eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońZAMIATANIE MECHANICZNE ULIC



Ogłoszenie z dnia 2006-02-10

POZYCJA 7969

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Luboń: ZAMIATANIE MECHANICZNE ULIC

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Luboń, do kontaktów: Michalik Leszek i Stawicki Tomasz, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 061 8130011, fax 061 81-30-097, e-mail: bmk_inw@pro.onet.pl, www.lubon.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMIATANIE MECHANICZNE ULIC. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: zamiatanie mechaniczne ulic miasta Luboń, w tym: A) Mechaniczne zamiatanie ulic po okresie zimowym - jednorazowo pas przy krawężniku szer. 2 mb o łącznej długości ok. 43735mb x 2 str. x 1 cykl x 1 m-c. B) Mechaniczne zamiatanie ulic 2 x w miesiącu - pas przy krawężniku szer. 2 mb o łącznej długości ok. 9090 mb x 2 str. x 2 cykle x 5 m-cy. C) Mechaniczne zamiatanie ulic 1 x w miesiącu - pas przy krawężniku szer. 2 mb o łącznej długości ok. 23350 mb x 2 str. x 1 cykl x 5 m-cy. D) Mechaniczne zamiatanie ulic w maju i listopadzie - jednorazowo pas przy krawężniku szer. 2 mb o łącznej długości ok. 43735mb x 2 str. x 1 cykl x 2 m-ce. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: LUBOŃ. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamiatanie w 2006r. pasa ulicy szer. 2 mb i łącznej długości 677710 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. zamawiający nie stawia warunków minimalnych, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę mechanicznego zamiatania ulic przy szerokości zamiatanego pasa co najmniej 2 mb i łącznej długości zamiatanego pasa nie mniejszej niż 100 tys. mb, 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj.wykonawca winien dysponować, co najmniej trzema zamiatarkami mechanicznymi o szerokości zamiatania nie mniejszej niż 2 mb, 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.zamawiający nie stawia warunków minimalnych, 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.wykonawca winien posiadać środki finansowe lub dysponować kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadać zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 5% ceny ofertowej oraz być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 25% ceny ofertowej, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.03.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.03.2006, godzina 09:15, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO pok. nr 113.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.