Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00214105/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) – Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5084e837-1687-4216-9118-04036b0a785d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) – Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5084e837-1687-4216-9118-04036b0a785d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”realizowany przez Narodowy Fundusz Zdrowia na podst. umowy zawart. pomiędzy Ministerstwem Zdrowia a Narodowym Funduszem Zdrowia w dniu 27.03.2024 r. Projekt dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, nr FENX.06.01-IP.03-0001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207317,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oprogramowania gabinetowego dla podstawowej opieki zdrowotnej Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
2. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48620000-0 - Systemy operacyjne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-LIDER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278026930
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Małachowskiego 45
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-689
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 w Mikołowie - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami na Centrum Przesiadkowym w Mikołowie - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remonty nawierzchni bitumicznych na drogach Gminy Mikołów
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup, montaż i wdrożenie elektronicznego systemu kolejkowego"
- Dostawa wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego - doposażenie pracowni komputerowej dla Zespołu Szkół Technicznych w ramach projektu
- Dostawa komputerów/zestawów komputerowych dla Zespołu Szkół Technicznych w ramach projektu ""Dobra Szkoła 2.0 - wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Sopocie"
- Utworzenie i funkcjonowanie pierwszego klubu dziecięcego w Gminie Stara Kornica - wyposażenie
- Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń
- "Zakup sprzętu, usług i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Psary".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.