eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzemudObsługa prawna Gminy Szemud w latach 2008 - 2011 zwłaszcza w zakresie dotyczącym Urzędu Gminy w Szemudzie i GOPS-u w Szemudzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Szemud: Obsługa prawna Gminy Szemud w latach 2008 - 2011 zwłaszcza w zakresie dotyczącym Urzędu Gminy w Szemudzie i GOPS-u w Szemudzie
Numer ogłoszenia: 250079 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 058 6761185, fax 058 6761113.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Gminy Szemud w latach 2008 - 2011 zwłaszcza w zakresie dotyczącym Urzędu Gminy w Szemudzie i GOPS-u w Szemudzie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: -udzielanie opinii, porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, -udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych rady i wójta, w tym ich opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym, -udział w opracowywaniu i opiniowanie nietypowych lub skomplikowanych pod względem prawnym projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę, -opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, -udzielanie wyjaśnień, sporządzanie opinii i interpretacji nowych bądź skomplikowanych przepisów prawnych, -udzielanie porad prawnych i pomocy prawnej organom Gminy i Radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatów, -udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i praktycznego stosowania, -wydawanie opinii prawnych dotyczących w szczególności: - rozwiązania z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia, - odmowy uznania zgłoszonych roszczeń, - spraw związanych z postępowaniem przed organami orzekającymi, - zawarcia umowy długoterminowej albo dotyczącej przedmiotu znacznej wartości, - zawarcie i rozwiązanie umowy z kontrahentem zagranicznym, - zawarcie ugody w sprawach majątkowych, - umorzenia wierzytelności, -opiniowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach sporów kompetencyjnych, -występowanie w charakterze pełnomocnika gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przez innymi organami orzekającymi, -nadzór prawny nad egzekucją należności gminy, -informowanie na bieżąco (z własnej inicjatywy), odpowiednio: wójta, z-cy wójta, skarbnika oraz kierowników referatów i kierownika GOPS-u, o: - zmianach w obowiązującym stanie prawnym dotyczącym gminy, - uchybieniach w działalności referatów w przestrzeganiu prawa i skutkach tych uchybień. W ramach niniejszej zamówienia radca prawny jest zobowiązany: a)do świadczenia usług o których mowa wyżej w siedzibie Zamawiającego minimum 2 razy w tygodniu w ilości 56 godzin w skali miesięcznej, b)do udzielania konsultacji telefonicznych i e-mailowych w sprawach nie cierpiących zwłoki, c)do prowadzenia spraw sądowych bez prawa od odrębnego wynagrodzenia z tym, że zgodnie z art. 122 k.p.c. radca prawny ma prawo do ściągnięcia należnej mu sumy wynagrodzenia i zwrotu wydatków z kosztów zasądzonych na rzecz gminy od przeciwnika.(Informacyjnie: zamawiający przewiduje ilość czasu na posiedzenia sądowe - ok. 8 godz. rocznych). Radca prawny ma prawo domagać się od pracowników urzędu wszelkich wyjaśnień i dokumentów, mających związek z rozpatrywaną sprawą.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej Kod CPV wg słownika 2008: 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium - niewymagalne.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu oferentów, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Udokumentują wykonanie tożsamych usług za ostatnie 3 lata.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji 3. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji 4. zaakceptowany i wypełniony projekt umowy 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zaświadczenie właściwej korporacji o wykonywaniu zawodu wraz z odpisem legitymacji).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=59&menu=59

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szemudzie, 84-217 Szemud , ul. Kartuska 13 Komplet dokumentów przetargowych można odebrać bezpłatnie w pok. Nr 12 U.G. Szemud w godz. od 08.00 do.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Szemudzie, 84-217 Szemud, ul. Kartuska 13 Sekretariat pok. nr 5..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.