Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224086/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
 - 2025/BZP 00242250/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
 - 2025/BZP 00255269/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-30
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Migracja aplikacji „Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa” do nowych rozwiązań systemowych    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012276098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żurawia 6/12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gugik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gugik.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
geodezja i kartografia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Migracja aplikacji „Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa” do nowych rozwiązań systemowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d1b210e-69f2-42ac-ada2-eb1a527e79b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135447/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Migracja Aplikacji "Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa" do nowych rozwiązań systemowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-ZP.2610.15.2025.DI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 609756,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	W ramach zamówienia podstawowego przedmiotem zamówienia jest: rekonfiguracja aplikacji Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa (KMZB), polegająca na:
i.	wykonaniu migracji danych KMZB do bazy Oracle w wersji co najmniej 19c;
ii.	wykonaniu czynności migracji do nowego środowiska wraz z odtworzeniem dotychczasowych funkcjonalności aplikacji KMZB, zebranych w Tabeli nr 2 w SOPZ, wraz z niezbędną konfiguracją funkcjonalności zgodnie z Tabelą nr 1 w SOPZ;
iii.	dostarczeniu bądź aktualizacji dokumentacji KMZB w ramach realizacji usługi rekonfiguracji aplikacji KMZB.
W ramach zamówienia opcjonalnego (prawa opcji): pula 250 roboczogodzin do wykorzystania przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy, przeznaczona na wykonanie innych prac, nieujętych w zamówieniu podstawowym, o których mowa w Rozdziale 6 SOPZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72320000-4 - Usługi bazy danych
72321000-1 - Usługi o wartości dodanej bazy danych
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394215 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P20 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369537547
7.3.3) Ulica: Targowa 23A
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Lacka
7.3.5) Kod pocztowy: 08-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-22INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
 - Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
 - Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
 - Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
 - Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
 - Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
 - Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania, zasilania awaryjnego oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach"
 - Dostawę czasopism i baz danych w 2026 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
 - Zaprojektowanie i wdrożenie funkcjonalności wykorzystujących mechanizmy robotyzacji i automatyzacji w procesie obsługi zgłoszeń IT
 - Zakup przedłużenia 750 licencji i wsparcia technicznego dla oprogramowania Palo Alto Cortex XDR and Premium Partner Support na okres 12 miesięcy
 - Rozwój, poprawa jakości i dostępności e-usług i e-zasobów publicznych. W tym e-zdrowie, e-edukacji, e-kultury i danych przestrzennych.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





