Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Ogłoszenie nr 766013-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zakopanem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 18 20 68 310, 182068310
faks: 18 20 68 310
e-mail: mariaczernik@interia.pl, dsp_zne@wp.pl
www: www.dps.z-ne.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.dps.z-ne.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.dps.z-ne.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres: 34-500 Zakopane, ul. szpitaln a21
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DPS – 1/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacji cenowej do oferty przetargowej) i jest podzielony na 5 pakietów tj. I: Mięso i wędliny; II- Artykuły nabiałowe; III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV-Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; V- Pieczywo.
3. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość artykułów spożywczych podana w poszczególnych pakietach służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu dostawy nie przekroczy 20% całości zamówienia (w danym pakiecie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.
4. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową, przystosowanym do przewożenia żywności w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne.
6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, ¼ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. Przy dostarczaniu każdej partii żywności do Zamawiającego terminy ważności będą każdorazowo sprawdzane, a w przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający odmówi przyjęcia towaru lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy.
7. Realizacja dostaw będzie następować w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 14.00, zgodnie z potrzebami i zamówieniami składanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w dniu poprzedzającym dostawę. Zgodnie z zapisami poniżej:
- Pakiet I Mięso i wędliny – 3 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty
- Pakiet II Artykuły nabiałowe - 3 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty
- Pakiet III Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory - 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku
- Pakiet IV Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka - 5 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty
- Pakiet V Pieczywo -7 razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli.
8. Dostarczane artykuły spożywcze, w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
9. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie towarów złej jakości, wskazujących cechy braku świeżości lub na granicy przydatności do spożycia. Jak również Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania reklamacji ilościowych w dniu dostarczenia towaru przez Wykonawcę.
10. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 03.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; -dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania
braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje
się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu
trzeciego; -dokumentów dotyczących podwykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego
podstaw wykluczenia;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
do obrotu i używania na terytorium RP oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone
kserokopie tych dokumentów;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 13.2. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr
2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z
treścią formularza załączonego do specyfikacji); 13.3. formularz załącznik nr 1 z podziałem na pakiety opis
asortymentu ze wskazaniem spełnienie minimalnych parametrów oferowanych przez oferenta;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin płatności faktury: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet nr 1 Mięso wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacji cenowej do oferty przetargowej) i jest podzielony na 5 pakietów tj. I: Mięso i wędliny; II- Artykuły nabiałowe; III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV-Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; V- Pieczywo.
3. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość artykułów spożywczych podana w poszczególnych pakietach służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu dostawy nie przekroczy 20% całości zamówienia (w danym pakiecie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.
4. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową, przystosowanym do przewożenia żywności w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne.
6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, ¼ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. Przy dostarczaniu każdej partii żywności do Zamawiającego terminy ważności będą każdorazowo sprawdzane, a w przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający odmówi przyjęcia towaru lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy.
7. Realizacja dostaw będzie następować w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 14.00, zgodnie z potrzebami i zamówieniami składanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w dniu poprzedzającym dostawę. Zgodnie z zapisami poniżej:
- Pakiet I Mięso i wędliny – 3 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty
8. Dostarczane artykuły spożywcze, w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
9. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie towarów złej jakości, wskazujących cechy braku świeżości lub na granicy przydatności do spożycia. Jak również Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania reklamacji ilościowych w dniu dostarczenia towaru przez Wykonawcę.
10. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin płatności faktury: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 2 Artykuły nabiałowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacji cenowej do oferty przetargowej) i jest podzielony na 5 pakietów tj. II- Artykuły nabiałowe;
3. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość artykułów spożywczych podana w poszczególnych pakietach służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu dostawy nie przekroczy 20% całości zamówienia (w danym pakiecie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.
4. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową, przystosowanym do przewożenia żywności w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne.
6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, ¼ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. Przy dostarczaniu każdej partii żywności do Zamawiającego terminy ważności będą każdorazowo sprawdzane, a w przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający odmówi przyjęcia towaru lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy.
7. Realizacja dostaw będzie następować w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 14.00, zgodnie z potrzebami i zamówieniami składanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w dniu poprzedzającym dostawę. Zgodnie z zapisami poniżej:
- Pakiet II Artykuły nabiałowe - 3 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty
8. Dostarczane artykuły spożywcze, w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
9. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie towarów złej jakości, wskazujących cechy braku świeżości lub na granicy przydatności do spożycia. Jak również Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania reklamacji ilościowych w dniu dostarczenia towaru przez Wykonawcę.
10. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin płatności faktury: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
Nazwa: Pakiet nr 3 Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacji cenowej do oferty przetargowej) i jest podzielony na 5 pakietów tj. I: Mięso i wędliny; II- Artykuły nabiałowe; III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV-Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; V- Pieczywo.
3. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość artykułów spożywczych podana w poszczególnych pakietach służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu dostawy nie przekroczy 20% całości zamówienia (w danym pakiecie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.
4. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową, przystosowanym do przewożenia żywności w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne.
6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, ¼ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. Przy dostarczaniu każdej partii żywności do Zamawiającego terminy ważności będą każdorazowo sprawdzane, a w przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający odmówi przyjęcia towaru lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy.
7. Realizacja dostaw będzie następować w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 14.00, zgodnie z potrzebami i zamówieniami składanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w dniu poprzedzającym dostawę. Zgodnie z zapisami poniżej:
- Pakiet III Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory - 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku
8. Dostarczane artykuły spożywcze, w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
9. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie towarów złej jakości, wskazujących cechy braku świeżości lub na granicy przydatności do spożycia. Jak również Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania reklamacji ilościowych w dniu dostarczenia towaru przez Wykonawcę.
10. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| termin płatności faktury: | 40,00 |
Nazwa: Pakiet nr 4 Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacji cenowej do oferty przetargowej) i jest podzielony na 5 pakietów tj. I: Mięso i wędliny; II- Artykuły nabiałowe; III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV-Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; V- Pieczywo.
3. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość artykułów spożywczych podana w poszczególnych pakietach służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu dostawy nie przekroczy 20% całości zamówienia (w danym pakiecie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.
4. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową, przystosowanym do przewożenia żywności w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne.
6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, ¼ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. Przy dostarczaniu każdej partii żywności do Zamawiającego terminy ważności będą każdorazowo sprawdzane, a w przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający odmówi przyjęcia towaru lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy.
7. Realizacja dostaw będzie następować w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 14.00, zgodnie z potrzebami i zamówieniami składanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w dniu poprzedzającym dostawę. Zgodnie z zapisami poniżej:
- Pakiet IV Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka - 5 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty
8. Dostarczane artykuły spożywcze, w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
9. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie towarów złej jakości, wskazujących cechy braku świeżości lub na granicy przydatności do spożycia. Jak również Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania reklamacji ilościowych w dniu dostarczenia towaru przez Wykonawcę.
10. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| termin płatności faktury: | 40,00 |
Nazwa: Pakiet nr 5 Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacji cenowej do oferty przetargowej) i jest podzielony na 5 pakietów tj. I: Mięso i wędliny; II- Artykuły nabiałowe; III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV-Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; V- Pieczywo.
3. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość artykułów spożywczych podana w poszczególnych pakietach służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu dostawy nie przekroczy 20% całości zamówienia (w danym pakiecie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.
4. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową, przystosowanym do przewożenia żywności w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne.
6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, ¼ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. Przy dostarczaniu każdej partii żywności do Zamawiającego terminy ważności będą każdorazowo sprawdzane, a w przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający odmówi przyjęcia towaru lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy.
7. Realizacja dostaw będzie następować w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 14.00, zgodnie z potrzebami i zamówieniami składanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w dniu poprzedzającym dostawę. Zgodnie z zapisami poniżej:
- Pakiet V Pieczywo -7 razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli.
8. Dostarczane artykuły spożywcze, w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
9. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia lub zgłosi niezwłocznie reklamacje telefonicznie towarów złej jakości, wskazujących cechy braku świeżości lub na granicy przydatności do spożycia. Jak również Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania reklamacji ilościowych w dniu dostarczenia towaru przez Wykonawcę.
10. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| termin płatności faktury: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia- powtórzony
- Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu siedziby Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej przy ul. Kasprusie 35 a w Zakopanem
- Dostawę 1 szt. Pojazdu lekkiego samochodu rozpoznawczo ratowniczego typu PICKUP 4x4 z dla KP PSP Zakopane
- Dostawa sprzętu ratowniczego 2 części
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności na 2026 r. dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy w 2026 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2026 r.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





