Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Ogłoszenie nr 764698-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych z terenu miasta Łaziska Górne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 322241088
faks: 322241420
e-mail: zp@pgkim-laziska.pl
www: www.pgkim-laziska.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pgkim-laziska.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.pgkim-laziska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pgkim-laziska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: kurier, osobiście, poczta
Adres: ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 14/2020/12/D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 11
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego podzielony na 11 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
Dla każdej części zamówienia określa się inny rodzaj odpadów podlegających zagospodarowaniu:
a) Część 1 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz meble i inne odpady wielkogabarytowe;
b) Część 2–Bioodpady - Odpady ulegające biodegradacji oraz odpady kuchenne pochodzenia roślinnego;
c) Część 3 – Odpady papieru i tektury;
d) Część 4 – Odpady metali, tworzyw sztucznych i odpadów z opakowań wielomateriałowych;
e) Część 5 – Odpady szkła;
f) Część 6 – Odpady budowlane, z remontów i z rozbiórki;
g) Część 7 – Odpady tekstyliów i odzież;
h) Część 8 – Przeterminowane leki
i) Część 9 – Zużyte opony
j) Część 10 – Odpady niebezpieczne – opakowania po substancjach niebezpiecznych
k) Część 11 – Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych – strzykawki, igły
II.5) Główny kod CPV: 90.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.03.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie, licencje.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie, licencje na prowadzenie działalności w zakresie objętej przedmiotem zamówienia, tj.:
Uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odzysku oraz unieszkodliwianiu lub przetwarzaniu odpadów od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy – O odpadach.
W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty ww. musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności:
1) Zmiana wynagrodzenia określonego w §4 ust. 4 gdy:
a. Zmiana przepisów prawnych oraz zewnętrznych warunków prawno-ekonomicznych niezależnych od wykonawcy istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, mogących mieć wpływ na wzrost kosztów wykonania umowy, wtedy zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu zmian wyłącznie w kwocie równej poniesionym kosztom w zakresie niezbędnym do zapewnienia nieprzerwanej realizacji usługi z zastrzeżeniem zapisów § 11 ust. 4;
b. Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, wówczas wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie obliczona na podstawie nowych przepisów;
c. Zmiana instalacji komunalnej do zagospodarowania odpadów. W przypadku, kiedy nie jest możliwe zagospodarowanie odpadów na danej instalacji, nastąpiła awaria lub inne przyczyny w wyniku, których nie może nastąpić proces zagospodarowania odpadów;
d. Wprowadzenie podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy, zmiana zakresu rzeczowego wykonywanego przy pomocy podwykonawcy;
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy -Prawo zamówień publicznych:
a. zmiany osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy – bez konieczności sporządzania aneksu,
b. zmian personalnych, danych teleadresowych, formy prawnej stron umowy, zmiana
c. nr rachunku bankowego - bez konieczności sporządzania aneksu.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE NIESEGRAGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH, MEBLI I INNYCH ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w szacunkowej ilości 1 541,48 Mg oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w szacunkowej ilości 175,39 Mg z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż - 5 pkt
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJACYCH BIODEGRADACJI ORAZ ODPADÓW KUCHENNYCH POCHODZENIA ROŚLINNEGO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 w szacunkowej ilości 174,02 Mg oraz odpadów kuchennych pochodzenia roślinnego o kodzie 20 01 08 w szacunkowej ilości 1,32 Mg z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH ODPADÓW PAPIERU I TEKTURY.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów z papieru i tektury o kodach 15 01 01 oraz 20 01 01 w szacunkowej ilości 115,17 Mg z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH ODPADÓW METALI, TWORZYW SZTUCZNYCH I ODPADÓW Z OPAKOWAŃ WIELOMATERIAŁOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów metali, tworzyw sztucznych i odpadów z opakowań wielomateriałowych o kodach 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 39, 20 01 40 w łącznej szacunkowej ilości 109,4 Mg z terenu Łazisk Górnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH ODPADÓW SZKŁA BEZBARWNEGO I KOLOROWEGO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów szkła bezbarwnego i kolorowego o kodach 15 01 07 oraz 20 01 02 w szacunkowej ilości 89,85 Mg z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW BUDOWLANYCH, Z REMONTÓW I Z ROZBIÓRKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.6.1 Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów budowlanych, z remontów i z rozbiórki o kodach:
• 17 01 01 w szacunkowej ilości 1 Mg
• 17 01 07 w szacunkowej ilości 143,15 Mg
• 17 06 04 w szacunkowej ilości 1,27 Mg
• 17 09 04 w szacunkowej ilości 7,32 Mg
• 17 03 80 w szacunkowej ilości 1 Mg
z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW TEKSTYLIÓW I ODZIEŻY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.7.1 Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów stanowiących zużytą odzież oraz tekstylia o kodzie 20 01 11 w szacunkowej ilości 0,33 Mg z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW – PRZETERMINOWANE LEKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór z punktów aptecznych (ok. 10 - 12 miejsc) zlokalizowanych na terenie miasta Łaziska Górne, transport do miejsca unieszkodliwienia i zagospodarowanie odpadów stanowiących przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 w szacunkowej ilości 0,46 Mg z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ZUŻYTYCH OPON
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów stanowiących zużyte opony o kodzie 16 01 03 w szacunkowej ilości 10,32 Mg z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.10.1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór z PSZOK ul. Łazy w Łaziskach Górnych, transport do miejsca unieszkodliwienia i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych o kodzie:
• 15 01 10 w szacunkowej ilości 1 Mg,
• 20 01 27 w szacunkowej ilości 1 Mg,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Nazwa: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW – TYPU STRZYKAWKI, IGŁY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór z PSZOK ul. Łazy w Łaziskach Górnych, transport do miejsca unieszkodliwienia i zagospodarowanie odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstających w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych – strzykawki, igły o kodzie 20 01 99 w szacunkowej ilości 0,25 Mg z terenu Łazisk Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne i jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2029 r.
- Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2026 r.
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska oraz czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Pruchniku
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Bolesława Śmiałego 2A.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie w sezonie zimowym 2025/2026
- 687/NZ/2025 - Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z pasów drogowych będących w administrowaniu ZGN Wawer m.st. Warszawy.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





