eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneSukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-29

Ogłoszenie nr 510410252-N-2021 z dnia 2021-01-29 r.
Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zakopanem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766013-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II, krajowy numer identyfikacyjny 00089026400000, Szpitalna 21, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 18 20 68 310, 182068310
faks: 18 20 68 310
e-mail: mariaczernik@interia.pl, dsp_zne@wp.pl
www: www.dps.z-ne.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zakopanem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS – 1/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na
potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących
przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z
dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia
30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia
2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności
pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. obezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z późn. zm). 2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (kalkulacji cenowej
do oferty przetargowej) i jest podzielony na 5 pakietów tj. I: Mięso i wędliny; II- Artykuły nabiałowe;
III- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV-Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; VPieczywo.
3. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość artykułów spożywczych podana w
poszczególnych pakietach służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw
uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie
(zmniejszeniu). Jednakże zmniejszenie zakresu dostawy nie przekroczy 20% całości zamówienia (w
danym pakiecie). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości.
4. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być
wliczony w cenę ofertową, przystosowanym do przewożenia żywności w sposób zapewniający
wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny zgodny z obowiązującymi przepisami, w
szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 5. Dostarczane
artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być
najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym
stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy
sanitarno – epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach
gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych
plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarnohigieniczne.
6. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych
produktów, ¼ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. Przy dostarczaniu
każdej partii żywności do Zamawiającego terminy ważności będą każdorazowo sprawdzane, a w
przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający odmówi przyjęcia towaru lub zgłosi
niezwłocznie reklamacje telefonicznie w dniu dostawy. 7. Realizacja dostaw będzie następować w
dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 14.00, zgodnie z potrzebami i
zamówieniami składanymi przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem w dniu poprzedzającym
dostawę. Zgodnie z zapisami poniżej: - Pakiet I Mięso i wędliny – 3 razy w tygodniu od poniedziałku
do soboty - Pakiet II Artykuły nabiałowe - 3 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty - Pakiet III
Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory - 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku - Pakiet IV
Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka - 5 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty - Pakiet V
Pieczywo -7 razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli. 8. Dostarczane artykuły spożywcze, w
zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty
wymagane przepisami prawa żywnościowego. 9. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia lub zgłosi
niezwłocznie reklamacje telefonicznie towarów złej jakości, wskazujących cechy braku świeżości lubna granicy przydatności do spożycia. Jak również Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania
reklamacji ilościowych w dniu dostarczenia towaru przez Wykonawcę. 10. Zamawiający informuje, że
ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się
rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie
zamówienia ( o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności
zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 03.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 68677.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 68866.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68866.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 81503.09
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62953.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 66405.89

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66405.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 66405.89
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30632.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 34307.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34307.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35283.05
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 67833.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 61280.87

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61280.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 61965.13
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28626.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 29262.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29262.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37986.25
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.