eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Usuwanie powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów - z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510413942-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Miasto Gorzów Wlkp.:

Usuwanie powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów - z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 755575-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Gorzów Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 21096668000000, Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: +48957355576
faks: +48957355612
e-mail: zampubl@um.gorzow.pl
www: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów - z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.75.2020.AR

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie usuwania powstałych wskutek zdarzeń w komunikacji drogowej: substancji ropopochodnych, substancji innego rodzaju, płynnych i półpłynnych i innych, wyciekłych z pojazdów oraz innych odpadów – z jezdni, poboczy, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów w pasie drogowym, stanowiącym własność Miasta Gorzowa Wlkp. dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. - w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)pełnienia całodobowych (24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, także w dni świąteczne i inne tzw. dni wolne od pracy) dyżurów w sposób zapewniający odbiór wszelkich zgłoszeń dotyczących zanieczyszczenia dróg substancjami ropopochodnymi; b)utrzymywania w całodobowej dyspozycyjności brygady roboczej, sprzętu i środków niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; c)zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi, d)zapewnienia kierowania i nadzoru nad wykonywanymi pracami przez osobę koordynatora z ramienia Wykonawcy, e)przyjazdu na miejsce zdarzenia - bez zbędnej zwłoki, - należy określić w ofercie. f)protokolarnego przejęcia drogi na odcinku zanieczyszczonym substancją ropopochodną lub inną od Straży Pożarnej lub Policji, jeżeli służby te były już na miejscu zdarzenia, po zakończeniu przez nie działań ratowniczych, rozumianych jako usunięcie bezpośredniego zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego oraz mienia (np. zabezpieczenie terenu jw. przed wjazdem pojazdów i/lub wejściem osób postronnych); g)niezwłocznego zabezpieczenia miejsca zdarzenia adekwatnie do powstałego zagrożenia poprzez: a.jego widoczne wygrodzenie za pomocą stojaków i taśm ostrzegawczych i/lub pachołków, b.ustawienie, odpowiedniego, adekwatnego do sytuacji na drodze, oznakowania pionowego, zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu lub uzgodnionym z funkcjonariuszem Policji, obecnym na miejscu zdarzenia, w celu: -uniemożliwienia wjazdu w obszar zanieczyszczony postronnych pojazdów; -wstrzymania ruchu drogowego w sąsiedztwie zdarzenia i wyznaczenia/ zorganizowania objazdów na czas usuwania substancji ropopochodnej - jeżeli z uwagi na zasięg zanieczyszczenia jw. jest to konieczne; h)zgłoszenia zdarzenia Policji, jeżeli nie jest obecna na miejscu zdarzenia, a sytuacja tego wymaga (ważny węzeł drogowy, duże natężenie ruchu, niesubordynacja kierowców itd.), zasadniczo w celu sprawnego kierowania ruchem drogowym w sąsiedztwie miejsca zdarzenia; i)usunięcia rozlanej / zalegającej substancji ropopochodnej z drogi (jezdni i pobocza, chodników, placów, zatok autobusowych i parkingów), przy użyciu środków właściwych jej rodzajowi na całym zanieczyszczonym obszarze - w stopniu zapewniającym, po zakończeniu prac, pełną przejezdność drogi i bezpieczeństwo jej użytkowników, przy czym: a.usunięcie rozlanych substancji ropopochodnych winno być dokonywane za pomocą odpowiednich środków, takich jak sorbent (środek chłonący) do absorpcji / uwiązania, dyspergent (odtłuszczacz, zmywacz, detergent) - preparat do odtłuszczania powierzchni lub maty sorpcyjne (chłonące), b.piasek może być wykorzystany do wykonania obwałowań w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się substancji, rozlanych na dużych powierzchniach, c.rozsypywanie sorbentu powinno być przeprowadzone ręcznie lub mechanicznie, w zależności od zastanej sytuacji, d.zebranie po stwierdzeniu wchłonięcia / sorpcji substancji ropopochodnej, zużytego sorbentu przy pomocy szczot / mioteł i/lub odkurzacza przemysłowego z całego zanieczyszczonego obszaru, przy przestrzeganiu przepisów ochrony środowiska, e.zebranie pozostałych odpadów powstałych wskutek kolizji (szkło, elementy plastikowe i inne), f.sorbent, którego chłonność nie została jeszcze całkowicie wyczerpana, może być powtórnie wykorzystany w następnej, podobnej akcji, g.usunięcie z drogi użytego w trakcie realizacji usługi piasku, j) wykonywania, podczas zabezpieczenia miejsca zdarzenia, poleceń Kierującego Działaniami Ratowniczymi Straży Pożarnej, jeżeli była obecna na miejscu zdarzenia lub Policji, gdy realizowała czynności służbowe i/lub uczestniczyła w przejęciu pasa drogowego od KRD PSP po zakończeniu zdarzenia, k)przekazania zużytego sorbentu oraz piasku do miejsca ich legalnej utylizacji, l)niezwłocznego poinformowania przedstawiciela firmy, działającego w imieniu zarządcy drogi o gotowości przekazania drogi do ponownego użytkowania, m) protokolarnego przekazanie drogi, na której były prowadzone czynności usuwania substancji ropopochodnej, przedstawicielowi firmy, działającego w imieniu zarządcy drogi, do ponownego użytkowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 877414.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Łukasz Forstner
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Lubuska 129
Kod pocztowy: 66-446
Miejscowość: Deszczno
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 437400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 437400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 899775.30
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.