Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Gidle: Przebudowa wraz z modernizacją stacji wodociągowej i ujęcia wody pitnej w miejscowości Gidle
Numer ogłoszenia: 85822 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel. 034 3272027, fax 034 3272111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz z modernizacją stacji wodociągowej i ujęcia wody pitnej w miejscowości Gidle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę i modernizację ujęcia wody pitnej w miejscowości Gidle polegającą na zastąpieniu istniejącej jednostopniowej stacji uzdatniania wody na stację dwustopniową ze zbiornikiem pośrednim wody o pojemności ok. V=208m3 i pompowym zestawem hydroforowym. Zakres robót obejmuje m.in.: - modernizacja głębinowego ujęcia wody z uwzględnieniem dwustopniowego pompowania wody, tj. I - ze studni do zbiornika pośredniego; II - ze zbiornika pośredniego do sieci odbiorców (wymiana 2 pomp głębinowych po jednej w każdej ze studni, dostosowanych do stacji dwustopniowej wraz z orurowaniem i niezbędnym osprzętem); - budowa zbiornika pośredniego wody o wymiarach: D=6,87m, H=6,12m z sygnalizatorem poziomu, wolnostojącego na terenie stacji na płycie fundamentowej o pow. 46,2m2; - zamontowanie w stacji wodociągowej zestawu hydroforowego składającego się z 5 pomp, wraz z wyposażeniem elektrycznym w istniejącym kontenerze; - wykonanie studni zaworowej o wym. 1500x1800x2000 mm; - budowa rurociągów tłocznych wody z hydrantem pożarowym nadziemnym o średnicy 100mm; - wyposażenie stacji w agregat prądotwórczy o mocy pozornej N=45kVA z automatycznym rozruchem i dostosowaniem stacji do współpracy z agregatem; - instalacja nowej armatury i mierników; - wykonanie nowych instalacji elektrycznych zasilania i sterowania urządzeń i aparatury oraz instalacji elektrycznej dodatkowego oświetlenia terenu wokół wybudowanego zbiornika pośredniego wody. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 127, poz. 880). 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Za roboty porównywalne z przedmiotowym zamówieniem uznane zostaną roboty polegające na budowie, lub rozbudowie stacji wodociągowych o wartości min. 300.000,00 zł. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i kierowników robót w następujących specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o podobnym charakterze z przedmiotowym zamówieniem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. h) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich kwalifikacji oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. j) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy; 2) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną; 3) Harmonogram rzeczowo-finansowy z realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie w wersji elektronicznej ze strony internetowej: www.bip.gidle.pl, lub w formie papierowej - osobiście w Urzędzie Gminy w Gidlach (pokój nr 2) - opłata za siwz: 40,00zł.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Gidle ul. Pławińska 22 97-540 Gidle Pokój nr 9 - Sekretariat (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI GIDLE
więcej: przetargi GIDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Szczytniki nad Kaczawą dz. Nr 545, 548/1" .
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Dostawa oraz montaż wiat przystankowych wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu w ciągu drogi powiatowej nr 3224L "dr. kraj. 17 - Udrycze - Kolonia Dębowiec
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.