Ogłoszenie nr 755575-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Usuwanie powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów - z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48957355576
faks: +48957355612
e-mail: zampubl@um.gorzow.pl
www: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BZP.271.75.2020.AR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie usuwania powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów – z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp. dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. - w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)pełnienia całodobowych (24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, także w dni świąteczne i inne tzw. dni wolne od pracy) dyżurów w sposób zapewniający odbiór wszelkich zgłoszeń dotyczących zanieczyszczenia dróg substancjami ropopochodnymi; b)utrzymywania w całodobowej dyspozycyjności brygady roboczej, sprzętu i środków niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; c)zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi, d)zapewnienia kierowania i nadzoru nad wykonywanymi pracami przez osobę koordynatora z ramienia Wykonawcy, e)przyjazdu na miejsce zdarzenia - bez zbędnej zwłoki, - należy określić w ofercie. f)protokolarnego przejęcia drogi na odcinku zanieczyszczonym substancją ropopochodną lub inną od Straży Pożarnej lub Policji, jeżeli służby te były już na miejscu zdarzenia, po zakończeniu przez nie działań ratowniczych, rozumianych jako usunięcie bezpośredniego zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego oraz mienia (np. zabezpieczenie terenu jw. przed wjazdem pojazdów i/lub wejściem osób postronnych); g)niezwłocznego zabezpieczenia miejsca zdarzenia adekwatnie do powstałego zagrożenia poprzez: a.jego widoczne wygrodzenie za pomocą stojaków i taśm ostrzegawczych i/lub pachołków, b.ustawienie, odpowiedniego, adekwatnego do sytuacji na drodze, oznakowania pionowego, zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu lub uzgodnionym z funkcjonariuszem Policji, obecnym na miejscu zdarzenia, w celu: -uniemożliwienia wjazdu w obszar zanieczyszczony postronnych pojazdów; -wstrzymania ruchu drogowego w sąsiedztwie zdarzenia i wyznaczenia/ zorganizowania objazdów na czas usuwania substancji ropopochodnej - jeżeli z uwagi na zasięg zanieczyszczenia jw. jest to konieczne; h)zgłoszenia zdarzenia Policji, jeżeli nie jest obecna na miejscu zdarzenia, a sytuacja tego wymaga (ważny węzeł drogowy, duże natężenie ruchu, niesubordynacja kierowców itd.), zasadniczo w celu sprawnego kierowania ruchem drogowym w sąsiedztwie miejsca zdarzenia; i)usunięcia rozlanej / zalegającej substancji ropopochodnej z drogi (jezdni i pobocza, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów), przy użyciu środków właściwych jej rodzajowi na całym zanieczyszczonym obszarze - w stopniu zapewniającym, po zakończeniu prac, pełną przejezdność drogi i bezpieczeństwo jej użytkowników, przy czym: a.usunięcie rozlanych substancji ropopochodnych winno być dokonywane za pomocą odpowiednich środków, takich jak sorbent (środek chłonący) do absorpcji / uwiązania, dyspergent (odtłuszczacz, zmywacz, detergent) - preparat do odtłuszczania powierzchni lub maty sorpcyjne (chłonące), b.piasek może być wykorzystany do wykonania obwałowań w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się substancji, rozlanych na dużych powierzchniach, c.rozsypywanie sorbentu powinno być przeprowadzone ręcznie lub mechanicznie, w zależności od zastanej sytuacji, d.zebranie po stwierdzeniu wchłonięcia / sorpcji substancji ropopochodnej, zużytego sorbentu przy pomocy szczot / mioteł i/lub odkurzacza przemysłowego z całego zanieczyszczonego obszaru, przy przestrzeganiu przepisów ochrony środowiska, e.zebranie pozostałych odpadów powstałych wskutek kolizji (szkło, elementy plastikowe i inne), f.sorbent, którego chłonność nie została jeszcze całkowicie wyczerpana, może być powtórnie wykorzystany w następnej, podobnej akcji, g.usunięcie z drogi użytego w trakcie realizacji usługi piasku, j) wykonywania, podczas zabezpieczenia miejsca zdarzenia, poleceń Kierującego Działaniami Ratowniczymi Straży Pożarnej, jeżeli była obecna na miejscu zdarzenia lub Policji, gdy realizowała czynności służbowe i/lub uczestniczyła w przejęciu pasa drogowego od KRD PSP po zakończeniu zdarzenia, k)przekazania zużytego sorbentu oraz piasku do miejsca ich legalnej utylizacji, l)niezwłocznego poinformowania przedstawiciela firmy, działającego w imieniu zarządcy drogi o gotowości przekazania drogi do ponownego użytkowania, m) protokolarnego przekazanie drogi, na której były prowadzone czynności usuwania substancji ropopochodnej, przedstawicielowi firmy, działającego w imieniu zarządcy drogi, do ponownego użytkowania.
II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.
1. Przez usługi podobne Zamawiający rozumie prace, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, tj. usługi polegające na usunięciu rozlanej / zalegającej substancji ropopochodnej z drogi (jezdni i pobocza, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów). 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamówienia dotyczące usług wskazanych w punkcie 1 powyżej zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie przeprowadzonych negocjacji z Wykonawcą. 4. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi wskazane w pkt 3, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku gdy wartość zamówienia podobnego będzie niższa bądź równa równowartości kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o regulacje wewnętrzne dotyczące zasad i trybu udzielania w zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.06.2023
II.9) Informacje dodatkowe: Usługa wykonywana będzie w sposób ciągły w terminie od dnia 01.01.2021 r.*) do 30.06.2023 r.
*) Planowany termin rozpoczęcia realizacji usługi : 01.01.2021 r.
W przypadku rozstrzygnięcia postepowania po 01.01.2021 r. usługa realizowana będzie od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje, tj:
- Zespołem (minimum 4 osoby) przeznaczonym do bezpośredniego udziału w akcji (usuwania zdarzeń kolizji drogowych itp.), w którym co najmniej 2 osoby posiadają uprawnienia do kierowania ruchem.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
b) dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami technicznymi zapewniającymi prawidłowe wykonanie zamówienia, tj:
- pojazdem typu dostawczego (minimum 1 szt.) przystosowanym do przewozu min. 4 osób oraz narzędzi i środków niezbędnych do wykonania zadania (m.in. oznakowanie, sorbet, piasek itp.), wyposażonym w sygnalizator koloru bursztynowego.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu narzędziami i urządzeń technicznych złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz osób stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
b)Wykaz narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe: W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną w kraju Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie niepieniężnej w oryginale w postaci elektronicznej, tj. w formie elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji elektroniczny oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w Rozdzialne XIII SIWZ.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
CZAS REAKCJI : | 40,00 |
CENA: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w § 13 Projektu umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: J. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Posterunek Policji w Słońsku - budowa nowej siedziby
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Świadczenie usług obsługi technicznej emisji dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- Konserwacja zieleni i utrzymanie czystości w Rejonie I, Rejonie II i na Skarpie Wiślanej w Płocku.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.