eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Obsługa prawna Gminy Szemud w latach 2008 - 2011 zwłaszcza w zakresie dotyczącym Urzędu Gminy w Szemudzie i GOPS-u w Szemudzie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Szemud: Obsługa prawna Gminy Szemud w latach 2008 - 2011 zwłaszcza w zakresie dotyczącym Urzędu Gminy w Szemudzie i GOPS-u w Szemudzie
Numer ogłoszenia: 8891 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 250079 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, ul. Kartuska, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 058 6761185, fax 058 6761113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Gminy Szemud w latach 2008 - 2011 zwłaszcza w zakresie dotyczącym Urzędu Gminy w Szemudzie i GOPS-u w Szemudzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: -udzielanie opinii, porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, -udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych rady i wójta, w tym ich opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym, -udział w opracowywaniu i opiniowanie nietypowych lub skomplikowanych pod względem prawnym projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę, -opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, -udzielanie wyjaśnień, sporządzanie opinii i interpretacji nowych bądź skomplikowanych przepisów prawnych, -udzielanie porad prawnych i pomocy prawnej organom Gminy i Radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatów, -udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i praktycznego stosowania, -wydawanie opinii prawnych dotyczących w szczególności: - rozwiązania z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia, - odmowy uznania zgłoszonych roszczeń, - spraw związanych z postępowaniem przed organami orzekającymi, - zawarcia umowy długoterminowej albo dotyczącej przedmiotu znacznej wartości, - zawarcie i rozwiązanie umowy z kontrahentem zagranicznym, - zawarcie ugody w sprawach majątkowych, - umorzenia wierzytelności, -opiniowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach sporów kompetencyjnych, -występowanie w charakterze pełnomocnika gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przez innymi organami orzekającymi, -nadzór prawny nad egzekucją należności gminy, -informowanie na bieżąco (z własnej inicjatywy), odpowiednio: wójta, z-cy wójta, skarbnika oraz kierowników referatów i kierownika GOPS-u, o: - zmianach w obowiązującym stanie prawnym dotyczącym gminy, - uchybieniach w działalności referatów w przestrzeganiu prawa i skutkach tych uchybień. W ramach niniejszej zamówienia radca prawny jest zobowiązany: a)do świadczenia usług o których mowa wyżej w siedzibie Zamawiającego minimum 2 razy w tygodniu w ilości 56 godzin w skali miesięcznej, b)do udzielania konsultacji telefonicznych i e-mailowych w sprawach nie cierpiących zwłoki, c)do prowadzenia spraw sądowych bez prawa od odrębnego wynagrodzenia z tym, że zgodnie z art. 122 k.p.c. radca prawny ma prawo do ściągnięcia należnej mu sumy wynagrodzenia i zwrotu wydatków z kosztów zasądzonych na rzecz gminy od przeciwnika.(Informacyjnie: zamawiający przewiduje ilość czasu na posiedzenia sądowe - ok. 8 godz. rocznych). Radca prawny ma prawo domagać się od pracowników urzędu wszelkich wyjaśnień i dokumentów, mających związek z rozpatrywaną sprawą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej Kod CPV wg słownika 2008: 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 298206,89 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych J.i M. Pilichowscy, J. Karolak s.c., ul. Waszyngtona 32/1A, 81-342 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 269553,15
  • Oferta z najniższą ceną: 269553,15 / oferta z najwyższą ceną: 296751,64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.