eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneZagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych z terenu miasta Łaziska Górne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 764698-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.:

Zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych z terenu miasta Łaziska Górne

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27366490300000, Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322241088
faks: 322241420
e-mail: zp@pgkim-laziska.pl
www: www.pgkim-laziska.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pgkim-laziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.pgkim-laziska.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pgkim-laziska.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: kurier, osobiście, poczta

Adres: ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych z terenu miasta Łaziska Górne

Numer referencyjny: 14/2020/12/D

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego podzielony na 11 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.

Dla każdej części zamówienia określa się inny rodzaj odpadów podlegających zagospodarowaniu:
a) Część 1 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz meble i inne odpady wielkogabarytowe;
b) Część 2–Bioodpady - Odpady ulegające biodegradacji oraz odpady kuchenne pochodzenia roślinnego;
c) Część 3 – Odpady papieru i tektury;
d) Część 4 – Odpady metali, tworzyw sztucznych i odpadów z opakowań wielomateriałowych;
e) Część 5 – Odpady szkła;
f) Część 6 – Odpady budowlane, z remontów i z rozbiórki;
g) Część 7 – Odpady tekstyliów i odzież;
h) Część 8 – Przeterminowane leki
i) Część 9 – Zużyte opony
j) Część 10 – Odpady niebezpieczne – opakowania po substancjach niebezpiecznych
k) Część 11 – Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych – strzykawki, igły


II.5) Główny kod CPV: 90.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.03.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie, licencje.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Opis sposobu oceny tego warunku będzie dokonywany na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 ustawy.

W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie, licencje na prowadzenie działalności w zakresie objętej przedmiotem zamówienia, tj.:
Uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odzysku oraz unieszkodliwianiu lub przetwarzaniu odpadów od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy – O odpadach.

W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty ww. musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty, formularz cenowy, pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności:
1) Zmiana wynagrodzenia określonego w §4 ust. 4 gdy:
a. Zmiana przepisów prawnych oraz zewnętrznych warunków prawno-ekonomicznych niezależnych od wykonawcy istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, mogących mieć wpływ na wzrost kosztów wykonania umowy, wtedy zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu zmian wyłącznie w kwocie równej poniesionym kosztom w zakresie niezbędnym do zapewnienia nieprzerwanej realizacji usługi z zastrzeżeniem zapisów § 11 ust. 4;
b. Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, wówczas wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie obliczona na podstawie nowych przepisów;
c. Zmiana instalacji komunalnej do zagospodarowania odpadów. W przypadku, kiedy nie jest możliwe zagospodarowanie odpadów na danej instalacji, nastąpiła awaria lub inne przyczyny w wyniku, których nie może nastąpić proces zagospodarowania odpadów;
d. Wprowadzenie podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy, zmiana zakresu rzeczowego wykonywanego przy pomocy podwykonawcy;

3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy -Prawo zamówień publicznych:
a. zmiany osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy – bez konieczności sporządzania aneksu,
b. zmian personalnych, danych teleadresowych, formy prawnej stron umowy, zmiana
c. nr rachunku bankowego - bez konieczności sporządzania aneksu.

4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

5. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE NIESEGRAGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH, MEBLI I INNYCH ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w szacunkowej ilości 1 541,48 Mg oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w szacunkowej ilości 175,39 Mg z terenu Łazisk Górnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż - 5 pkt
Część nr: 2
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJACYCH BIODEGRADACJI ORAZ ODPADÓW KUCHENNYCH POCHODZENIA ROŚLINNEGO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 w szacunkowej ilości 174,02 Mg oraz odpadów kuchennych pochodzenia roślinnego o kodzie 20 01 08 w szacunkowej ilości 1,32 Mg z terenu Łazisk Górnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 3
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH ODPADÓW PAPIERU I TEKTURY.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów z papieru i tektury o kodach 15 01 01 oraz 20 01 01 w szacunkowej ilości 115,17 Mg z terenu Łazisk Górnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 4
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH ODPADÓW METALI, TWORZYW SZTUCZNYCH I ODPADÓW Z OPAKOWAŃ WIELOMATERIAŁOWYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów metali, tworzyw sztucznych i odpadów z opakowań wielomateriałowych o kodach 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 39, 20 01 40 w łącznej szacunkowej ilości 109,4 Mg z terenu Łazisk Górnych

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 5
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH ODPADÓW SZKŁA BEZBARWNEGO I KOLOROWEGO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów szkła bezbarwnego i kolorowego o kodach 15 01 07 oraz 20 01 02 w szacunkowej ilości 89,85 Mg z terenu Łazisk Górnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 6
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW BUDOWLANYCH, Z REMONTÓW I Z ROZBIÓRKI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.6.1 Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów budowlanych, z remontów i z rozbiórki o kodach:
• 17 01 01 w szacunkowej ilości 1 Mg
• 17 01 07 w szacunkowej ilości 143,15 Mg
• 17 06 04 w szacunkowej ilości 1,27 Mg
• 17 09 04 w szacunkowej ilości 7,32 Mg
• 17 03 80 w szacunkowej ilości 1 Mg
z terenu Łazisk Górnych.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 7
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW TEKSTYLIÓW I ODZIEŻY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.7.1 Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów stanowiących zużytą odzież oraz tekstylia o kodzie 20 01 11 w szacunkowej ilości 0,33 Mg z terenu Łazisk Górnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 8
Nazwa: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW – PRZETERMINOWANE LEKI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór z punktów aptecznych (ok. 10 - 12 miejsc) zlokalizowanych na terenie miasta Łaziska Górne, transport do miejsca unieszkodliwienia i zagospodarowanie odpadów stanowiących przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 w szacunkowej ilości 0,46 Mg z terenu Łazisk Górnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 9
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ZUŻYTYCH OPON

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów stanowiących zużyte opony o kodzie 16 01 03 w szacunkowej ilości 10,32 Mg z terenu Łazisk Górnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 10
Nazwa: ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.10.1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór z PSZOK ul. Łazy w Łaziskach Górnych, transport do miejsca unieszkodliwienia i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych o kodzie:
• 15 01 10 w szacunkowej ilości 1 Mg,
• 20 01 27 w szacunkowej ilości 1 Mg,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt
Część nr: 11
Nazwa: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW – TYPU STRZYKAWKI, IGŁY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór z PSZOK ul. Łazy w Łaziskach Górnych, transport do miejsca unieszkodliwienia i zagospodarowanie odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstających w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych – strzykawki, igły o kodzie 20 01 99 w szacunkowej ilości 0,25 Mg z terenu Łazisk Górnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
odległość od siedziby zamawiającego do instalacji, w której będą zagospodarowane odpady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- odległość do 40km - 40pkt
-odległość od 41km do 80km - 20pkt
-odległość od 81km wzwyż -5 pkt

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.