eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie realizowanego w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-05

Ogłoszenie nr 78723 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.

Pruszków: Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie realizowanego w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Postępowanie prowadzone w ramach projektu: ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie" w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40504-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 4174-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kraszewskiego  , 05800   Pruszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 587 244, faks , e-mail bzp@miasto.pruszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie realizowanego w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac: I. Zagospodarowanie Anielina Zachodniego Anielin Zachodni 1: - wykonanie nawierzchni pieszo-jezdnej z kostki betonowej - 822,25m2 - wykonanie nawierzchni pieszo jezdnej żwirowo- ziemnej - 370m2 - wykonanie nawierzchni pieszej żwirowo-ziemnej - 144,75m2 - wykonanie nawierzchni pieszej z kratki trawnikowej wypełnionej trawą - 486,10m2 - wykonanie nawierzchni pieszej z kratki trawnikowej wypełnionej żwirem - 162,30m2 - wykonanie nawierzchni parkingu z kratki parkingowej wypełnionej ziemią i obsianej trawa - 218,80m2 - wykonanie nawierzchni jezdnej z kratki parkingowej wypełnionej ziemią i obsianej trawą - 135,80 m2 - wykonanie nawierzchni zjazdu na ulicę - 28m2 - wykonanie nawierzchni syntetycznej typu Playtop/Uniplay - 108m 2 - wykonanie nawierzchni syntetycznej na istniejącej nawierzchni asfaltowej - 612m2 - wykonanie nawierzchni trawiastej boiska sportowego - 162 m2 Anielin Zachodni 2: - wykonanie nawierzchni pieszo jezdnej z kostki betonowej - 169m2 - wykonanie nawierzchni pieszej żwirowo-ziemnej - 173m2 - wykonanie nawierzchni pieszej z kratki trawnikowej wypełnionej trawą - 189m2 - wykonanie nawierzchni jezdnej z kratki parkingowej wypełnionej ziemią i obsianej trawą - 84m2 - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej - tor wrotkarski - 340m2 - wykonanie 3 górek - wykonanie murków oporowych i schodów terenowych Montaż wyposażenia ( ławki, kosze naśmieci, urządzenia do ćwiczeń Parkour i Workout, urządzenia siłowni plenerowej, stojaki rowerowe, barierki, maszty flagowe, tablice z regulaminem ) Wykonanie oświetlenia Zakładanie zieleni ( sadzenie drzew i krzewów, wykonanie trawników ) II. Zagospodarowanie zieleni przyulicznej Al. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Powstańców do rzeki, zagospodarowanie zieleni przyulicznej ul. Pogodnej i ul. Plantowej na odcinku od Al. Wojska Polskiego do Skweru Kardynała Wyszyńskiego okres realizacji od podpisania umowy do 30.11.2017r - Al. Wojska Polskiego: Całkowita powierzchnia - 10.257m2 - wyrównanie powierzchni bezpośrednio przy ciągach komunikacyjnych z usunięciem tzw. nadkładu . Warstwa zalegającego nadkładu - głębokość korytowania około 20cm - 510,60m3 - uprawa mechaniczna glebogryzarką - 9990m2 - uprawa ręczna - 267,50m2 - plantowanie powierzchni gruntu pod zieleń - 10.257m2 - sadzenie krzewów - 11.990szt - powierzchnia 4990m2 - rozłożenie agrotkaniny - powierzchnia 5.190m2 ( ilość potrzebnej agrotkaniny 5709m2) - ściółkowanie krzewów warstwą 5cm kory - ilość kory 259,5m3 - Ulica Plantowa: Całkowita powierzchnia 1004m2 - plantowanie powierzchni gruntu pod zieleń 1004m2 - sadzenie traw, krzewów i drzew - Ulica Pogodna: Całkowita powierzchnia 1784m2 - plantowanie powierzchni gruntu pod zieleń 893m2 - sadzenie krzewów i drzew III. Montaż wyposażenia na terenie pasa zieleni przyulicznej Al. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Działkowej do ul. Powstańców do 30 listopada 2018r. - wykonanie zatok na ławki i wyposażenie, - wykonanie poideł dla ptaków, - zakup i montaż karmników dla ptaków, - zakup i montaż barierek, ławek, koszy na śmieci , stojaków rowerowych, słupa reklamowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45112711-2, 45111200-0, 45233120-6, 45316100-6, 45314310-7, 45111291-4, 45112000-5, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZIE-BUD WojciecRukat,  ,  ul. Mehoffera 122,  03-158,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4084908.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4084908.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.