eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałaDostawa oprogramowania i sprzętu wraz z montażem oraz konfiguracją systemu sterującego w wieżach widokowych w Białej.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania i sprzętu wraz z montażem oraz konfiguracją systemu sterującego w wieżach widokowych w Białej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania i sprzętu wraz z montażem oraz konfiguracją systemu sterującego w wieżach widokowych w Białej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e03025c6-1f1c-4d07-93f8-9aa51c57857b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074027/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa oprogramowania i sprzętu wraz z montażem oraz konfiguracją systemu sterującego w wieżach widokowych w Białej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Interreg Czechy – Polska na lata 2021-2027. „Śląsk bez granic IV – śladami białej damy” dofinansowanego ze środków EFRR w ramach Programu Interreg Czechy-Polska na lata 2021-2027 nr CZ.11.02.01/00/23_004/0000116

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e03025c6-1f1c-4d07-93f8-9aa51c57857b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl (za pomocą formularzy do komunikacji) e-mail:
przetargi@biala.gmina.pl( z wyjątkiem składania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy
e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto
podmiotu„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest BURMISTRZ GMINY BIAŁA, ul.
Rynek 10, 48 – 210 Biała, tel. 774388531, fax: 774387679, e-mail: sekretariat@biala.gmina.pl. Inspektorem ochrony danych
osobowych w GMINIE BIAŁA jest Pan Krzysztof Kranc, tel. 509 947 925 e– mail: poczta@krzysztofkranc.com. Dane osobowe
przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą
osoby lub podmioty zainteresowane i UZP. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji wyżej
wymienionego zadania oraz w okresie późniejszym, jeśli wymagają tego odrębne przepisy prawa. Obowiązek podania danych
osobowych bezpośrednio dotyczących Ofertodawcy jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe możemy przekazywać innym organom publicznym i podmiotom,
przy czym dokonujemy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań lub umowa. Przysługuje prawo
dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Jeżeli
przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, przysługuje prawo do jej cofnięcia. Ponadto przysługuje
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa
danych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) – RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte są w rozdz. 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZP.271.18.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Zamówienie obejmuje:
1) dostawę, montaż i konfigurację sprzętu multimedialnego oraz nagłośnieniowego i oprogramowania (ekrany, monitory, projektory laserowe, infokioski, gogle VR, system sterujący, głośniki),
2) dostawa i montaż oświetlenia.
2. Do 3 wież widokowych znajdujących się w Białej (48-210, woj. opolskie)
1) Wieża Wodna: ul. Wodna 3, Biała,
2) Wieża Prudnicka: ul. Prudnicka 6, Biała,
3) Wieża Ciśnień: ul. Wodociągowa, Biała
3. Wieże są wyremontowane wewnątrz i na zewnątrz. Przekroje poprzeczne i rzut z góry wież oraz zdjęcia załączono do dokumentacji – załącznik nr 4 do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ.
UWAGA! W ramach projektu transgranicznego planowane są w ramach odrębnego zamówienia usługi opracowania treści multimedialnych i wyposażenia statycznego. Harmonogram prac należy dostosować do realizacji tych usług. Zamawiający nie ma możliwości magazynowania sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32417000-9 - Sieci multimedialne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31524210-0 - Oświetlenie ścienne

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

48952000-6 - System nagłaśniający

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy w wysokości 20% zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw, usług, robót związanych z przedmiotem zamówienia. w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.
Dostawa monitorów multimedialnych; wykonanie ram stylizowanych do dostarczonego sprzętu; zaprojektowanie, dostawa i montaż oświetlenia; dostawa gogli VR; dostawa wysokowydajnych projektorów laserowych; dostawa infokiosku; dostawa głośników; konfiguracja systemu dźwiękowego; dostawa licznika odwiedzin.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Kryteriami oceny ofert są:
1) Cena oferty (C) – znaczenie 60/100 pkt.
2) Czas reakcji w przypadku awarii zamontowanego sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oprogramowania (Cz) – znaczenie 40/100 pkt.
5. Punktacja ofert dokonana zostanie wg następujących zasad:
1) CENA- 60/100 pkt.
Punkty przyznawane za kryterium „cena”, będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cena najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych/ Cena oferty badanej) x 60 pkt
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt w zakresie kryterium ceny.
2) Czas reakcji w przypadku awarii zamontowanego sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oprogramowania (Cz) – znaczenie 40/100 pkt.
Punkty przyznawane za kryterium „Czas reakcji w przypadku awarii zamontowanego sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oprogramowania (Cz)”, będą liczone następująco:
a) za reakcję w przeciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii dla Wykonawcy – 40 pkt
b) za reakcję w przeciągu 72 godzin od telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii dla Wykonawcy – 20 pkt
c) za reakcję w przeciągu 96 godzin od telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii dla Wykonawcy - 10 pkt
d) za reakcję w przeciągu 120 godzin od telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii dla Wykonawcy - 0 pkt.
Maksymalny czas reakcji w przypadku awarii zamontowanego sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oprogramowania to 120 godzin od telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii dla Wykonawcy. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt w zakresie tego kryterium. W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym czasu reakcji zamawiający przyjmie, że wykonawca zareaguje w przeciągu 120 godzin i tym samym otrzyma 0 punktów w tym kryterium oceny ofert.
Zamawiający przez czas reakcji rozumie okres liczony od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu podjęcia przez Wykonawcę działań mających na celu:
− ustalenie przyczyny awarii,
− określenie sposobu jej usunięcia,
− w szczególności przyjazd serwisu na miejsce i dokonanie wstępnej diagnozy przyczyn awarii.
W uzasadnionych przypadkach, jeżeli pozwala na to charakter awarii i możliwości techniczne, dopuszcza się podjęcie działań zdalnych (wsparcie telefoniczne lub online), mających na celu wstępną diagnozę lub przywrócenie działania sprzętu.
Brak reakcji Wykonawcy w zadeklarowanym czasie może skutkować naliczeniem kar umownych, zgodnie z postanowieniami umowy.
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60 pkt.) + liczba punktów za czas reakcji w przypadku awarii zamontowanego sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oprogramowania (maks. 40 pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Czas reakcji w przypadku awarii zamontowanego sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oprogramowania (Cz)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 100.000,00 zł

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do formularza ofertowego należy dołączyć przedmiotowe środki dowodowe - karty techniczne lub inne dokumenty, z których wynika spełnienie parametrów wskazanych przez Zamawiającego dla sprzętu wskazanego w poz. 1,3,5,9, 11, 12, 13, 15 opisu przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wszystkie dotyczące sprzętu wskazanego w poz. 1,3,5,9, 11, 12, 13, 15 opisu przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117
ust.4. (jeżeli dotyczy)
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
4) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 8 000,00 (osiem tysięcy złotych 00/100),
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Białej, numer rachunku 02 8903 0002 2001 0000 2020 0003 z dopiskiem: „Wadium – Dostawa oprogramowania i sprzętu wraz z montażem oraz konfiguracja systemu sterującego w wieżach widokowych w Białej”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje moment wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) dołączają odpowiednio do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4
ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, stosownie do art. 455 Pzp, dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty
Wykonawcy w zakresie określonym wprost w umowie, która stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferte wykonawca przesyła poprzez portal e-zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena oferty, oraz Czas reakcji w przypadku awarii zamontowanego sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego i oprogramowania

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.