To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-24
Warszawa: Dostawa dla Ministerstwa Zdrowia fabrycznie nowych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek oraz faksów
Numer ogłoszenia: 83280 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37564 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8312158, faks 022 8312158.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Ministerstwa Zdrowia fabrycznie nowych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek oraz faksów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez okres jednego roku od dnia podpisania umowy fabrycznie nowych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek oraz faksów, zgodnie z wymogami określonymi w siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup częściowo finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HICOPY Polska Sp. z o.o., ul. Lindego 7, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42623,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43676,00
Oferta z najniższą ceną: 43676,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60613,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33607,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34915,86
Oferta z najniższą ceną: 28341,82 / Oferta z najwyższą ceną: 111837,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30328,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28545,89
Oferta z najniższą ceną: 28545,89 / Oferta z najwyższą ceną: 54011,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155738,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193222,38
Oferta z najniższą ceną: 193222,38 / Oferta z najwyższą ceną: 218650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą tonerów, tuszy oraz materiałów ekploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.