Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 773028-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Budowa instalacji fotowoltaicznej w Z/ I w Gotartowie/ 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 044 6330815, 6330819
faks: 446 330 819
e-mail: zamowieniapubliczne@eko-region.pl
www: www.eko-region.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:
Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18, sekretariat I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przez Wykonawcę instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem prac i infrastruktury towarzyszącej na terenie zakładu/instalacji w Gotartowie, gm. Kluczbork na działkach nr ewid. 191/11, 191/24, 191/25, 191,26. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu i uruchomienia 1741 szt. instalacji fotowoltaicznych na powierzchni dachów istniejących obiektów oraz wykonanie związanych z nimi instalacji i wyposażenia, sieci, elektroenergetycznego systemu kontrolno-pomiarowego, automatyki oraz systemu sterowania, a także innych prac i infrastruktury niezbędnej do prawidłowego wykonania i funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot umowy obejmuje również dostawę przez Wykonawcę zapasowych paneli fotowoltaicznych
w ilości 10 szt., uchwytów montażowych w ilości 22 szt., śrub montażowych w ilości 88 szt. oraz komplet złączy kablowych w ilości 20 szt. wraz z ewentualnym innym niezbędnym oprzyrządowaniem umożliwiającym ich montaż i uruchomienie.
3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 winien być wykonany w oparciu o:
1)umowę,
2)formularz ofertowy Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej - załącznik nr 1 do umowy.
3)opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do umowy.
4)następujące dokumenty - załącznik nr 3 do umowy, tj.:
-Projekt budowlany,
-Projekt wykonawczy,
-Kosztorys nakładczy i przedmiar robót,
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w umowie oraz jej załącznikach
II.5) Główny kod CPV: 45.26.12.15
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do 30%.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 7
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia to maksymalnie 7 miesięcy. Wykonawca, który zaproponuje dłuższy termin wykonania zamówienia zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
Szczegółowy opis terminu realizacji przedmiot zamówienia został określony w § 7 umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 800 000,00 zł.
2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z uczestników Konsorcjum musi spełniać w całości warunki określone powyżej (nie dopuszcza się by żaden z uczestników
w całości nie spełniał warunków określonych powyżej).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (1 osoba), w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333). Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
- posiadający wykształcenie wyższe o kierunku odpowiadającym posiadanym uprawnieniom (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. funkcji kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych (wymagane do podania w wykazie).
- posiadający w ostatnich pięciu latach doświadczenie w realizacji, jako kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych, minimum jednej inwestycji obejmującej budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej sumarycznej mocy ˜566kWp i mocy wprowadzenia do sieci 520kW, na terenie zakładu gospodarki odpadami lub zakładu przemysłowego, o wartości minimum 1 800 000,00 zł netto (wymagane do podania w wykazie).
- W/w informacje wymagane do podania w wykazie.
- Wzór wykazu osób stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący co najmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizował inwestycję obejmującą swym zakresem budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej sumarycznej mocy ˜566kWp i mocy wprowadzenia do sieci 520kW na terenie zakładu gospodarki odpadami lub zakładu przemysłowego, o wartości minimum 1 800 000,00 zł netto.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wybudowane instalacje fotowoltaiczne uzyskały w ramach realizowanej inwestycji decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
W/w informacje wymagane do podania w wykazie.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik do SIWZ.
Uwagi:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z uczestników Konsorcjum musi spełniać w całości warunki określone powyżej (nie dopuszcza się by żaden z uczestników nie spełniał w całości warunków określonych powyżej).
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby doświadczenie wykazane było w całości co najmniej przez jeden podmiot (nie dopuszcza się by podmioty łącznie spełniały warunki określone powyżej).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (1 osoba), w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333). Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
- posiadający wykształcenie wyższe o kierunku odpowiadającym posiadanym uprawnieniom (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. funkcji kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych (wymagane do podania w wykazie).
- posiadający w ostatnich pięciu latach doświadczenie w realizacji, jako kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych, minimum jednej inwestycji obejmującej budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej sumarycznej mocy ˜566kWp i mocy wprowadzenia do sieci 520kW, na terenie zakładu gospodarki odpadami lub zakładu przemysłowego, o wartości minimum 1 800 000,00 zł netto (wymagane do podania w wykazie).
W/w informacje wymagane do podania w wykazie.
Wzór wykazu osób stanowi załącznik do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
B) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
C) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
D) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
E) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
F) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
G) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
A) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (1 osoba), w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333). Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie wykształcenie oraz uprawnienia:
- posiadający wykształcenie wyższe o kierunku odpowiadającym posiadanym uprawnieniom (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. funkcji kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych (wymagane do podania w wykazie).
- posiadający w ostatnich pięciu latach doświadczenie w realizacji, jako kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych, minimum jednej inwestycji obejmującej budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej sumarycznej mocy ˜566kWp i mocy wprowadzenia do sieci 520kW, na terenie zakładu gospodarki odpadami lub zakładu przemysłowego, o wartości minimum 1 800 000,00 zł netto (wymagane do podania w wykazie).
W/w informacje wymagane do podania w wykazie.
W/w informacje wymagane do podania w wykazie.
Wzór wykazu osób stanowi załącznik SIWZ.
B) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący co najmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizował inwestycję obejmującą swym zakresem budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej sumarycznej mocy ˜566kWp i mocy wprowadzenia do sieci 520kW, na terenie zakładu gospodarki odpadami lub zakładu przemysłowego, o wartości minimum 1 800 000,00 zł netto. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wybudowane instalacje fotowoltaiczne uzyskały w ramach realizowanej inwestycji decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
W/w informacje wymagane do podania w wykazie.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik do SIWZ.
C) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada polisę i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 800 000,00 zł.
D) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w okresie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 60 000,00 zł
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 14.01.2021 r. godz.: 12:00
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 90,00 |
Termin realizacji zamówienia: | 5,00 |
Okres gwarancji: | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Finansowanie:
Pożyczka WFOŚiGW w Opolu lub środki własne. W przypadku nieotrzymania pożyczki z WFOŚiGW w Opolu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania przetargowego lub sfinansowania inwestycji ze środków własnych.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa materiałów zużywalnych do zabiegów operacyjnych kompatybilne z posiadanymi generatorami ERBE
- Organizacja 10-dniowego obozu profilaktycznego dla uczestników projektu pn. "Daj sobie szansę"
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 8 w ramach projektu SZKOŁA JAKOŚCI PREMIUM"
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 5 w Bełchatowie, Oś. Dolnośląskie 222 "A"
- Zakup ramienia C dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego (Pracownia Elektrofizjologii)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na potrzeby oczyszczalni ścieków, zasilania ujęć wody oraz na obiektach użyteczności publicznej w Gminie Kroczyce
- Budowa szatni na boisku sportowym na os. Borek w ramach 8 edycji Programu "Szatnia na Medal"
- 1. Rozbudowa budynku szkoły poprzez dobudowę windy zewnętrznej.2. Zwiększenie efektywności energetycznej budynku ZSS im. M. Konopnickiej w Kościanie lokalizacja Kiełczewo ul. Kościańska 2.
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W ZIĘBICACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.