eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWywóz nieczystości stałych z terenu przejść granicznych województwa podlaskiego w maju i czerwcu 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Białystok: Wywóz nieczystości stałych z terenu przejść granicznych województwa podlaskiego w maju i czerwcu 2011r.
Numer ogłoszenia: 78890 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 65 37 605, faks 85 65 37 805.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z terenu przejść granicznych województwa podlaskiego w maju i czerwcu 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych wraz z dzierżawą kontenerów z terenu międzynarodowych drogowych przejść granicznych (mdpg) w Kuźnicy, Bobrowniach, Białowieży i Połowcach, kolejowych przejść granicznych (kpg) w Kuźnicy, Czeremsze i Siemianówce oraz rzecznego przejścia granicznego ( rzpg) w Rudawce w okresie maj i czerwiec 2011r. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub pięć części zamówienia jednocześnie.: 1. I część zamówienia: 1)Kuźnica: - mdpg - ilość śmieci w ciągu miesiąca 42 m3, - dzierżawa 2 kontenerów typu KP-7 -kpg - ilość śmieci w ciągu miesiąca 7 m3, - dzierżawa 1 kontenera typu KP-7 2)mdpg Bobrowniki - ilość śmieci w ciągu miesiąca 42 m3, - dzierżawa 1 kontenera typu KP-7,16 sztuk pojemników MGB-120, 4 sztuk pojemników typu Kaktus, 2. II część zamówienia - mdpg Białowieża -dzierżawa 1 kontenera o poj.0,660m3 ,wywóz raz w miesiącu 3. III część zamówienia: 1) dpg Połowce- dzierżawa 1 kontenera typu KP-7, - wywóz raz w miesiącu 2) kpg Czeremcha- dzierżawa 1 kontenera typu KP-7, -wywóz raz miesiącu 4.IV część zamówienia - kpg w Siemianówce - dzierżawa 2 kontenerów o poj.1,1m, - wywóz raz w miesiącu 5.V część zamówienia -rzpg Rudawka - ilość śmieci w ciągu miesiąca - 1,22m3, - kontenery Zarządu: 1 szt. MS-1, 2 szt.o poj.0,11 m3 każdy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2)w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wywozu odpadów: aktualną decyzję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1)zmiany stawek podatku VAT w okresie realizacji umowy, mających wpływ na zaoferowane przez Wykonawcę ceny. Wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT ,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpg.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15 - 740 Białystok..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, 15-740 Białystok, ul.Antoniukowska 11 -sekretariat ( I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych z mdpg i kpg Kuźnica, mdpg Bobrowniki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuźnica: - mdpg - ilość śmieci w ciągu miesiąca 42 m3, - dzierżawa 2 kontenerów typu KP-7 -kpg - ilość śmieci w ciągu miesiąca 7 m3, - dzierżawa 1 kontenera typu KP-7 Bobrowniki - ilość śmieci w ciągu miesiąca 42 m3, - dzierżawa 1 kontenera typu KP-7,16 sztuk pojemników MGB-120, 4 sztuk pojemników typu Kaktus,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych - mdpg Białowieża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawa 1 kontenera o poj.0,660m3 ,wywóz raz w miesiącu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych-dpg Połowce,kpg Czeremcha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Połowce- dzierżawa 1 kontenera typu KP-7, wywóz raz w miesiącu Czeremcha- dzierżawa 1 kontenera typu KP-7, wywóz raz w miesiącu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych-kpg Siemianówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siemianówka - dzierżawa 2 kontenerów o poj.1,1m, wywóz raz w miesiącu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych-rzpg Rudawka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rudawka - ilość śmieci w ciągu miesiąca - 1,22m3, - kontenery Zarządu : 1 szt. MS-1, 2szt. o poj.0,11 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.