Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Ramion Robotów wraz z osprzętem w ramach projektu „SOS_4 Szkolenia otwartych szans” -
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270160421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 40-086 Katowice Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 351 19 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ws@sltzn.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sltzn.katowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Ramion Robotów wraz z osprzętem w ramach projektu „SOS_4 Szkolenia otwartych szans” -
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-796372f3-3e97-4602-a3cc-9d3e592f6e28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037065/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa ramion robotów do celów edukacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
realizowanego w ramach projektu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla priorytetu FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację dla działania FESL.10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-796372f3-3e97-4602-a3cc-9d3e592f6e283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, składanie ofert, wymiana informacji odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia. Wykonawca może skorzystać z funkcjonalności do wysyłania korespondencji na stronie https://ezamowienia.gov.pl Aby korzystać z Platformy jako użytkownik zalogowany, należy posiadać konto na Platformie. Jeżeli Użytkownik nie posiada konta powinien zarejestrować się na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca podczas rejestracji powinien wybrać rolę „Wykonawca”. Użytkownicy w roli Wykonawcy mają możliwość składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu a także informacje dotyczące specyfikacji połączenia i minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
2) Wykonawca może skorzystać z funkcjonalności do wysyłania korespondencji na stronie https://ezamowienia.gov.pl Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na załączniku nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOS4/Z23/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 10 sztuk ramion robotów wraz z osprzętem do nauki programowania zgodnych z wymaganiami CKE dotyczącymi wyposażenia stanowiska egzaminacyjnego w zawodzie Technik Robotyk. oraz posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE zgodny z dyrektywami Machine Directive 2006/42/EC, Low Voltage Directive 2014/35/UE, EMC Directive 2004/30/UE oraz RoHs 2011/65/UE. lub równoważny.
Dostawa obejmuje jego transport, wniesienie, ustawienie, instalację, montaż oraz uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia były, fabrycznie nowe wyprodukowane nie dawniej niż 6 miesięcy przed dostawą, wolne od wad, pochodziła z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów i zostanie dostarczona z certyfikatami, wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42997300-4 - Roboty przemysłowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: „Dodatkowe wyposażenie”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum), o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Warunek taki nie wynika z odrębnych przepisów.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na dostawie min 3szt. ( każde z nich) ramion robota do nauki programowania.
Za zadanie potwierdzające warunek udziału w postepowaniu Zmawiający uzna tylko takie dostawy ramion robotów (do nauki programowania), które są programowane językiem programowania tekstowym jak roboty przemysłowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych:
- w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- w art. 109 ust. 1 pkt. 4-10 Pzp
- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (załącznik nr 8).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; załącznik nr 7 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wyżej, dotyczy dostaw w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Uwaga:
Jeżeli wykaz, o którym mowa w ppkt 2a, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) certyfikat bezpieczeństwa CE wydany przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą. zgodny z dyrektywami Machine Directive 2006/42/EC, Low Voltage Directive 2014/35/UE, EMC Directive 2004/30/UE oraz RoHs 2011/65/UE, lub równoważny .
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
specyfikacja oferowanego sprzętu – wg załącznika 1a do ofertyUwaga ! : jest to dokument , który nie podlega uzupełnieniu:
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
karta katalogowa (lub Specyfikacja techniczna) każdego sprzętu składającego się na zestaw, zawierająca:i. nazwę i opis produktu w tym w szczególności: nazwę producenta, nazwę produktu, szczegółowe dane (w tym dane dotyczące konstrukcji ramienia), cechy i wymiary potwierdzająca jego zgodność ze opisem przedmiotu zamówienia
ii. Zdjęcia prezentujące produkt z różnych stron i/lub schematy rysunkowe
iii. Instrukcje obsługi (np. w formie linku do pobrania w języku polskim
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2) Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ) .
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi,/dostawy do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59) wraz z wymaganymi oświadczeniami.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp (wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu również wykonawców , wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu2) Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje zgodnie z art. 310 ustawy Pzp możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
3) Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Dodatkowe wyposażenie” w pięciu podkryteriach j,n:
a) dodatkowe ćwiczenia
b) dodatkowe kostki
c) konstrukcja ramienia z aluminium odlewanego ciśnieniowo
d) dodatkowy chwytak pneumatyczny podciśnieniowy
e) dodatkowy chwytak elektryczny
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa Ramion Robotów wraz z osprzętem w ramach projektu "SOS_4 Szkolenia otwartych szans" -
- Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB 1-6
- Usługa wymiany baterii w systemach zasilania gwarantowanego OST112 w jednostkach: KPP Zawiercie, KPP Cieszyn, KMP Tychy i KPP Wodzisław Śląski
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2026 rok
- Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PDOZ oraz osób przebywających w PID.
- Wykonanie okresowych przeglądów i napraw urządzeń instalacji systemu sygnalizacji pożaru, instalacji oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) oraz dźwigu dla straży pożarnej w obiektach UŚ
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla 2 szkół podstawowych Gminy Tłuchowo
- Dostawa Ramion Robotów wraz z osprzętem w ramach projektu "SOS_4 Szkolenia otwartych szans" -
- Zakup robota przemysłowego dedykowanego do obróbki i gratowania elementów odlewanych
- Dostawa sprzętu TIK i multimedialnego w ramach projektu pt. "Rozwój edukacji w szkołach i przedszkolu z terenu gminy Lwówek".
- Zakup wyposażenia pracowni agrotroniki i mechanizacji rolnictwa ZSCKU im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Wolborzu w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na 6 w ZS CKU w Wolborzu".
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





