eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa defibrylatorów klinicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-03

Ogłoszenie nr 510411854-N-2021 z dnia 2021-02-03 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku:

Dostawa defibrylatorów klinicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Podniesienie jakości działań SP ZOZ WSPR w Białymstoku związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych poprzez zakup 3 ambulansów medycznych z wyposażeniem”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie Strategicznej Infrastruktury Ochrony Zdrowia, Działanie 9.1 „Infrastruktura Ratownictwa Medycznego”, Działanie 9.2 „Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych”, numer Projektu POIS.09.01.00-00-0399/20.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759101-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540534362-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, Poleska 89, 15-874 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 66 37 344, 85 66 37 345
faks: 85 66 37 302
e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl
www: www.pogotowie.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa defibrylatorów klinicznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EOP.332.22.20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa defibrylatorów klinicznych, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu Zamówienia. Defibrylator kliniczny bifazowy do działań pozaszpitalnych w zespołach ratownictwa medycznego – 3 sztuki 1.Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2020 2.Wyposażony w uchwyt mocujący defibrylator do ściany ambulansu zgodny z normą PN EN 1789 lub równoważną 3.Funkcje defibrylacji, stymulacji, kardiowersji zgodne z wymogami ERC/AHA 4.Możliwość ustawienia urządzenia w trybie AED 5.Temperatura pracy min. parametry 0 – 45 C. 6.Czas ładowania kondensatora podczas defibrylacji do maks. energii poniżej 10 sekund 7.Wyświetlanie jednocześnie min. 3 krzywych dynamicznych 8.Wbudowany moduł NiBP z 1 mankietem dla dorosłych i 1 dla dzieci, łatwym do dezynfekcji 9.Pomiar NiBP na żądanie jak i automatyczny w odstępach czasowych od 2 do 60 minut 10.Warunki pracy urządzenia w standardzie min. IP44 11.Czujnik SpO2 dla dorosłych typu klips w technologii Masimo SET 12.Czujnik SpO2 dla dzieci i niemowląt typu Y w technologii Masimo SET 13.Po 10 kompletów elektrod wielofunkcyjnych dla dorosłych i dzieci 14.Szerokość papieru min 80 mm 15.Defibrylator wyposażony w modem GSM umożliwiający wysłanie diagnostycznego zapisu 12 odprowadzeniowego EKG do najbliższych ośrodków kardiologii 16.Kabel wielofunkcyjny do defibrylacji i stymulacji elektrodami jednorazowymi 17.Akumulatory bez efektu pamięci 18.2 komplety 12 odprowadzeniowych kabli EKG na każde urządzenie 19.Funkcja autotestu 20.Urządzenie powinno posiadać dokument potwierdzający zgodność z aktualną normą PN-EN 1789 lub równoważną 21.Torba na akcesoria przytwierdzona do urządzenia, pasek naramienny 22.Koszt utrzymania transmisji zapisu 12 odprowadzeniowego EKG (infrastruktura) z wyłączeniem opłaty za usługi GSM (karta SIM itd.) ponosi Wykonawca przez okres min. 7 lat. 23.Minimum 4 darmowe przeglądy okresowe / roczne 24.8 godzinne szkolenie personelu z obsługi urządzenia 25.Minimalna gwarancja – 24 miesiące 26.Gwarancja i paszport techniczny podbite datą nie wcześniej niż data fizycznego otrzymana sprzętu i podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego - dokumenty przekazane wraz z dostawą urządzeń

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.18.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 194444.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: STRYKER POLSKA sp. z o.o.
Email wykonawcy: karolina.chodnicka@stryker.com
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 203386.41

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 203386.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 246285.36
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.