Ogłoszenie z dnia 2017-01-16
Ogłoszenie nr 8786 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.
Wrocław: Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót instalacji sanitarnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357246
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, krajowy numer identyfikacyjny
109467000000, ul.
pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 7779230, 7779231, faks
717 779 229, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót instalacji sanitarnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/99/2016/WOU
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót instalacyjnych sieci wewnętrznych i zewnętrznych wod.-kan., instalacji c.u.w. i centralnego ogrzewania oraz usuwania awarii w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca będzie dysponował, w czasie umożliwiającym zabezpieczenie nagłych awarii, sprzętem pozwalającym na wykonanie czyszczenia kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, pompą awaryjną do ścieków, elektryczną spiralą do udrażniania wewnętrznych instalacji kanalizacyjnej oraz materiałami umożliwiającymi zabezpieczenie wycieku wody. 3.Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego przybycia nie dłużej niż w ciągu maksymalnie do ośmiu (8) godz. na miejsce awarii w celu likwidacji bądź skutecznego zabezpieczenia awarii, która może spowodować szkody w mieniu Zamawiającego). 4.W przypadku awarii bądź innych wymagań Zamawiającego związanych z wykonywaniem jego zadań, Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania prac również w dni wolne od pracy i święta oraz w godzinach popołudniowych i nocnych jak również dysponować koniecznym do wykonania tych prac materiałem i sprzętem. 5.Wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie załączonego w przetargu przedmiaru robót zachowując kolejność lp., podstawę wyceny, oraz ilości podane w przedmiarze. Jedynie pozycje określone jako kalkulacja własna mogą być przedstawione jako pozycje scalone. W kosztorysie mają być określone narzuty dla kosztorysu. Sporządzenie kosztorysu ofertowego w inny sposób powodować będzie odrzucenie oferty. 6.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Zadania: Zadanie nr 1 - Wykonywanie remontów bieżących i napraw w zakresie robót instalacji sanitarnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: - ul. Nowy Targ 1-8 - ul. Kotlarska 41 - Sukiennice 8,9,10,12-15 - Rynek - Ratusz 7-9 - Rynek 13 - ul. Włodkowica 20 - Przejście Żelaźnicze 1 - ul. Bogusławskiego 8,10 - ul. Zapolskiej 4 - ul. Świdnicka 53 - al. Marina Kromera 44 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 2 - Wykonywanie remontów bieżących i napraw w zakresie robót instalacji sanitarnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: - ul. Strzegomskiej 148 - ul. Muchoborskiej 1 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - opis przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1 - załącznik nr 1 do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 2 - załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiar robót dla Zadania nr 1 - załącznik nr 3 do SIWZ, - przedmiar robót dla Zadania nr 2 - załącznik nr 4 do SIWZ, - STWiOR dla Zadania nr 1 i 2 - załącznik nr 5 do SIWZ - projekt umowy dla Zadania nr 1 - załącznik nr 7 do SIWZ, - projekt umowy dla Zadania nr 2 - załącznik nr 8 do SIWZ, Wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę. 1. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy,conajmniej dwóch pracowników wykonujących roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45330000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonywanie remontów bieżących i napraw w zakresie robót instalacji sanitarnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: - ul. Nowy Targ 1-8 - ul. Kotlarska 41 - Sukiennice 8,9,10,12-15 - Rynek - Ratusz 7-9 - Rynek 13 - ul. Włodkowica 20 - Przejście Żelaźnicze 1 - ul. Bogusławskiego 8,10 - ul. Zapolskiej 4 - ul. Świdnicka 53 - al. Marina Kromera 44 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62914.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 68313.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonywanie remontów bieżących i napraw w zakresie robót instalacji sanitarnych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy: - ul. Strzegomskiej 148 - ul. Muchoborskiej 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10256.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12535.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.