baton z bananami w czekoladzie 40g kg 12,
4 Baton z żurawiną i maliną 40g kg 12,
5 Batonik karmelowy z migdałami w polewie czekoladowej 30 g kg 12,
6 Bazylia suszona - 20-40g kg 2,
7 Biszkopty (podłużne) kg 15,
8 Borowiki suszone krajanka 40g kg 2,
9 Budyń owocowy z cukrem 70 g różne smaki kg 5,
10 Bulion w płynie 200-500 ml (bez glutaminianu sodu) l 5,
11 Bulion warzywny bio 200g (bez glutaminianu sodu) kg 10,
12 Chałwa, różne smaki (50g) kg 25,
13 Chipsy karbowane z solą kg 15,
14 Chrupki kukurydziane 40-60g kg 10,
15 Chrupki smakowe do mleka różne 250g kg 5,
16 Chrupki ziemniaczane 50-100g kg 10,
17 Chrzan tarty 180 g kg 10,
18 Ciasteczka owsiane 138g kg 20,
19 Ciastka kruche z marmoladą kg 30,
20 Cukier 1kg kg 120,
21 Cukier puder kg 2,
22 Cukier waniliowy pakowany po 32-34 g kg 0,5,
23 Cukierki czekoladowe mieszanka typu ,,Michałki” kg 50,
24 Cynamon pakowany po 20g kg 1,
25 Czekolada gorzka , masa kakaowa min. 70% kg 5,
26 Czekolada mleczna 100g, skład – cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, tłuszcz mleczny, masa kakaowa min. 30%, masa mleczna min. 15% kg 20,
27 Czekolada mleczna orzechowa 90g , skład – cukier, tłuszcz kakaowy, mleko odtłuszczone w proszku, orzechy laskowe min. 8%, tłuszcz mleczny. kg 18,
28 Czekolada mleczna truskawkowa 100g, skład: czekolada mleczna min. 50%, tłuszcz mleczny, nadzienie truskawkowe min. 20%, cukier, mleko w proszku odtłuszczone, kg 25,
29 Czekolada mleczna z orzechami laskowymi (orzechy laskowe całe) kg 20,
30 Czosnek granulowany bez chemii pakowany po 50g kg 8,
31 Czosnek mielony pakowany po 50g kg 5,
32 Draże kakaowe w opakowaniach 50g kg 20,
33 Drożdże piekarskie 100g kg 2,
34 Frytura 5l l 7,
35 Galaretka w czekoladzie kg 20,
36 Gałka muszkatołowa 20g kg 0,5,
37 Groszek ptysiowy do zup 80-100g kg 5,
38 Grzanki pszenne kg 5,
39 Herbata czarna ekspresowa 100g kg 12,
40 Herbata owocowa ekspresowa 50g (różne smaki) kg 10,
41 Herbatniki kg 18,
42 Imbir mielony 20g kg 0,5,
43 Jaja klasa A kod systemu 2 klasa wagowa L szt 6000,
44 Jaja klasa A kod systemu 2, klasa wagowa M szt. 5000,
45 Kakao naturalne 100-150g niskotłuszczowe kg 3,
46 Kasza gryczana niepalona 1kg kg 25,
47 Kasza gryczana palona 1kg kg 25,
48 Kasza jaglana 1 kg kg 30,
49 Kasza kuskus 1kg kg 10,
50 Kasza manna 1kg kg 30,
51 Kasza mazurska średnia1kg kg 125,
52 Kawa naturalna 100g kg 8,
53 Kawa zbożowa 100-200g kg 6,
54 Ketchup 1000 g łagodny skład: koncentrat pomidorowy min. 50% cukier, woda. kg 20,
55 Ketchup dla dzieci bez konserwantów (min. 180g pomidorów na 100g ketchup) kg 12,
56 Kisiel owocowy z cukrem 70-80g różne smaki kg 5,
57 Kminek mielony 30g kg 1,2,
58 Kolendra mielona 50g kg 0,5,
59 Koperek susz 20g kg 2,
60 Kozieradka mielona 50g kg 10,
61 Krem orzechowo-czekoladowy 200-400g (bez sztucznych barwników i oleju palmowego) kg 15,
62 Kurkuma mielona - 20-40g kg 2,
63 Liść laurowy, op. 8 g kg 2,
64 Lizaki owocowe 150g kg 6,
65 Lizaki owocowe kulka 20g kg 10,
66 Lody mleczne - różne smaki kg 30,
67 Majeranek otarty 8 g kg 4,
68 Majonez dekoracyjny 350g skład: olej roślinny, żółtko jaja min. 6%, musztarda, przyprawy, regulator kwasowości, kwas cytrynowy kg 10,
69 Makaron gruby kolanka 500g skład: mąka pszenna z pszenicy durum kg 50,
70 Makaron gruby muszelki 500g skład: mąka pszenna z pszenicy durum kg 50,
71 Makaron gruby świderki 500g skład: mąka pszenna z pszenicy durum kg 70,
72 Makaron gruby wstążki 500g skład: mąka pszenna z pszenicy durum kg 60,
73 Makaron kokardki 500g skład: mąka pszenna z pszenicy durum kg 50,
74 Makaron łazanki 500g skład: mąka pszenna z pszenicy durum kg 30,
75 Makaron nitka 4-jajeczny skład: mąka pszenna makaronowa, semolina 4 jajka /1kg kg 50,
76 Makaron pełnoziarnisty kg 12,
77 Makaron pióra 500g skład: mąka pszenna z pszenicy durum kg 30,
78 Makaron spaghetti 1000g kg 60,
79 Mąka orkiszowa, bio typ 700 kg 5,
80 Mąka pszenna typu poznańska typ 500 kg 155,
81 Mąka ziemniaczana 1kg kg 30,
82 Mikołaj czekoladowy 60g kg 10,
83 Miód naturalny wielokwiatowy - opakowanie maksymalnie 300g kg 6,
84 Musli czekoladowe 350g , skład: płatki owsiane , mąka jęczmienna, mąka kukurydziana, kasza kukurydziana, cukier trzcinowy, czekolada, kakao. kg 2,
85 Musli owocowe 350g , skład: płatki owsiane, płatki pszenne , mąka owsiana, mąka kukurydziana, mieszanka owoców min. 13%(rodzynka, morela jabłko, truskawka ), cukier. kg 2,
86 Musli z owocami tropikalnymi 350g , skład: płatki owsiane, płatki pszenne , płatki kukurydziane, mieszanka owoców min. 18% (rodzynka, ananas papaja ), cukier. kg 1,
87 Musztarda stołowa 180g bez konserwantów kg 8,
88 Ocet jabłkowy 250 ml l 3,
89 Ocet spirytusowy min. 10%, 0,5 l l 5,
90 Olej rzepakowy 1l l 140,
91 Olej z pestek winogron nierafinowany l 18,
92 Oliwa z oliwek – Extra Virgin, tłoczona na zimno. l 4,
93 Oregano 30g kg 0,5,
94 Paluszki słone kg 40,
95 Czekolada biała kg 25,
96 Paluszki z sezamem kg 30,
97 Papryka mielona słodka 20g kg 2,5,
98 Paprykarz warzywny 120g kg 5,
99 Pasztet sojowy 113g kg 3,
100 Pasztet sojowy z koperkiem 113g kg 3,
101 Pasztet warzywny z cieciorką 160g kg 6,
102 Pasztet warzywny z soczewicą 160g kg 6,
103 Pieczywo chrupkie pszenne 140-200g kg 10,
104 Pieprz czarny ziarno - 30-50g kg 2,
105 Pieprz mielony czarny 50g kg 18,
106 Pieprz ziołowy 20g kg 8,
107 Pierniki w czekoladzie 132g kg 15,
108 Pietruszka natka suszona 25g kg 1,
109 Płatki kukurydziane kg 15,
110 Płatki owsiane 0,5kg kg 7,
111 Popcorn - Ziarna kukurydzy do prażenia kg 30,
112 Popcorn solony gotowy do spożycia - 80-120g kg 12,
113 Proszek do pieczenia. kg 0,5,
114 Przecier pomidorowy 500g, bez konserwantów min. 95% kg 50,
115 Przyprawa curry 50 g(bez sztucznych barwników i konserwantów) kg 1,0,
116 Przyprawa do kebaba 30g kg 1,
117 Przyprawa do piernika 50g kg 0,5,
118 Przyprawa do ryb 50g kg 0,5,
119 Przyprawa do sałatek kg 1,
120 Przyprawa do spaghetti 47 g kg 1,
121 Przyprawa do ziemniaków 25g kg 1,
122 Przyprawa do zup sypka 200g (warzywa suszone min. 15,1%) kg 30,
123 Przyprawa do zup sypka bez glutaminianu sodu, 300g. Skład: sól, cukier, warzywa suszone (marchew , pasternak, natka pietruszki, seler) kg 30,
124 Przyprawa Gyros 20g kg 0,5,
125 Ptasie mleczko śmietankowe – cukierki w czekoladzie. kg 20,
126 Rozmaryn suszony - 20-40g kg 1,3,
127 Ryż 1kg kg 150,
128 Ryż brązowy kg 10,
129 Sezamki kg 20,
130 Soda oczyszczona 70g kg 2,
131 Sok owocowy 100% 1L (różne smaki) l 500,
132 Sok owocowy ze słomką 200ml (różne smaki) l 200,
133 Sól warzona jodowana 1kg kg 100,
134 Szpinak mrożony kg 4,
135 Tortellini kg 4,
136 Tymianek suszony - 20-50g kg 1,
137 Wafelek czekoladowy – wafel przekładany kremem kakaowym w czekoladzie typu ,,Princepolo” różne smaki, 50g kg 30,
138 Wafelki waniliowe bez cukru 80-120g kg 10,
139 Wafle andruty suche 225g kg 8,
140 Wafle ryżowe bez soli i cukrów kg 15,
141 Warzywa mrożone, skład: mieszanka warzyw – (marchew, pietrucha , seler ) kg 50,
142 Warzywa suszone kostka 200g, bez chemii kg 10,
143 Zacierka 250g, skład: mąka makaronowa pszenna, masa jajowa min. 10% kg 30,
144 Zając czekoladowy kg 10,
145 Ziele angielskie 20g kg 5,
146 Ziele angielskie 30g (mielone) kg 2,
147 Ziele lubczyk 30g kg 1,
148 Zioła prowansalskie 50g , skład: oregano, rozmaryn, bazylia, tymianek, majeranek, cząber, estragon, szałwia, mięta, lawenda kg 0,5,
149 Żelatyna spożywcza 50g kg 1,
150 Żurek pakowany 0,5 l l 85.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR III: produkty konserwowane
1 Ćwikła z chrzanem 300-400g kg 20,
2 Dżem brzoskwiniowy 300g skład: brzoskwinie, cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, substancja żelująca-pektyna, regulator kwasowości kg 8,
3 Dżem truskawkowy 300g skład: truskawki, cukier , substancja żelująca-pektyna, regulator kwasowości kg 8,
4 Dżem truskawkowy słodzony fruktozą 200-300g skład: truskawki, syrop fruktozowy, substancja żelująca-pektyna kg 10,
5 Dżem wiśniowy 280-380g skład: wiśnie, cukier, substancja żelująca-pektyna, regulator kwasowości kg 8,
6 Dżem z czarnej porzeczki 300g skład: czarna porzeczka, cukier, substancja żelująca-pektyna ,regulator kwasowości kg 8,
7 Dżem z czarnej porzeczki słodzony fruktozą 200-300g skład: czarna porzeczka , syrop fruktozowy , substancja żelującapektyna kg 10,
8 Dżem z owoców leśnych 300g skład: truskawki ,maliny, jeżyny, borówki w różnych proporcjach , cukier , substancja żelująca-pektyna, regulator kwasowości kg 10,
9 Fasola czerwona konserwowa 390-400g kg 6,
10 Fasolka szparagowa konserwowa 500 g kg 60,
11 Galaretka owocowa 70-80g bez sztucznych barwników, rożne smaki kg 3,
12 Groszek konserwowy 400 g kg 30,
13 Koncentrat pomidorowy min. 30%, 200g bez konserwantów, bez tłuszczu, bez laktozy ,bez cukru kg 35,
14 Kukurydza konserwowana 400 g kg 3,
15 Kwasek cytrynowy 50 g kg 2,
16 Ogórki konserwowe 900 g kg 55,
17 Oliwki czarne drylowane, skład – oliwki, woda, sól kg 2,
18 Oliwki zielone drylowane, skład – oliwki, woda, sól kg 3,
19 Papryka konserwowa 0,9 l kg 30,
20 Pomidor w całości 400 g kg 25,
21 Przecier ogórkowy 300 g kg 20,
22 Sałatka belweder 800-900 g kg 40,
23 Sałatka domowa 900 g kg 50,
24 Sałatka grecka 900g kg 30,
25 Sałatka obiadowa 900 g kg 40,
26 Sałatka przysmak domowy 800-900g kg 10,
27 Sałatka szwedzka 900g kg 60,
28 Sałatka wielowarzywna 900g kg 40,
29 Sałatka z czerwonej kapusty 900g kg 40,
30 Syrop zagęszczany owocowy 550g, niskosłodzony różne smaki, bez barwników i konserwantów kg 350,
31 Szczaw konserwowany 300 g kg 12.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie

15622000-4 - Glukoza i produkty z glukozy, fruktoza i produkty z fruktozy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR IV: ryby i przetwory rybne
1 Brzuszki wędzone z łososia kg 8,
2 Dorsz wędzony kg 8,
3 Filet miruna ze skórą SHP kg 100,
4 Filet sola iqf kg 40,
5 Filet z czarniaka mrożony SHP kg 150,
6 Filet z łososia mrożony SHP kg 22,
7 Filet z mintaja mrożony SHP, wielkość płata (4,8) kg 20,
8 Konserwa , makrela z warzywami 330 g kg 5,
9 Konserwa filety z makreli w pomidorach, opakowanie 170 g kg 5,
10 Konserwa rybna śledź w oleju, opakowanie 170g kg 7,
11 Konserwa rybna śledź w pomidorach, opakowanie 170 g kg 7,
12 Konserwa rybna, Sardynka w pomidorach - 100-130g kg 5,
13 Konserwa rybna, szprot w oleju, opakowanie 170 g kg 7,
14 Konserwa rybna, szprot w pomidorach,opakowanie 170 g kg 7,
15 Konserwa rybna, Sardynka w oleju - 100-130g kg 5,
16 Makrela wędzona kg 18,
17 Paluszki rybne z fileta rybnego kg 30,
18 Paprykarz szczeciński 310 g kg 15,
19 Sałatka pikantna z makreli 130 g kg 10,
20 Śledź matias kg 50,
21 Tuńczyk w oleju 170kg kg 6,
22 Tuńczyk w sosie własnym, duże kawałki 170g kg 8,
23 Wątróbki z dorsza (różne rodzaje) 100-160g kg 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR V: produkty mleczarskie
1 Jogurt naturalny min. 1,5% tłuszczu, opakowanie 150g l 300,
2 Jogurt smakowy, min. 1,5% tłuszczu, opakowanie 150g l 60,
3 Margaryna mleczna 250g kg 20,
4 Masło extra min.82% zawartość tłuszczu, opakowanie po 200 g kg 185,
5 Masło klarowane 500g kg 10,
6 Maślanka 1000 ml l 30,
7 Mleko pasteryzowane 2 % folia, po 0,9 l l 300,
8 Ser feta kg 4,
9 Ser mozzarella kg 4,
10 Ser topiony kremowy (różne smaki) , po 100 g kg 12,
11 Ser żółty edamski 250g kg 15,
12 Ser żółty pełnotłusty min. 45%, typu „GOUDA” kg 60,
13 Ser topiony do smarowania, różne smaki 120-160g (w kubku) kg 10,
14 Ser Cheddar plastry 100-150g kg 4,
15 Ser Gouda plastry 100-150g kg 8,
16 Ser Salami plastry 100-150g kg 6,
17 Serek śmietankowy w plastrach 120-160g kg 5,
18 Serek homogenizowany (różne smaki) opakowanie po 150g kg 40,
19 Serek homogenizowany naturalny, opakowanie po 150g kg 10,
20 Serek twarogowy kremowy (różne dodatki), opakowanie po 125g kg 45,
21 Serek twarogowy kremowy min., opakowanie po 125g kg 20,
22 Serek wiejski lekki max. 3% tłuszczu , opakowanie po 150g kg 28,
23 Śmietana 30% zawartość tłuszczu, opakowanie 0,5 l l 280,
24 Śmietana 18% zawartość tłuszczu opakowanie 150-200g l 50,
25 Twaróg półtłusty kg 100.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR VI: pieczywo
1 Bułka do hamburgera 100g kg 20,
2 Bułka do hot doga 100g kg 48,
3 Bułka do kebaba 100g kg 15,
4 Bułka do zapiekanek 100g kg 40,
5 Bułka grahamka 0,10 kg kg 25,
6 Bułka kajzerka 50g kg 60,
7 Bułka orkiszowa 0,10 kg kg 25,
8 Bułka tarta kg 50,
9 Bułki ciemne z ziarnami 0,10 kg kg 30,
10 Bułki zwykłe 0,10 kg kg 260,
11 Chałka pszenna 0,2 kg kg 15,
12 Chleb baltonowski 0,5/0,8 kg, pieczony na zakwasie, bez konserwantów i ulepszaczy, w całości lub krojony zgodnie z zamówieniem kg 650,
13 Chleb ciemny z ziarnami 0,5 kg, pieczony na zakwasie, bez konserwantów i ulepszaczy, w całości lub krojony zgodnie z zamówieniem kg 50,
14 Chleb graham 0,5 kg, pieczony na zakwasie, bez konserwantów i ulepszaczy, w całości lub krojony zgodnie z zamówieniem kg 20,
15 Chleb orkiszowy 0,5 kg, pieczony na zakwasie, bez konserwantów i ulepszaczy, pieczony na zakwasie, bez konserwantów i ulepszaczy, w całości lub krojony zgodnie z zamówieniem kg 60,
16 Chleb tostowy kg 20,
17 Chleb pszenno-żytni z foremki 0,5 kg kg 150,
18 Rogal maślany 0,1 kg kg 80.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR VII: wyroby ciastkarskie
1 Babka piaskowa kg 35,
2 Bułki nadziewane kg 150,
3 Ciastka „Baletki'' kg 10,
4 Ciastka różne na wagę kg 25,
5 Ciastka W-Z 100g kg 35,
6 Ciastko „Eklerka'' kg 15,
7 Ciastko „Kremówka'' kg 15,
8 Ciastko „Napoleonka” 100g kg 15,
9 Ciasto „Ptasie mleczko” kg 10,
10 Ciasto biszkoptowe kg 20,
11 Ciasto drożdżowe kg 50,
12 Ciasto jabłecznik kg 25,
13 Pączki z pudrem z marmoladą 100g kg 90,
14 Piernik kg 50,
15 Rogaliki kruche z marmoladą kg 20,
16 Sernik kg 50,
17 Strucla z makiem kg 38,
18 Tort śmietankowy z owocami kg 50.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Wykaz
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - nie dot.
II. OPZ - dot. p.I-VII;
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych w podziale na 7 pakietów na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu tj.: Dzienny Dom Senior +, oraz OWDiR Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47 zgodnie z zapisami zawartymi w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 a do SWZ.
Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać produkty do placówki Zamawiającego na niżej wymieniony adres:
Dzienny Dom Senior +, Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego, po uprzednim
telefonicznym lub drogą elektroniczną (e-mail) przekazywanym zgłoszeniu z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00 – 14.30.
Dla pieczywa (pakiet VI) dostawy do magazynu winny być przeprowadzone zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, 6 razy w
tygodniu w godzinach: 7.00 – 7.30 lub według ustaleń Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż sporadycznie może zażądać
dodatkowej dostawy pieczywa w tym samym dniu, w razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności.
Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu
umowy ilość dostarczonego asortymentu oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie przez pracownika
Zamawiającego i Wykonawcy.
Dostarczone towary muszą być odpowiednio oznakowane:
- pakiet nr I mięso i jego przetwory: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii: waga, termin przydatności do spożycia i
odpowiadać zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia (wg obowiązujących norm dla klasy pierwszej). Oferowane produkty
drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny),
- pakiet nr II produkty spożywcze różne: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do
spożycia,
- pakiet nr III produkty konserwowane: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do
spożycia,
- pakiet nr IV ryby i przetwory rybne: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do
spożycia,
- pakiet nr V produkty mleczarskie: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia
(nabiał - minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko i tłuszcze – termin przydatności do spożycia wynosi minimum 30 dni od dnia
ostawy),
- pakiet nr VI pieczywo: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii i odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i
żywienia tj.: pieczywo chrupiące, niezbite, niekruszące się, świeże, niespalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych
wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, niedopieczone, nadmiernie kruszące się
oraz produkty nieprzejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez Zmawiającego
uznane za produkty nienależytej jakości,
- pakiet nr VII wyroby ciastkarskie: ciasta oraz produkt pakowane opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą,
terminem przydatności do spożycia.
Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu,
w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie.
(...)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz podmiotowych
środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu - nie dot.
II. cd OPZ - dot. p. od I-VII:
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodne z Systemami
Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu.
2) W zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać
nadrukowaną informację o nazwie produktu, składzie, informacje o producencie / nazwie/, dacie przydatności do spożycia oraz
gramaturze /litrażu.
3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty pierwszego gatunku, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie,
spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach.
4) W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej lub handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia asortymentu i
zgłosi niezwłocznie reklamację telefonicznie lub faksem lub za pomocą poczty e-mail w dniu dostawy.
5) Wykonawca zobowiązuje się odebrać i wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych lub posiadającą wady
eliminujące ją do spożycia na wolną od wad:
a) najpóźniej w tym samym dniu lub w dniu następnym od chwili zgłoszenia – dotyczy pakietów: II, III, IV, V i VII,
b) tego samego dnia w ciągu maksymalnie trzech godzin od chwili zgłoszenia – dotyczy pakietów: I i VI
w godzinach pracy Zamawiającego i na własny koszt.
Uwaga:
Czas realizacji reklamacji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdz. XXII SWZ.
6) W przypadku nie zrealizowania reklamacji w umówionym terminie Zamawiający zakupi towar na koszt Wykonawcy w dowolnej,
wybranej przez Zamawiającego placówce handlowej.
7) Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli jakościowej i
ilościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
8) Wykonawca będzie realizował zamówienia do magazynów Zamawiającego środkami transportu dostosowanymi do przewozu
żywności, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, w
pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH lub równoważny, za które Wykonawca nie będzie pobierał opłat, a
Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.
Uwaga:
Normy emisji spalin pojazdów, którymi będzie dostarczany przedmiot zamówienia stanowią jedno z kryterium oceny ofert,
szczegółowo opisane w rozdz. XXII SWZ.
9) Dysponenci i kierowcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież
ochronną.
10) Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru
zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i HACCAP.
11) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa, rozładunek i
wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
12) Wielkości zamówienia podane w Załączniku nr 1 a do SWZ – w formularzach asortymentowo-cenowych (pakiety nr I-VII) są
wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Z tytułu niezrealizowania
wskazanych w formularzu cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec
Zamawiającego. Zamawiający może dokonywać zmiany ilości podanych w formularzach asortymentowo-cenowych (pakiety nr I-VII)
o +/-50% w ramach limitu finansowego (wartości brutto umowy). Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana
każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
(...)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub
art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart
technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają
wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób
równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich
złożenia/uzupełnienia).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą należy złożyć:
1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie
wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (odpowiednio dla Pakietu I-VII). Oświadczenie
stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.2. Formularz asortymentowo - cenowy (odpowiednio dla Pakietu I-VII) – załącznik nr 1a do SWZ.
1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia
publicznego (jeśli dotyczy)
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i
opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z
pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub
notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy (Rozdział IX ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy
wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publ., które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,
zawiera zał.nr 3 do SWZ (odpowiednio dla Pakietu I-VII).
Zmiany umowy:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy
pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej umowy:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w następstwie siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do
przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które
uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są
dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych,
powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i
okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt,
zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby - nie związane z realizacją umowy, itp.);
Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem wykonania przedmiotu umowy w
sposób należyty. Zmiana terminu realizacji następuje o okres w którym wystąpiły wyżej wymienione okoliczności
warunkujące zmianę terminu wykonania umowy.
2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie w jakim
będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego.
3) W zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku działań organów państwowych - ustawowa zmiana
obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość
wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych
przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w
życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT oraz do części przedmiotu
umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowegopodatku. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji,
Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – wskaże kwotę,
o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, wraz z uzasadnieniem zawierającym wyliczenie całkowitej kwoty oraz
wskaże datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę
wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4) Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. Zmiana, rezygnacja lub
wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy, nie stanowi zmiany umowy o ile zmiana ta nie spowoduje
wprowadzenia dodatkowego zakresu/części zamówienia realizowanego przez podwykonawcę/ów. Zmiana poprzez
wprowadzenie/zgłoszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu/części zamówienia realizowanego w
podwykonawstwie, który nie został wskazany w Ofercie, stanowi zmianę umowy i musi być poprzedzona zawarciem aneksu
do umowy. Zmiana poprzez rezygnację ze wskazanego w Ofercie zakresu/części zamówienia nie stanowi zmiany umowy i
nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy w tych
okolicznościach nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy
3. Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, a także inne nieistotne zmiany,
które nie stanowią istotnej zmiany (...) Pełny zakres z uwagi na ograniczoną ilość znaków w PPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://mopszawiercie. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. CD OPZ:
13) Zakup towarów przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w formularzach asortymentowo-cenowych (pakiety
nr I-VII), nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z
tytułu dostarczonego towaru.
14) Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło
lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło
wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.
101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub
zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” z zachowaniem podanych w opisie wymagań
minimalnych dla danego produktu.
15) Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez
Zamawiającego. Zaoferowany produkt musi posiadać co najmniej takie same walory organoleptyczne (smak, zapach,
barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co produkt
określony przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów.
16) Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
(...)
20) W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie
etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego
etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
21) Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi
atestami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SWZ pakiety, z których
każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia wg załączonych do SWZ zestawień pakietowych (I – VII) Oferty
niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie zostaną odrzucone.
Przewidywana wielkość oraz asortyment produktów spożywczych został określony dla każdego pakietu osobno w
Załączniku nr 1a do SWZ dla pakietów I-VII.
II. 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub wg takiego samego schematu, stanowiącego zał. nr 1 do SWZ (odp.
dla Pakietu I-VII).
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektr. opatrzonej kwalif. podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta wraz z zał. musi być złożona za pośr. Platformy przetargowej.
Zamawiający zaleca, aby oferta została utw. w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektr. – zg z rozdz. VIII ust. 2 SWZ.
W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę
także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (P. 1-7).
4. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia z postępowania. (P. 1-7).
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (Pakiet I-VII): do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2026 r.
6. Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.