Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Olsztyn: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Szczytnie ul. Barczewskiego 4.
Numer ogłoszenia: 85336 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, fax 089 5350228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Szczytnie ul. Barczewskiego 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Szczytnie ul. Barczewskiego 4 W ramach zamówienia przewidziane jest malowanie i wymiana wykładziny w pokojach biurowych na parterze i piętrze I oraz remont sanitariów. Szczegółowy zakres przewidywanych do wykonania robót określony został w specyfikacji technicznej wykona-nia i odbioru robót oraz w przedmiarze robót - stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i na dowód tego złożą: a) odpowiednie oświadczenie; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Dokument potwierdzający - kserokopia uprawnień i zaświadcze-nie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; b) Wykonanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie robót budowlano - remontowych o wartości robót minimum 100 000 zł brutto każda. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na do-wód tego złożą odpowiednie oświadczenie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem) ich kopie: 1. formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwier-dzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania, 5. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlano - remontowych w zakresie o wartości robót minimum 100 000 zł brutto każda (załącznik nr 3), 6. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót z wykazu, 7. dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia (kserokopia uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inży-nierów Budownictwa), 8. dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę, także spółek cywilnych - załącznik nr 4 ). 9. kosztorys ofertowy .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, pok.203, 10-548 Olsztyn..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, pok.203, 10-548 Olsztyn..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Zakup zaawansowanych urządzeń na potrzeby sieci teleinformatycznej z zastosowaniem stawki VAT 0% - serwery"
- Świadczenie usług w zakresie napraw głównych silników samochodowych o zapłonie samoczynnym i zapłonie iskrowym oraz usług w zakresie napraw skrzyń biegów manualnych i automatycznych (2 zadania)
- Artykuły biurowe - powtórka 2
- Remont dachu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 7A - Os. Grunwaldzkie - Projekt OBO (2025) nr 89
- Dostawa i montaż wiat przystankowych wyposażonych w gabloty oraz dostawa i montaż gablot
- Usunięcie awarii odwodnienia na S7 w Wodzianach
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
- Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowości Chotel Czerwony i Brzezie oraz Gminnego Centrum Kultury w Wiślicy wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.