To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
Usuwanie powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów - z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 755575-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48957355576
faks: +48957355612
e-mail: zampubl@um.gorzow.pl
www: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usuwanie powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów - z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.75.2020.AR
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie usuwania powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów – z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp. dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. - w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)pełnienia całodobowych (24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, także w dni świąteczne i inne tzw. dni wolne od pracy) dyżurów w sposób zapewniający odbiór wszelkich zgłoszeń dotyczących zanieczyszczenia dróg substancjami ropopochodnymi; b)utrzymywania w całodobowej dyspozycyjności brygady roboczej, sprzętu i środków niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; c)zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi, d)zapewnienia kierowania i nadzoru nad wykonywanymi pracami przez osobę koordynatora z ramienia Wykonawcy, e)przyjazdu na miejsce zdarzenia - bez zbędnej zwłoki, - należy określić w ofercie. f)protokolarnego przejęcia drogi na odcinku zanieczyszczonym substancją ropopochodną lub inną od Straży Pożarnej lub Policji, jeżeli służby te były już na miejscu zdarzenia, po zakończeniu przez nie działań ratowniczych, rozumianych jako usunięcie bezpośredniego zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego oraz mienia (np. zabezpieczenie terenu jw. przed wjazdem pojazdów i/lub wejściem osób postronnych); g)niezwłocznego zabezpieczenia miejsca zdarzenia adekwatnie do powstałego zagrożenia poprzez: a.jego widoczne wygrodzenie za pomocą stojaków i taśm ostrzegawczych i/lub pachołków, b.ustawienie, odpowiedniego, adekwatnego do sytuacji na drodze, oznakowania pionowego, zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu lub uzgodnionym z funkcjonariuszem Policji, obecnym na miejscu zdarzenia, w celu: -uniemożliwienia wjazdu w obszar zanieczyszczony postronnych pojazdów; -wstrzymania ruchu drogowego w sąsiedztwie zdarzenia i wyznaczenia/ zorganizowania objazdów na czas usuwania substancji ropopochodnej - jeżeli z uwagi na zasięg zanieczyszczenia jw. jest to konieczne; h)zgłoszenia zdarzenia Policji, jeżeli nie jest obecna na miejscu zdarzenia, a sytuacja tego wymaga (ważny węzeł drogowy, duże natężenie ruchu, niesubordynacja kierowców itd.), zasadniczo w celu sprawnego kierowania ruchem drogowym w sąsiedztwie miejsca zdarzenia; i)usunięcia rozlanej / zalegającej substancji ropopochodnej z drogi (jezdni i pobocza, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów), przy użyciu środków właściwych jej rodzajowi na całym zanieczyszczonym obszarze - w stopniu zapewniającym, po zakończeniu prac, pełną przejezdność drogi i bezpieczeństwo jej użytkowników, przy czym: a.usunięcie rozlanych substancji ropopochodnych winno być dokonywane za pomocą odpowiednich środków, takich jak sorbent (środek chłonący) do absorpcji / uwiązania, dyspergent (odtłuszczacz, zmywacz, detergent) - preparat do odtłuszczania powierzchni lub maty sorpcyjne (chłonące), b.piasek może być wykorzystany do wykonania obwałowań w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się substancji, rozlanych na dużych powierzchniach, c.rozsypywanie sorbentu powinno być przeprowadzone ręcznie lub mechanicznie, w zależności od zastanej sytuacji, d.zebranie po stwierdzeniu wchłonięcia / sorpcji substancji ropopochodnej, zużytego sorbentu przy pomocy szczot / mioteł i/lub odkurzacza przemysłowego z całego zanieczyszczonego obszaru, przy przestrzeganiu przepisów ochrony środowiska, e.zebranie pozostałych odpadów powstałych wskutek kolizji (szkło, elementy plastikowe i inne), f.sorbent, którego chłonność nie została jeszcze całkowicie wyczerpana, może być powtórnie wykorzystany w następnej, podobnej akcji, g.usunięcie z drogi użytego w trakcie realizacji usługi piasku, j) wykonywania, podczas zabezpieczenia miejsca zdarzenia, poleceń Kierującego Działaniami Ratowniczymi Straży Pożarnej, jeżeli była obecna na miejscu zdarzenia lub Policji, gdy realizowała czynności służbowe i/lub uczestniczyła w przejęciu pasa drogowego od KRD PSP po zakończeniu zdarzenia, k)przekazania zużytego sorbentu oraz piasku do miejsca ich legalnej utylizacji, l)niezwłocznego poinformowania przedstawiciela firmy, działającego w imieniu zarządcy drogi o gotowości przekazania drogi do ponownego użytkowania, m) protokolarnego przekazanie drogi, na której były prowadzone czynności usuwania substancji ropopochodnej, przedstawicielowi firmy, działającego w imieniu zarządcy drogi, do ponownego użytkowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 877414.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Łukasz Forstner
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Lubuska 129
Kod pocztowy: 66-446
Miejscowość: Deszczno
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 437400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 899775.30
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu na potrzeby Zakładu Mikrobiologii
- Nadzór Inwestorski: Przebudowa ul. Spichrzowej - II etap.
- REMONT ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO I ARESZTU ŚLEDCZEGO W MIĘDZYRZECZU
- KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY CSR SŁOWIANKA SP. Z O.O.
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa w Tomaszowie Mazowieckim.
- ,,Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów"
- Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w latach 2024-2025
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.