eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówDostawa okien aluminiowych wraz z monta¿em do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzyma³y 30



Og³oszenie z dnia 2025-11-07

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa okien aluminiowych wraz z monta¿em do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzyma³y 30

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Drzyma³y 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-pruszkowski

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa okien aluminiowych wraz z monta¿em do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzyma³y 30

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aae43136-70de-4ad4-916e-b421ac2278f4

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00523824

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207650

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207650 .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna stosowana przez Zamawiaj±cego w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:

1. Administratorem danych osobowych jest Powiat Pruszkowski, reprezentowany przez Starostê Pruszkowskiego z siedzib± w Pruszkowie, przy ul. Drzyma³y 30, 05-800 Pruszków, tel. 22 738 14 08, sekretariat@powiat.pruszkow.pl.

2. Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych w Starostwie mo¿na uzyskaæ pod adresem e-mail: ochrona.danych@powiat.pruszkow.pl lub wysy³aj±c pisemn± korespondencjê na adres Starostwa Powiatowego w Pruszkowie z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.

3. Dane osoby fizycznej przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym a podstaw± przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ, spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym, zgodnie z Ustaw±.
4. Odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy, a tak¿e podmioty, z którymi Administrator danych osobowych zawar³ stosowne umowy w celu realizacji ww. ustawowego zadania.

5. Dane osobowe osoby fizycznej bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¶li czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania, a nastêpnie dokumentacja bêdzie przechowywana zgodnie z przepisami prawa dotycz±cymi archiwizacji dokumentów.

6. Obowi±zek podania przez osobê fizyczn± danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby fizycznej jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7. W odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osobie fizycznej przys³uguje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych osoby fizycznej (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku osoba fizyczna mo¿e zostaæ zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenia zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-197 Warszawa.

2. Osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osób fizycznych mog± byæ przekazywane do pañstw spoza EOG z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie prawo zamówieñ publicznych.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na osobie fizycznej obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy bezpo¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o którym mowa w art. 14 ust. 5 ustawy o RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.44.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postêpowania jest dostawa stolarki okiennej wraz z monta¿em do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, polegaj±ca na dostarczeniu, demonta¿u obecnych okien oraz standardowym monta¿u nowe stolarki. Wskazany monta¿ nie wymaga ingerencji w elementy konstrukcji budynku, poszerzania lub zmniejszania otworów okiennych. Dostawa obejmuje ³±cznie 44 szt. okien, w tym: 37 szt. okien standardowych, 1 szt. okna antyw³amaniowego oraz 6 szt. okien fasadowych.
1) Okna standardowe i antyw³amaniowe o wymiarach szacunkowych 1800 mm x 1800 mm z kwater± na dole o wysoko¶ci szacunkowej 400 mm.
2) Okna fasadowe o wymiarach szacunkowych 1190 mm x 1574 mm – 2 szt. oraz 1000 mm x 2454 mm z kwater± na dole o wysoko¶ci szacunkowej 1050 mm – 4 szt.
3) Kolor orientacyjny RAL 4R7040 lakierowany.
Za w³a¶ciwe dokonanie pomiaru stolarki do wymiany odpowiada Wykonawca.
Podane przez Zamawiaj±cego wymiary s± szacunkowe.
Ostateczna kolorystyka zostanie ustalona z wybranym Wykonawc±.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1. Dokonanie dok³adnego obmiaru okien wskazanych do wymiany.
2. Zabezpieczenie przed uszkodzeniem pod³óg, sprzêtów i mebli w pomieszczeniach, w których wykonywana bêdzie wymiana stolarki okiennej oraz zabezpieczenie terenu pracy podno¶nika koszowego.
3. Demonta¿ parapetów zewnêtrznych.
4. Demonta¿ istniej±cej stolarki, jej wywóz i utylizacja.
5. Przygotowanie pod³o¿a polegaj±ce na dok³adnym oczyszczeniu i zagruntowaniu otworów okiennych oraz oczyszczeniu o¶cie¿nic okien.
6. Monta¿u paroprzepuszczalnej i paroizolacyjnej ta¶my zewnêtrznej i wewnêtrznej po ca³ym obwodzie o¶cie¿nicy.
7. Osadzenie wyprodukowanej na podstawie w³asnych pomiarów nowej stolarki okiennej wraz z poziomowaniem i zamocowaniem.
8. Dok³adne wype³nienie piank± poliuretanow± powsta³ej szczeliny pomiêdzy murem a o¶cie¿nic±, na ca³ym obwodzie o¶cie¿nicy (równie¿ w miejscach po wyjêciu klinów).
9. Wyregulowanie mechanizmów otwieraj±cych skrzyd³a.
10. Sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania skrzyde³ przy zamkniêciu i otwieraniu - skrzyd³a powinny rozwieraæ i uchylaæ siê swobodnie, a okucia dzia³aæ bez zahamowañ i przy zamkniêciu dociskaæ skrzyd³o.
11. Monta¿ parapetów zewnêtrznych.
12. Uszczelnienie przy parapetach silikonem pogodowym.
13. Uzupe³nienie tynków na o¶cie¿ach wewnêtrznych i zewnêtrznych zniszczonych w wyniku demonta¿u i monta¿u okien wraz z ich pomalowaniem w kolorze odpowiadaj±cym kolorystyce elewacji lub pomieszczenia.
14. Przekazanie Zamawiaj±cemu kart katalogowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obs³ugi, itp.
15. Udzielenie Zamawiaj±cemu gwarancji na wykonane prace, zgodnie ze z³o¿on± ofert±.

Pe³en opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44221100-6 - Okna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma najwy¿sz± sumê punktów przy spe³nieniu stawianych warunków udzia³u w postêpowaniu. Ocenie podlegaæ bêd± wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie terminu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca sk³adaj±c ofertê wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 300.000,00 z³, obowi±zuj±ce przez ca³y okres obowi±zywania umowy.

4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca sk³adaj±c ofertê wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostawy, tj. 3 zamówienia na dostawê i monta¿ stolarki okiennej o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto.

2. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie postêpowania mo¿e uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

4. Spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu nast±pi w my¶l zasady spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 punkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 6 do SWZ);
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

2) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 7 do SWZ).
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz dostaw wraz z monta¿em stolarki okiennej, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich daty i miejsca wykonania, warto¶ci oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy wraz z monta¿em zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (za³±cznik nr 8 do SWZ);

2) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, wraz z potwierdzeniem op³acenia polisy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê stanowi±:
1) Formularz ofertowy: za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania: za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: za³±cznik nr 3 do SWZ,
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ zasobami tych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zgodne co do tre¶ci ze wzorem zawartym w za³±czniku nr 4 do SWZ (o ile dotyczy),
5) Pe³nomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¶li nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy,
6) O¶wiadczenie Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w za³±czniku nr 5 do SWZ ( je¶li dotyczy),
7) Dokument wniesienia wadium (je¶li zosta³o wniesione w formie niepieniê¿nej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy);

2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci

3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego Bank Santander nr 94 1090 1056 0000 0001 4821 9688 z dopiskiem WADIUM – Dostawa okien wraz z monta¿em (ZP.272.44.2025).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania okre¶lone w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zosta³y okre¶lone w za³±czniku B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207650

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.