Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00375529/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
- 2025/BZP 00394742/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacji nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Otwockiego – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/4843831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacji nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Otwockiego – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-004fb1b8-2f9e-4af9-ac31-47894824591b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044138/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Otwockiego - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-18/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2756635 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Modernizacja drogi powiatowej Nr 2774W ul. Wiślanej w Karczewie1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP2774 ul. Wiślanej”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację (remont) drogi powiatowej nr 2774W ul. Wiślanej w Karczewie od działki ew, nr 510/4 obr. 18 do dzoałki ew, nr 39/1 obr. 12 zgodnie z załącznikiem graficznym (pzt) –zakres odcinka na jakim należy wykonać prace stanowi załącznik do SWZ
3. W ramach zadania należy
a) na całym odcinku dokonać frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej z wywozem materiałów z rozbiórki - nadanie spadków,
b) oczyszczenia sfrezowanej nawierzchni jezdni,
c) na całym odcinku należy wykonać nawierzchnie z mieszanki mineralno-asfaltowej dla KR4 – warstwa ścieralna AC11S o grubości 5 cm układaną na oczyszczonej i skropionej emulsją asfaltową powierzchni
d) obustronne wykonanie poboczy z kruszywa łamanego układanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm o szerokości 1,0 m i grubości po zagęszczeniu min. 15 cm
e) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki, itp. – jeśli istnieją. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
f) przywrócenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome wykonać w technologii grubowarstwowej
4. UWAGA Zamawiający wymaga, aby nawierzchnie jezdni układać całą szerokością jezdni,
5. Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
6. Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
7. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
8. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
9. Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie,
10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, deklaracje właściwości użytkowych na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu itp.
11. Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych,
12. Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
13. Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
14. UWAGA: ul. Wiślana w Karczewie, w tym odcinek zaplanowany do modernizacji stanowi obecnie objazd drogi wojewódzkiej nr 801 z uwagi na prowadzone prace na obiekcie mostowym, w związku z czy roboty budowlane mogą rozpocząć się po zakończeniu robót budowalnych na drodze wojewódzkiej nr 801 i przywróceniu stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej tj. zakończenie objazdu drogą powiatową ul. Wiślaną w Karczewie - planowany termin zakończenia praz koniec października. W przypadku gdy prace na drodze wojewódzkiej nr 801 nie zostaną zakończone do końca października wykonawca zobowiązany jest wykonać nawierzchnie jedni w weekend (termin należy ustalić z Zamawiającym) lub w tygodniu godzinach nocnych (termin do ustalenia z Zamawiającym)
15. UWAGA: o terminie przywrócenia stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej nr 801 Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie od powzięcia informacji, o przywróceniu organizacji ruchu
16. Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
17. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt. 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto do 50% wartości brutto zadania w zakresie polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanych bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia. Zamawiający planuje udzielić zamówienia w zakresie m.in. wykonanie warstwy ścieralnej, oznakowania poziomego, poboczy
18. Podstawą do rozpoczęcia robót podobnych będzie podpisana przez obie strony umowa oraz przedłożony kosztorys, przy czym wartość robót powinna zostać ustalano na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie robót podstawowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 138810,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Modernizacja drogi powiatowej Nr 2709W w m. Glinianka gmina Wiązowna1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP 2709W w m. Glinianka”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi powiatowej nr 2709W w miejscowości Glinianka ul. Napoleońska:
- na odcinku od działki ew. nr 163 obr 8 do połącznia z nową nawierzchnią jezdnia na moście,
- na odcinku od połączenia nowej nawierzchni jezdni na moście do ul. Świderskiej,
- w rejonie skrzyżowania ul. Napoleońskiej z ul. Szkolną –
Łączny odcinek do wykonania około 420 mb - zakres robót został wskazany na załączniku graficznym)
3. W ramach zadania należy
a) na całym odcinku dokonać frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej na średniej głębokości 5 cm z wywozem materiałów z rozbiórki - nadanie wstępnego profilu poprzecznego drogi
b) oczyszczenia sfrezowanej nawierzchni jezdni,
c) skropienie nawierzchni jezdni emulsją po uprzednim oczyszczeniu
d) na całym odcinku należy wykonać jednowarstwową nawierzchnie asfaltową na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości min. 6 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruchu KR3-4 o zmiennej szerokości od 6 do 7,50 m,
e) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki, itp. – jeśli istnieją. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
f) przywrócenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome wykona w technologii grubowarstwowej
g) Spadki podłużne i poprzeczne dostosować do istniejących rozwiązań z zakresu odwodnienia drogi
4. UWAGA Zamawiający wymaga, aby nawierzchnie jezdni układać całą szerokością jezdni,
5. Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
6. Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
7. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
8. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu
9. Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie,
10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, deklaracje właściwości użytkowych na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu itp.
11. Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych,
12. Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
13. Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
14. UWAGA: termin zamknięcia drogi na czas układania nawierzchni jezdni uzgodnić z Urzędem Gminy, ZTM oraz Otwockimi Przewozami Gminno – Powiatowymi,
15. Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt. 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto do 50% wartości brutto zadania w zakresie polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanych bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia. Zamawiający planuje udzielić zamówienia w zakresie m.in. wykonanie warstwy ścieralnej SMA, oznakowania poziomego,
2. Podstawą do rozpoczęcia robót podobnych będzie podpisana przez obie strony umowa oraz przedłożony kosztorys, przy czym wartość robót powinna zostać ustalano na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie robót podstawowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 329595,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Modernizacja drogi powiatowej Nr 2729W w m. Otwock Mały gmina Karczew1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP 2729W od DW801 do Alei Lipowej”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi powiatowej nr 2724W w miejscowości Otwock Mały na odcinku do drogi wojewódzkiej Nr 801 do miejscowości Otwock Wielki (do Alei Lipowej) – odcinek około 650 mb
- zakres robót został wskazany na załączniku graficznym)
3. W ramach zadania należy
a) na całym odcinku dokonać frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej na średnią głębokość 10 cm z wywozem materiałów z rozbiórki - nadanie wstępnego profilu poprzecznego drogi
b) oczyszczenia sfrezowanej nawierzchni jezdni,
c) skropienie nawierzchni jezdni emulsją po uprzednim oczyszczeniu
d) na całym odcinku należy wykonać warstwę wyrównawczą z AC8W dla kategorii ruchu KR3-4 o średniej grubości 3 cm 75 kg/m2
e) na całej długości wykonać wzmocnienie nawierzchni jezdni za pomocą siatki stalowej typu ciężkiego o wytrzymałości siatki na rozciąganie poprzeczne wynoszące minimum 50 kN/mm2 oraz grubości drutu siatki wynoszącej min. 2,40 mm stale przytwierdzonej do podłoża za pomocą mieszanki slurry seal lub kołków metalowych (według specyfikacji i wymagań producenta siatki),
f) na całym odcinku należy wykonać jednowarstwową nawierzchnie asfaltową na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości min. 8 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruchu KR3-4 – spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% oraz jednostronny na łuku drogi.
g) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki, itp. – jeśli istnieją. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
h) przywrócenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome wykona w technologii grubowarstwowej
i) w razie konieczności regulacja wysokościowa zjazdów,
j) w razie konieczności dokonać regulacji wysokościowej drogi gminnej za krzyżem
k) regulacja wysokościowa krawężników oraz nawierzchni na przejściu dla pieszych
l) przeprowadzenie prac brukarskich polegających na obniżeniu oraz wymianie krawężnika na odcinku ok. 6 m”
- rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika,
-wykonaniu nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej o gr. 8 cm typu behaton układanej na podsypce cementowo – piaskowej o gr. min cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. min. cm,
- od strony krawędzi jedni należy ułożyć żółte płytki z wypustami – 2 rzędy –
- podczas wykonywania przedmiotowych prac użyć nowych materiałów – miejsce wykonywania przedmowach prac zostało wskazane na załączniku graficznym
m) przeprowadzenie praz brukarskich polegających na wykonaniu nowej nawierzchni chodnika na odcinku około 4 m i szerokości 2,50 m (spocznik przejścia dla pieszych):
-od strony krawędzi jezdni chodnik obramować obniżonym krawężnikiem betonowym, od pozostałych stron chodnik obramować obrzeżem betonowym o szerokości 8 cm,
- nawierzchnie chodnika wykonać z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. min. 15 cm
- od stronu krawędzi jezdni należy ułożyć 2 rzędy żółtych płytek z wypustkami
- podczas wykonywania przedmiotowych prac użyć nowych materiałów – miejsce wykonywania przedmowach prac zostało wskazane na załączniku graficznym
n) UWAGA: nawierzchnie jezdni należy również wykonać na zatoce autobusowej, przy czym przed wykonaniem nawierzchni należy dokonać wymiany krawężników na nowe krawężniki betonowego 15x30x100 cm wykonane na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego C12/15
o) Przed przejściem dla pieszych zlokalizowany przy posesji nr 32 (strona lewa)
- obniżeniu oraz wymianie krawężnika na odcinku ok. 6 m – krawężnik betonowy 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego C12/15, krawężnik „wtopiony”:
- rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika,
- wykonaniu nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o gr. min 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 min. cm,
- od strony krawędzi jedni należy ułożyć żółte płytki z wypustami 40x40x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej – 2 rzędy –
- podczas wykonywania przedmiotowych prac użyć nowych materiałów – miejsce wykonywania przedmowach prac zostało wskazane na załączniku graficznym
p) Przed przejściem dla pieszych zlokalizowany przy posesji nr 32 (strona prawa)
- przeprowadzenie prac brukarskich polegających na wykonaniu nowej nawierzchni chodnika na odcinku około 4 m i szerokości 2,50 m (spocznik przejścia dla pieszych):
-od strony krawędzi jezdni chodnik obramować obniżonym krawężnikiem betonowym – krawężnik betonowy 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego C12/15, krawężnik „wtopiony”
- od pozostałych stron chodnik obramować obrzeżem betonowym 8x30x100 cm na ławie z oporem betonowym C12/15,
- nawierzchnie chodnika wykonać z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. min. 15 cm
- od strony krawędzi jedni należy ułożyć żółte płytki z wypustami 40x40x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej – 2 rzędy –
- podczas wykonywania przedmiotowych prac użyć nowych materiałów – miejsce wykonywania przedmowach prac zostało wskazane na załączniku graficznym
q) Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w cenie zamówienia wymiany około 20 mb krawężnika betonowego tj. rozebranie istniejącego krawężnika oraz wbudowanie nowego krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego C12/15
r) W miejscu wskazanym przez Zamawiającego należy poprawić odwodnienie drogi poprzez wykonanie po obu stronach jezdni wpusty jezdniowe połączone przykanalikiem między sobą wraz z wykonaniem nowej kompletnej studni betonowej 2000 mm
4. UWAGA Zamawiający wymaga, aby nawierzchnie jezdni układać całą szerokością jezdni,
5. Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
6. Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
7. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
8. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu
9. Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie,
10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, deklaracje właściwości użytkowych na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu itp.
11. Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych,
12. Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
13. Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
14. UWAGA: termin zamknięcia drogi na czas układania nawierzchni jezdni uzgodnić z Urzędem Gminy, ZTM oraz Otwockimi Przewozami Gminno – Powiatowymi,
15. Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 1435050 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Modernizacja drogi powiatowej Nr 2739W w miejscowości Gadka gmina Kołbiel1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP 2739W Gadka - Sufczyb”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi powiatowej nr 2739W w miejscowości Gadka na odcinku od dz, ew. nr 184 obr. 8 do dz. ew. nr 226/12 obr. 8– odcinek około 940 mb
- zakres robót został wskazany na załączniku graficznym)
3. W ramach zadania należy
a) na całym odcinku dokonać frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej na średniej głębokości 4 cm z wywozem materiałów z rozbiórki - nadanie wstępnego profilu poprzecznego drogi
b) oczyszczenia sfrezowanej nawierzchni jezdni,
c) skropienie nawierzchni jezdni emulsją po uprzednim oczyszczeniu
d) na całej na całym odcinku należy wykonać jednowarstwową nawierzchnie asfaltową na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości min. 8 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruchu KR3-4 – spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%
e) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki, itp. – jeśli istnieją. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci. W szczególności należy dokonać regulacji (obniżenia) wpustu przy skrzyżowaniu z ul. Spokojną
f) przywrócenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome wykonać w technologii grubowarstwowej
g) w razie konieczności regulacja wysokościowa zjazdów,
h) wykonanie ścieku przykrawężnikowego szerokości 30 cm z betonowej kostki brukowej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ściek należy wykonać z trzech rzędów prostokątnej kostki brukowej – 2 rzędy kostki o grubości 6 cm, rząd kostki o grubości 8 cm, ściek należy układać na podbudowie z betonu C16/20 ściek należy wykonać na długości 50 m
i) wykonanie nowego systemu odwodnienia ulicznego składającego się z kompletnego systemowego wpustu ulicznego o gł. min. 2 m wraz
z osadnikiem wraz z wykonaniem przepustu pod jezdnią z rury PVC SN8 średnicy 200 mm służącej jako przykanalik i odprowadzającemu wodę do rowu po drugiej stronie drogi. Wlot rury od strony rowu jak i sam rów należy wzmocnić kamieniem polnym/ płytą ażurową układaną na betonie na odcinku
3 m. Przykanalik układać na podbudowie z betonu C20/25 wraz z wykonaniem jego obsypki i zasypki betonem C20/25. Nad przepustem pod nawierzchnią asfaltową ułożyć siatkę o wytrzymałości na rozciąganie 200 kN/m2
4. UWAGA Zamawiający wymaga, aby nawierzchnie jezdni układać całą szerokością jezdni,
5. Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
6. Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
7. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
8. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu
9. Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie,
10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, deklaracje właściwości użytkowych na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu itp.
11. Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych,
12. Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
13. Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
14. UWAGA: termin zamknięcia drogi na czas układania nawierzchni jezdni uzgodnić z Urzędem Gminy, oraz Otwockimi Przewozami Gminno – Powiatowymi,
15. Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt. 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto do 50% wartości brutto zadania w zakresie polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanych bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia. Zamawiający planuje udzielić zamówienia w zakresie m.in. wykonanie warstwy ścieralnej SMA, oznakowania poziomego,
2. Podstawą do rozpoczęcia robót podobnych będzie podpisana przez obie strony umowa oraz przedłożony kosztorys, przy czym wartość robót powinna zostać ustalano na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie robót podstawowych.
16. OPCJA – Zamawiający przewiduje w ramach zamówienie opcję, która obejmuje modernizację drogi powiatowej nr 2739W w miejscowości Gadka na odcinku od dz, ew. nr 2144 obr. 13 do dz. ew. nr 185 obr. 8– odcinek około 455 mb
- zakres robót został wskazany na załączniku graficznym)
17. W ramach zadania należy
a) na całym odcinku dokonać frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej na średniej głębokości 4 cm z wywozem materiałów z rozbiórki - nadani wstępnego profilu poprzecznego drogi
b) oczyszczenia sfrezowanej nawierzchni jezdni,
c) skropienie nawierzchni jezdni emulsją po uprzednim oczyszczeniu
d) na całej na całym odcinku należy wykonać jednowarstwową nawierzchnie asfaltową na całej szerokości jezdni z mieszanki SMA 16 JENA o grubości min. 8 cm spełniająca normę PN-EN 13108-8 i p.2.3.2 WST dla kategorii ruchu KR3-4 – spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%
e) regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki, itp. – jeśli istnieją. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
f) przywrócenie stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome wykona w technologii grubowarstwowej
g) w razie konieczności regulacja wysokościowa zjazdów,
Decyzja o uruchomieniu opcji będzie uzależniona od posiadanych przez Zamawiającego środków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 853180,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108852,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528654,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108852,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. kom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108852,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny
złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację
zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny
złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację
zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Świadczenie usługi ochrony mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Karczewie w ich miejscu zamieszkania w 2026 r.
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinka drogi gminnej nr 117252E w m. Drobnice
- "Rozbudowa DP nr 1811B na odcinku Guty - Bzury"
- Remont dróg gminnych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r.
- Remont ogrodzenia przy Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap II budowa oświetlenia zewnętrznego
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 173685G w miejscowości Będzieszyn"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





