Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Katowice: Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych oraz przyczepek samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Gliwicach w podziale na części
Numer ogłoszenia: 87457 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych oraz przyczepek samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Gliwicach w podziale na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie: 1. badań technicznych pojazdów wynikających z obowiązujących przepisów dot. dowodów rejestracyjnych pojazdów, 2. przeglądów okresowych, 3. gwarancyjnych w przypadku posiadania autoryzacji, 4. napraw wynikających z przeglądów, 5. napraw bieżących wynikłych z awarii w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 6. napraw wynikłych z kolizji drogowych na podstawie dostarczonych kosztorysów od ubezpieczyciela, 7. bieżących konserwacji, 8. diagnostyki, w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i odwrotnie, 9. demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, 10. dostawy niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 11. montaż nowych części, akcesoriów zużytych do naprawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7, 50.11.73.00-1, 50.11.65.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest przewidziane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta. 2. Formularz wyceny. Wraz z ofertą powinny być złożone: 3.1 Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 8 IDW; 3.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.3 Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Celem udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Gliwicach 44-113 Gliwice, ul. Żeleńskiego Boya nr 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Gliwicach przy ul. Żeleńskiego Boya nr 12, w pokoju nr 201..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych oraz przyczepek samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Gliwicach: biuro, Obwód Drogowy Brzezinka, Obwód Drogowy Maciejów;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie: 1. badań technicznych pojazdów wynikających z obowiązujących przepisów dot. dowodów rejestracyjnych pojazdów, 2. przeglądów okresowych, 3. gwarancyjnych w przypadku posiadania autoryzacji, 4. napraw wynikających z przeglądów, 5. napraw bieżących wynikłych z awarii w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 6. napraw wynikłych z kolizji drogowych na podstawie dostarczonych kosztorysów od ubezpieczyciela, 7. bieżących konserwacji, 8. diagnostyki, w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i odwrotnie, 9. demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, 10. dostawy niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 11. montaż nowych części, akcesoriów zużytych do naprawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7, 50.11.73.00-1, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych oraz przyczepek samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Gliwicach Obwód Drogowy Racibórz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie: 1. badań technicznych pojazdów wynikających z obowiązujących przepisów dot. dowodów rejestracyjnych pojazdów, 2. przeglądów okresowych, 3. gwarancyjnych w przypadku posiadania autoryzacji, 4. napraw wynikających z przeglądów, 5. napraw bieżących wynikłych z awarii w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 6. napraw wynikłych z kolizji drogowych na podstawie dostarczonych kosztorysów od ubezpieczyciela, 7. bieżących konserwacji, 8. diagnostyki, w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i odwrotnie, 9. demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, 10. dostawy niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 11. montaż nowych części, akcesoriów zużytych do naprawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7, 50.11.73.00-1, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych oraz przyczepek samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Gliwicach Obwód Drogowy Świerklany..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie: 1. badań technicznych pojazdów wynikających z obowiązujących przepisów dot. dowodów rejestracyjnych pojazdów, 2. przeglądów okresowych, 3. gwarancyjnych w przypadku posiadania autoryzacji, 4. napraw wynikających z przeglądów, 5. napraw bieżących wynikłych z awarii w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 6. napraw wynikłych z kolizji drogowych na podstawie dostarczonych kosztorysów od ubezpieczyciela, 7. bieżących konserwacji, 8. diagnostyki, w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i odwrotnie, 9. demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, 10. dostawy niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 11. montaż nowych części, akcesoriów zużytych do naprawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7, 50.11.73.00-1, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa Ramion Robotów wraz z osprzętem w ramach projektu "SOS_4 Szkolenia otwartych szans" -
- Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB 1-6
- Usługa wymiany baterii w systemach zasilania gwarantowanego OST112 w jednostkach: KPP Zawiercie, KPP Cieszyn, KMP Tychy i KPP Wodzisław Śląski
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2026 rok
- Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PDOZ oraz osób przebywających w PID.
- Wykonanie okresowych przeglądów i napraw urządzeń instalacji systemu sygnalizacji pożaru, instalacji oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) oraz dźwigu dla straży pożarnej w obiektach UŚ
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwisowanie samochodów służbowych Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Świadczenie usług napraw bieżących oraz obsług technicznych pojazdów służbowych dla jednostek Policji woj. Lubelskiego
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





