eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomSukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272215818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Akademicki 17

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 395 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucsum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ucsum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d608191-f079-4db5-b655-b3c4e36f4616

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Leczniczo-naukowy ośrodek Uniwersytecki - Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d608191-f079-4db5-b655-b3c4e36f4616

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UCS/07/2025/TP2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE LATEKSOWE PUDROWE POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA TEKSTUROWANA NA KOŃCACH PALCÓW. Grubość pojedynczej ścianki na dłoni min. 0,11 mm (+/-0,01mm), na palcu min. 0,14mm (+/- 0,01mm), na mankiecie min. 0,08mm (+/-0,01mm), z pogrubionym brzegiem mankietu zapewniającym łatwe zakładanie, odpowiadające normie EN 455 1-2-3, AQL max. 1,5 informacja na opakowaniu, długość min. 240mm, zawartość protein max. 30 ug/g. Rękawice zgodne z Rozporządzeniem (UE)2017/745 w klasie I oraz Rozporządzeniem o Środkach ochrony Indywidualnej - UE 2016/425 w kategorii III. Rozmiar XS - XL. Opakowanie a'100szt. 1200 op.
2. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE LATEKSOWE BEZPUDROWE POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA TEKSTUROWANA, POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POLIMERYZOWANA. Grubość pojedynczej ścianki na dłoni min. 0,11 mm (+/-0,01mm), na palcu min. 0,14mm (+/- 0,01mm), na mankiecie min. 0,08mm (+/-0,01mm), z pogrubionym brzegiem mankietu zapewniającym łatwe zakładanie, odpowiadające normie EN 455 1-2-3, AQL max. 1,5 informacja na opakowaniu, długość min. 240mm, zawartość protein max. 30 ug/g. Rękawice zgodne z Rozporządzeniem (UE)2017/745 w klasie I oraz Rozporządzeniem o Środkach ochrony Indywidualnej - UE 2016/425 w kategorii III. Rozmiar XS - XL. Opakowanie a'100szt. 5300 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 63424,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE NITRYLOWE BEZPUDROWE, długość min. 240mm, teksturowane na końcach palców. Grubość pojedynczej ścianki mankiet min. 0,06mm (+/-0,01mm), dłoni 0, 08mm (+/-0,01mm),, na palcu min. 0,12mm (+/-0,01mm). Mankiet rolowany, kształt uniwersalny. Zgodne z wymaganiami normy EN 455- część 1,2,3,4, zgodne zRozporządzeniem (UE) 2017/745. Rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTMF1671 lub EN ISO 374-5 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium). Rozmiary XS-XL. Opakowanie a'100szt. 12000 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 93180,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rękawice chirurgiczne, sterylne z naturalnego latexu, bezpudrowe . Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Rękawice podwójnie pakowane (para) oznakowane prawa, lewa dłoń. Opakowanie jednostkowe zawiera informacje: serię, datę ważności, datę produkcji, producenta. Rękawice zgodne z Normą EN ISO 374-5:2016 oraz EN ISO 374-1:2016. Rozmiary od 6 do 8,5 co 0,5. Pakowanie zbiorcze = 50 par. Pakowane podwójnie w tym opakowanie zewnętrzne foliowane obustronnie minimum od wewnątrz. papier/folia 5300 para
2. Rękawice chirurgiczne sterylne z naturalnego latexu, lekko pudrowane. Mankiet zakończony równomiernie rolowanym rantem. Rękawice podwójnie pakowane (para) oznakowane prawa, lewa dłoń. Opakowanie jednostkowe zawiera informacje: serię, datę ważności, datę produkcji, producenta. Rękawice zgodne z Normą EN ISO 374-5:2016 oraz EN ISO 374-1:2016. Rozmiary od 6 do 8,5 co 0,5. Pakowanie zbiorcze = 50 par. Pakowane podwójnie w tym opakowanie zewnętrzne foliowane obustronnie minimum od wewnątrz. papier folia 26000 para

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 34467,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66692,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74233,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66692,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abena Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 320054181

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 15, Łozienica

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66692,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91497,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91497,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp.z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273295877

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91497,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27087,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27087,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350967107

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27087,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.