Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Gorzów Wielkopolski: Remont toalety na II i III piętrze budynku Internatu w ZSTiO
Numer ogłoszenia: 83311 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Czereśniowa 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 732 03 09, fax 0-95 732 01 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont toalety na II i III piętrze budynku Internatu w ZSTiO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbiórka ścian działowych. 2. Skucie starej glazury. 3. Demontaż umywalki, zmywaka kuchennego oraz ustępów z miską ustępową. 4. Demontaż ościeżnic i okien oraz skrzydeł drzwiowych. 5. Demontaż rurociągów wodno-kanalizacyjnych. 6. Wywiezienie gruzu. 7. Montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej. 8. Montaż grzejnika, drzwi i okien. 9.Wykonanie 4 szt. kabin toaletowych i ścinki działowej. 10.Położenie glazury na ścianach i posadzce - malowanie sufitów. 11.Wymiana instalacji elektrycznej. 12.Montaż armatury ( sedesy, umywalki, baterie, grzejniki ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 4.1. spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane ogólne, 4.3. w ciągu pięciu lat wykonali roboty zbliżone do przedmiotu zamówienia pod względem rodzaju i wielkości tj. remonty obiektów- minimum 2 roboty 4.4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys. - oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełniony Załącznik nr 2; w przypadku podmiotów występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) oświadczenie podpisuje reprezentant każdego z podmiotów, - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane ogólne - Załącznik nr 3, - wykaz prac, o których mowa w pkt 4.3. - Załącznik nr 4, - dokumenty (np. Referencje) potwierdzające, że roboty wymienione w Załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (roboty niepotwierdzone niniejszymi dokumentami nie będą brane pod uwagę w trakcie oceny ofert), - aktualne Aprobaty Techniczne ITB, Atesty Higieniczne, dopuszczające do stosowania w obiektach oświatowych materiały, które będą użyte do remontu toalet, - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie składają wszyscy wspólnicy), - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenia muszą być wystawione na każdego ze wspólników), Oferta wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być podpisane przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się skreśleń, poprawek w cenie ofertowej. Zaleca się by wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane przez Wykonawcę oraz spięte w trwały sposób. Każdy Wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstio.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSTiO Gorzów Wlkp., ul.Czereśniowa 1 pok.28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: ZSTiO - sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont ul. Kasprzaka
- Usługi doradcze obejmujące benchmarking i optymalizację pracy Szpitala.
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ Z WYMIANĄ PIECA CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W BUDYNKU SR W GORZOWIE WLKP., UL. CHOPINA 52, BLOK NR 10
- Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych odpadów, środków poprawiających uprawę roślin.
- Ocena stanu zachowania gatunków i zbiorowisk roślinnych rezerwatów przyrody "Torfowisko Osowiec"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem audytu i inwentaryzacji oświetlenia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie"
- "Rozbudowa infrastruktury sportowej położonej na terenie Gminy Płoskinia wraz z poprawą efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Płoskini"
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szkoły Podstawowej w m. Rękusy
- Rozbudowa, nadbudowa i wyposażenie budynku Zespołu Szkół w Parchowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku pracowni plastycznych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną uzbrojenia terenu wraz uprzednią rozbiórką budynku magazynowo - wystawienniczego
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.