Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Gostyń: Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych
w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r.
(36 miesięcy)
Numer ogłoszenia: 77227 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r. (36 miesięcy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa dwóch kopiarek cyfrowych w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2012 r. (36 miesięcy); Przedmiotem zamówienia jest wydzierżawienie dwóch nowych kopiarek cyfrowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gostyniu; (miejsce świadczenia usługi: Rynek 2 - 1 szt., ul. Wrocławska 256 - 1 szt.). Wymagania w zakresie sprzętu: 1. Technologia cyfrowa, laserowa. 2. Format oryginału - A5-A3. 3. Format kopii - A5-A3. 4. Prędkość kopiowania/drukowania - co najmniej 45 kopii/min. przy kopiowaniu/drukowaniu jednostronnym A4. 5. Automatyczny 2-stronny podajnik oryginałów. 6. Duplex (automatyczne drukowanie dwustronne) 7. Pamięć RAM kopiarki min. 256 MB 8. Obsługa protokołu TCP/IP 9. Obsługa języka PCL6 10. Możliwość drukowania sieciowego. 11. Możliwość skanowania sieciowego do serwera FTP w formie plików PDF lub TIF (TIFF) 12. Możliwość jednoczesnego napełnienia kaset: a. papierem formatu A4 - min. 500 arkuszy, b. papierem formatu A3 - min. 500 arkuszy. 13. Stolik pod kopiarkę. 14. Dotykowy panel sterujący w języku polskim. 15. Sterowniki drukarki w języku polskim dedykowane dla systemów WinXP i Win2003 16. Możliwość zarządzania zdalnego przez lokalną sieć komputerową. Dodatkowe warunki zamawiającego: 1. Urządzenie będące przedmiotem dzierżawy musi być urządzeniem nowym, nigdzie wcześniej nieeksploatowanym; 2. Zamawiający wymaga m.in. skonfigurowania urządzeń w lokalnej sieci komputerowej (konfiguracja TCP/IP i klienta FTP); Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie parametrów technicznych oferowanego sprzętu, z zastrzeżeniem, że proponowane urządzenia winny spełniać wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w niniejszym ogłoszeniu lub lepsze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium będzie wymagane po otrzymaniu zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej, przed terminem jej otwarcia (szczegółowe informacje w tym zakresie zostaną zawarte w zaproszeniu; wysokość wadium: 1 500 zł).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz następujące wymagania: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: w ciągu ostatnich trzech lat (licząc do dnia wszczęcia postępowania) zrealizowali należycie co najmniej dwie tożsame usługi, świadczone przez okres min. 1 roku (lub doświadczenie równoważne polegające na wykonaniu jednej tożsamej usługi, świadczonej przez okres min. 2 lat); 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych dokumentów (niżej wymienionych)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku zał. do ogłoszenia) należy przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w formie oryginału (wzór oświadczenia zał. do ogłoszenia); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (pełnomocnictwo winno być dołączone do wniosku w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Złożenie dokumentu pełnomocnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie podlega opłacie skarbowej); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających wymaganiom Zamawiającego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione usługi zostały wykonane należycie (formularz pn. Wykaz usług zał. do ogłoszenia); forma dokumentów: Wykaz usług - w formie oryginału, natomiast dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; (przepisy szczegółowo nie precyzują rodzaju dokumentu na potwierdzenie należytego wykonania usługi - Zamawiający prosi o dołączenie referencji, opinii, rekomendacji, listów polecających - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem lub własnego oświadczenia potwierdzającego, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.licytacje.uzp.gov.pl
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.bip.gostyn.pl/Zamowienia-publiczne/Z-ogloszeniem/LE-017-2009
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania systemu: komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows lub Linux z dostępem do Internetu. System licytacji elektronicznej nie ma szczególnych wymagań technicznych w zakresie sprzętu komputerowego (każdy komputer umożliwiający przeglądanie stron internetowych jest wystarczający do obsługi platformy, niezależnie od parametrów technicznych) jak również w zakresie prędkości łącza internetowego. System może zostać uruchomiony z wykorzystaniem większości przeglądarek internetowych, jednak testy zostały przeprowadzone przez Urząd Zamówień Publicznych dla następujących przeglądarek: - Mozilla Firefox w wersji 2.0 i 3.0 - Internet Explorer w wersji 6.0 i 7.0 (Urząd Zamówień Publicznych proponuje przed rozpoczęciem korzystania z platformy upewnić się, jaką przeglądarką internetową dysponuje użytkownik); Rejestracja w systemie i identyfikacja wykonawców: Rejestracja jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w licytacji - Wykonawca obowiązany jest dokonać rejestracji na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie Urzędu Zamówień Publicznych http://licytacje.uzp.gov.pl w polu LOGIN należy wpisać dowolny wyraz, z tym, że musi on być unikatowy w całym systemie - służy on identyfikacji użytkownika w systemie, hasło - dowolny wyraz składający się z liter i cyfr, E-mail - adres poczty elektronicznej użytkownika - na ten adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym; na ten adres będą również przekazywane wszystkie wiadomości z systemu, rola - wykonawca. System wymaga akceptacji regulaminu. Po dokonaniu rejestracji, na adres podany w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość do administratora systemu; w wiadomości będzie zawarty link aktywacyjny, który należy uruchomić. Należy zapisać LOGIN oraz hasła - są niezbędne do zalogowania się do systemu (w przypadku utraty hasła będzie możliwe wygenerowanie nowego przy użyciu funkcji nie pamiętam hasła). W trakcie postępowania Wykonawca jest obowiązany przesłać swój LOGIN Zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, umożliwiający przypisanie wykonawcy do licytacji elektronicznej; (Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym)..
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej: 1) oferty składane w formie elektronicznej nie muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym; 2) informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej - licytacja jest jednoetapowa; 3) przypisanie do licytacji - oprócz zaproszenia do udziału w licytacji - przekazanego faksem, wykonawca zostanie przypisany do przedmiotowej licytacji (po uprzednim wniesieniu wadium; szczegółowe informacje w tym zakresie zostaną zawarte w zaproszeniu) - fakt przekazania zaproszeń zostanie zaznaczony na platformie (za przekazanie uznaje się doręczenie zaproszenia wykonawcy; w przypadku, gdy przekazanie zaproszeń odbywa się w różnym czasie w stosunku do poszczególnych wykonawców, za termin przekazania zaproszeń uznaje się przekazanie zaproszenia ostatniemu z wykonawców dopuszczonych do postępowania); 4) termin otwarcia licytacji - 05.06.2009 r., o godz. 10:00; 5) informacja o czasie trwania licytacji - 05.06.2009 r. od godz. 10:00 do godz. 11:00; 6) cena wywoławcza - Zamawiający nie określa ceny wywoławczej; 7) sposób składania ofert w toku licytacji - za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej (na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie Urzędu Zamówień Publicznych), wykonawcy składają kolejne korzystniejsze oferty (postąpienia), podlegające automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny; 8) opis sposobu kalkulacji ceny ofertowej: propozycje kolejnych korzystniejszych ofert (postąpień) należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia; 9) w kalkulacji ceny (brutto) w całym okresie trwania dzierżawy należy uwzględnić łącznie wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym m.in.: (a) podatek (VAT); (b) cenę miesięcznej dzierżawy dwóch urządzeń x 36 m-cy (c) ceny jednostkowe jednostronnej kopii A4 - przy kalkulacji ceny należy założyć, że zamawiający będzie wykonywał: - na jednej kopiarce cyfrowej ok. 250 000 kopii rocznie, - na drugiej kopiarce cyfrowej ok. 200 000 kopii rocznie, - odpowiednio w 3-letnim okresie realizacji umowy ok. 1 350 000 kopii; (d) wszelkie koszty eksploatacji urządzeń w okresie dzierżawy w szczególności: koszty tonerów, elementów wymiennych w normalnym cyklu pracy urządzeń, kosztów serwisowych oraz wszelkich napraw niewynikających z winy zamawiającego; - usługa nie obejmuje kosztu papieru; (e) w okresie realizacji umowy cena nie będzie podlegać waloryzacji - przy kalkulacji ceny należy uwzględnić ewentualne wskaźniki wzrostu ceny; (f) w cenie należy uwzględnić koszt: dostawy sprzętu na miejsce (Rynek 2 - jedna kopiarka, ul. Wrocławska 256 - druga kopiarka), montażu wraz z uruchomieniem sprzętu, pełnej konfiguracji w lokalnej sieci komputerowej oraz szkolenia administratorów systemu (2 osoby); (g) minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 100.00 zł brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składana ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota określana jest w złotych oraz groszach (jeżeli występują grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 105.50; obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce); Złożona oferta: - nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza, - musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia, - wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku: złóż postąpienie); System nie przyjmie oferty złożonej niezgodnie z warunkami opisanymi powyżej; W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie; 10) waluta - PLN; propozycje cenowe należy podawać (brutto) w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po kropce; 11) od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną; 12) do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia informacji umożliwiającej identyfikację Wykonawców; 13) warunki zamknięcia licytacji elektronicznej - licytacja zostanie zamknięta 05.06.2009 r. o godz. 11:00, w momencie zamknięcia licytacji wyłączona zostanie możliwość składania postąpień; 14) po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę; 15) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, niezwłocznie prześle Zamawiającemu (faksem) opis oferowanego urządzenia z wyszczególnieniem parametrów technicznych, (marka model, symbol urządzenia, opcje urządzenia) oraz szczegółową kalkulację zaoferowanej ceny, z wyodrębnieniem kosztów dzierżawy urządzeń (brutto) i kosztów wykonania jednej kopii jednostronnie, format A4 (brutto);.
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
-
etap nr czas trwania etapu 1 w wyznaczonym dniu od godz. 10:00 do godz. 11:00
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak.
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 27.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń (sekretariat) lub składać w Wydziale Organizacyjnym, ul. Wrocławska 256, pok. nr 8-9..
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 05.06.2009 r., o godz. 10:00.
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 05.06.2009 r., o godz. 11:00.
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: w momencie zamknięcia licytacji wyłączona zostanie możliwość składania postąpień;.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - Marta Wojtkowiak, tel. bezpośredni 0-65 575 21 27, e-mail: mwojtkowiak@um.gostyn.pl - Zbigniew Kostka, tel. bezpośredni 0-65 575 21 32, tel. kom. 505 855 634 e-mail: zkostka@um.gostyn.pl.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Gostyń w roku szkolnym 2025/2026
- Poprawa infrastruktury drogowej i bezpieczeństwa ruchu w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Poniec
- Dostawa gazów medycznych wraz z osprzętem dla SPZOZ w Gostyniu.
więcej: przetargi w Gostyniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.