Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Ogłoszenie nr 759101-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Dostawa defibrylatorów klinicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Podniesienie jakości działań SP ZOZ WSPR w Białymstoku związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych poprzez zakup 3 ambulansów medycznych z wyposażeniem”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie Strategicznej Infrastruktury Ochrony Zdrowia, Działanie 9.1 „Infrastruktura Ratownictwa Medycznego”, Działanie 9.2 „Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych”, numer Projektu POIS.09.01.00-00-0399/20.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 85 66 37 344, 85 66 37 345,
faks: 85 66 37 302
e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl ,
www: www.pogotowie.bialystok.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.pogotowie.bialystok.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: http://mini.portal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: osobiście, pocztą polską, kurierem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: EOP.332.22.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa defibrylatorów klinicznych, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia.
Defibrylator kliniczny bifazowy do działań pozaszpitalnych w zespołach ratownictwa medycznego – 3 sztuki
1.Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2020
2.Wyposażony w uchwyt mocujący defibrylator do ściany ambulansu zgodny z normą PN EN 1789 lub równoważną
3.Funkcje defibrylacji, stymulacji, kardiowersji zgodne z wymogami ERC/AHA
4.Możliwość ustawienia urządzenia w trybie AED
5.Temperatura pracy min. parametry 0 – 45 C.
6.Czas ładowania kondensatora podczas defibrylacji do maks. energii poniżej 10 sekund
7.Wyświetlanie jednocześnie min. 3 krzywych dynamicznych
8.Wbudowany moduł NiBP z 1 mankietem dla dorosłych i 1 dla dzieci, łatwym do dezynfekcji
9.Pomiar NiBP na żądanie jak i automatyczny w odstępach czasowych od 2 do 60 minut
10.Warunki pracy urządzenia w standardzie min. IP44
11.Czujnik SpO2 dla dorosłych typu klips w technologii Masimo SET
12.Czujnik SpO2 dla dzieci i niemowląt typu Y w technologii Masimo SET
13.Po 10 kompletów elektrod wielofunkcyjnych dla dorosłych i dzieci
14.Szerokość papieru min 80 mm
15.Defibrylator wyposażony w modem GSM umożliwiający wysłanie diagnostycznego zapisu 12 odprowadzeniowego EKG do najbliższych ośrodków kardiologii
16.Kabel wielofunkcyjny do defibrylacji i stymulacji elektrodami jednorazowymi
17.Akumulatory bez efektu pamięci
18.2 komplety 12 odprowadzeniowych kabli EKG na każde urządzenie
19.Funkcja autotestu
20.Urządzenie powinno posiadać dokument potwierdzający zgodność z aktualną normą PN-EN 1789 lub równoważną
21.Torba na akcesoria przytwierdzona do urządzenia, pasek naramienny
22.Koszt utrzymania transmisji zapisu 12 odprowadzeniowego EKG (infrastruktura) z wyłączeniem opłaty za usługi GSM (karta SIM itd.) ponosi Wykonawca przez okres min. 7 lat.
23.Minimum 4 darmowe przeglądy okresowe / roczne
24.8 godzinne szkolenie personelu z obsługi urządzenia
25.Minimalna gwarancja – 24 miesiące
26.Gwarancja i paszport techniczny podbite datą nie wcześniej niż data fizycznego otrzymana sprzętu i podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego - dokumenty przekazane wraz z dostawą urządzeń
II.5) Główny kod CPV: 33.18.21.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Jeżeli Umowa nie będzie podpisana przez obie strony tego samego dnia przyjmuje się, że umowa została zawarta w dniu skutecznego doręczenia umowy na adres Wykonawcy, po podpisaniu i przesłaniu jej przez Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
1.1 W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1.
1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
1.4 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
wyznaczonym terminie:
a)Folder z opisem parametrów technicznych oferowanego urządzenia, w szczególności parametrów określonych w SIWZ w języku polskim.
b)Instrukcję obsługi zaoferowanego urządzenia w języku polskim.
c)Dokument dopuszczający do obrotu w jednostkach medycznych na terenie RP tj. Deklarację zgodności i Certyfikat CE oferowanego urządzenia.
d)Zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ];
b.Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 5 do SIWZ];
c.Oświadczenie o spełnianiu dodatkowych parametrów technicznych [wg Załącznika nr 3 do SIWZ];
d.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy);
e.Potwierdzenie wniesienia wadium.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP
a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium
w wysokości: 4 000,00 zł.
2.Wadium może być wniesione w:
•pieniądzu,
•poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
•gwarancjach bankowych,
•gwarancjach ubezpieczeniowych,
•poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j. z późn. zm.).
3.W przypadku złożenia oferty w formie papierowej oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą).
4.W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu oraz wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w formie elektronicznej – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/ poręczyciela.
5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy SP ZOZ WSPR w Białymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Białystok:
Nr rachunku bankowego:
Santander Bank Polska S.A.: 03 1500 1344 1213 4006 0375 0000.
5.1 Wadium musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5.2 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Na dokumencie będącym formą wadium dołączonym do oferty musi być wyraźnie określony przedmiot, którego wadium dotyczy „Wadium - przetarg na dostawę defibrylatorów klinicznych ".
7. Zwrot wadium:
7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
7.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę;
7.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu uprzednio zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
8. Zatrzymanie wadium:
8.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
•odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
•nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
•zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena ofertowa brutto: | 60,00 |
| Parametry techniczne: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Kryteria oceny ofert:
CENA OFERTOWA (Cof)– waga 60% liczona wg wzoru:
Cof = [(Cmin/Cof) bad x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających
odrzuceniu.
PARAMETRY TECHNICZNE (Pt)- waga 40% w tym:
a)Wewnętrzna pamięć umożliwiająca zapis minimum 45 pojedynczych rekordów z krzywymi z funkcją ciągłości zapisu / nadpisywania bez wymaganego czyszczenia – formatowania pamięci (P) - waga 10%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać 10% w przypadku, gdy urządzenie posiada wewnętrzną pamięć, umożliwiającą zapis minimum 45 pojedynczych rekordów z krzywymi z funkcją ciągłości zapisu/nadpisywania bez wymaganego czyszczenia – formatowania pamięci albo 0%, w przypadku gdy urządzenie nie posiada takiej pamięci
b)Wyposażony w łyżki „twarde” z możliwością defibrylacji pacjentów dorosłych, dzieci, niemowląt z możliwością wyboru energii z łyżek, defibrylacji, oraz włączenia drukarki i zapisu EKG bez odrywania łyżek od ciała pacjenta (D) – waga 10%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać 10%, w przypadku zaoferowania urządzenia wyposażonego w łyżki „twarde” z możliwością defibrylacji pacjentów dorosłych, dzieci, niemowląt z możliwością wyboru energii z łyżek, defibrylacji, oraz włączenia drukarki i zapisu EKG bez odrywania łyżek od ciała pacjenta, albo 0% w przypadku gdy urządzenie nie będzie posiadało ww. wyposażenia.
c)Ekran główny o przekątnej powyżej 8,1 cala (E) - waga 5%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać 5%, w przypadku zaoferowania urządzenia, które będzie posiadało ekran o przekątnej powyżej 8,1 cala, albo 0% w przypadku, gdy urządzenie nie będzie posiadało ekranu o przekątnej powyżej 8,1 cala.
d) Dodatkowy/e akumulator/y pozwalający/e w pełni zastąpić wszystkie, w zależności od ilości znajdujących się w danym modelu, ogniwo/a pozwalające na w pełni sprawną pracę urządzenia (A) – waga 5%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać 5%, w przypadku zaoferowania dodatkowego/ych akumulatora/ów albo 0%, w przypadku gdy dodatkowy/e akumulator/y nie zostanie/ły zaoferowany/e.
e) Ładowanie akumulatorów w urządzeniu lub zewnętrznej ładowarce od 0 do 100% w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, możliwość ładowania ogniw w ambulansie jak i poza nim z sieci 230V (Ł) - waga 5%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać 5% w przypadku, gdy urządzenie umożliwia ładowanie akumulatorów w urządzeniu lub zewnętrznej ładowarce od 0 do 100% w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, możliwość ładowania ogniw w ambulansie jak i poza nim z sieci 230V albo 0% w przypadku, gdy urządzenie nie posiada takiej możliwości.
f)Analiza zapisu 12 odprowadzeniowego EKG z funkcją interpretacji (Z) – waga 5%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać 5% w przypadku, gdy urządzenie posiada funkcję analizy zapisu 12 odprowadzeniowego EKG z funkcją interpretacji, albo 0% w przypadku, gdy urządzenie nie posiada takiej funkcji.
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta będzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + P + D + E + A + Ł+ Z
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
- Naprawy sprzętu komputerowego w OR KRUS w Białymstoku i podległych placówkach terenowych KRUS
- Modernizacja układu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
- Remont sufitu oraz kanalizacji deszczowej wewnętrznej w garażu usytuowanym w budynku przy ul. Pogodnej 22 w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Mrówczej i ulicy Pajęczej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
- Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia
- Dostawa wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu ANS Gniezno
- Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego do poprawy opieki kardiologicznej w Szpitalu Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP38/2025
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





