eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 73249 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy , ul. Chodecka 2, 03-332 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6752810, faks 022 6752810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops-targowek.waw.pl/zp.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , drukarek, skanerów, pamięci 1. komputery stacjonarne z systemem operacyjnym i oprogramowaniem Microsoft Office 2007 SBE OEM PL - 3 sztuki 2. komputery stacjonarne z systemem operacyjnym i oprogramowaniem Microsoft Office 2007 Basic OEM PL - 32 sztuki 3. monitory komputerowe LCD 17 - 35 sztuk 4. drukarka laserowa mono A-4 z interfejsem sieciowym - 2 sztuki 5. drukarka laserowa stanowiskowa z interfejsem USB - 5 sztuk 6. drukarka igłowa A4 - 1 sztuka 7. skaner kolorowy A4 - 7 sztuk 8. pamięć USB - 50 sztuk 9. Nagrywarki DVD -RW - 6 sztuk 10. płyty DVD - R - 50 sztuk 11. Płyty DVD -RW - 30 sztuk 12. Płyty CD - R - 200 sztuk 13. KVM 4 portowy - 1 sztuka 14. klawiatury PS2 - 10 sztuk 15. myszki PS2/USB - 10 sztuk 16. Listwa zasilająca z filtrem przeciwprzepięciowym - 10 sztuk 17. UPS - 1 sztuka 18. Router Wi-Fi Annex A ( neosttrada) - 2 sztuki 19. Monitor komputerowy LCD 19 - 1 sztuka 20. Switch 16 - portowy - 1 sztuka 21. Pamięć komputerowa DDR2 1 GB - 2 sztuki 22. Oprogramowanie Microsoft Office 2007 SBE BOX - 3 sztuki 23. Patchcord RJ45 cat. 5e 5 m. - 30 sztuk 24. Patchcord RJ45 cat. 5e 3 m. - 30 sztuk..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych, tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą : spełnia - nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy , Wykonawcy powinni złożyć ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; - koncesję , zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Wykonawca powinien złożyć oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć oświadczenie - stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie z na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia , że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca złoży oświadczenie , że oferowane komputery i monitory są zgodne z normą CE ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops-targowek.waw.pl/zp.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego : 03-332 Warszawa, ul. Chodecka 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego :sekretariat ; 03-332 Warszawa, ul. Chodecka 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.