Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224436000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a27214be-7ebf-4e1e-97b3-7e2f24a365a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00540769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000990/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul.Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu: „Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych w m.st. Warszawie - zakres 1” objęta wsparciem bezzwrotnym w ramach Inwestycji: B1.1.3. Termomodernizacja instytucji edukacyjnych Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo
aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: - Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
- Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej; - Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; - Włączona obsługa JavaScript; - Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych: - Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 2 GB;
- Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Kodowanie i czas odbioru danych: - Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny
jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; - Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym
obowiązującym w Polsce. PEŁNY ZAPIS WYMAGAŃ TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH DOTYCZĄCYCH KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ I SPOSOBU KOMUNIKACJI W POSTĘPOWANIU ZNAJDUJE SIĘ W CZĘŚCI 4 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.42.2025.IMA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 8184055,57 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja istniejącego budynku użyteczności publicznej pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie, realizowana w ramach projektu: „Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych w m.st. Warszawie - zakres 1” objęta wsparciem bezzwrotnym w ramach Inwestycji: B1.1.3. Termomodernizacja instytucji edukacyjnych Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót przygotowawczych (zabezpieczenie placu i terenu budowy);
2) Wykonanie robót rozbiórkowych;
3) Wykonanie robót budowlanych – zgodnie z dokumentacją projektową, Postanowieniem Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej i i Audytem energetycznym dla budynku zespołu szkół nr 2 ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie (w zakresie wariantu optymalnego – Wariant nr 1, z zastosowaniem instalacji fotowoltaicznej), w zakres których należy m.in.:
a) Wykonanie wzmocnienia konstrukcji dachu na segmencie D w celu instalacji paneli PV,
b) Naprawa gzymsów i elementów żelbetowych, naprawa zarysowanych ścian i istniejących uszkodzeń powierzchni tynków,
c) Kotwienie ścian osłonowych,
d) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych wraz ze ścianami cokołu do pełnej głębokości fundamentów,
e) Ocieplenie ścian fundamentowych styropianem XPS do pełnej ich głębokości wraz ze ścianami cokołu, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS i wełną mineralną,
f) Ocieplenie dachu segmentu B styropapą,
g) Nadbudowa attyk oraz kominów na segmencie B,
h) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej,
i) Wymiana płyt warstwowych na dachu oraz płyt warstwowych ściennych na segmencie A,
j) Remont zadaszenia nad wejściem głównym oraz wykonanie daszków szklanych nad wejściami bocznymi,
k) Wykonanie odtworzeniowo ramp dla niepełnosprawnych do segmentu A i D.
l) Wykonanie nowych opasek wokół budynku odtworzeniowo,
m) Remont schodów zewnętrznych, tarasu wejściowego, studni doświetlających,
n) Przebudowa oraz budowa instalacji gazowej oraz wykonanie nawiewu typu „Z” w pomieszczeniu kotłowni, wykonanie systemu detekcji gazu,
o) Przebudowa pomieszczenia kotłowni w segmencie C (wymiana posadzki, częściowe zamurowanie 2 otworów okiennych, poszerzenie 2 otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nowych nadproży), montaż niezbędnych urządzeń w pomieszczeniu kotłowni,
p) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania (montaż grzejników, orurowania, armatury) wraz z montażem osłon grzejnikowych,
q) Wykonanie kotłowni gazowej: kotłów gazowych wraz z armaturą technologią i instalacjami towarzyszącymi,
r) Wykonanie systemu powietrzno-spalinowego,
s) Wykonanie instalacji pompy ciepła,
t) Wykonanie systemu uzdatniania i uzupełniania wody,
u) Montaż rurociągów wraz z niezbędną armaturą,
v) Wymiana opraw oświetleniowych w budynku,
w) Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
x) Montaż systemu nadzoru i zarządzania energią (BMS) zapewniającego integrację i monitoring zdalny instalacji kotłowni gazowej, pompy ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej,
y) Wymiana drzwi zewnętrznych,
z) Wymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi: UWAGA! Przedmiotowe zamówienie obejmuje tylko częściową wymianę okien, tj. 37 sztuk okien:
aa) wymianę okien w segmencie D w zakresie:
- okno o oznaczeniu: O32 x 32 szt.,
- okno o oznaczeniu: O22 x 2 szt.,
- okno o oznaczeniu: O6 x 2 szt.,
bb) wymianę okien w segmencie B w zakresie:
- okno o oznaczeniu: O25 x 1 szt.
Demontaż i montaż pozostałych okien przewidzianych do wymiany w dokumentacji projektowej przewidziano w ramach zamówienia podobnego, które zostanie udzielone Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Zakup i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 240x120 cm, odpornej na działanie promieni UV, zawierającej informację o dofinansowaniu zadania z Krajowego Planu Odbudowy. Wzór tablicy – zgodny z załącznikiem nr 3 do umowy. Miejsce montażu musi być uzgodnione z Zamawiającym.
5) wykonanie wymaganych badań i prób,
6) prowadzenie dziennika budowy,
7) opracowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej .
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamówienia te będą stanowiły do 10% wartości zamówienia podstawowego i zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego.
Zakres niniejszego zamówienia stanowić będą roboty budowlane w zakresie wymiany okien wraz z robotami towarzyszącymi.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej;1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na termomodernizacji lub budowie budynku zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej o kubaturze budynku nie mniejszej niż 10 000 m3.
Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
UWAGA:
Budynek zamieszkania zbiorowego — rozumie się przez to budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi poza stałym miejscem zamieszkania, taki jak hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, schronisko turystyczne, schronisko socjalne, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, taki jak dom rencistów, dom zakonny i dom dziecka.
Budynek użyteczności publicznej — rozumie się przez to budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi spełniają niżej określone wymagania:
a. kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
b. kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c. kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza dysponowanie jedną osobą lub wieloma osobami do pełnienia odpowiednio jednej, dwóch lub wszystkich funkcji spośród wymienionych powyżej.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65);
Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek określony w pkt 1d ppkt 1) musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
2) warunek określony w pkt 1d ppkt 2) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek dysponowania osobą/osobami.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, kubatury budynku, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenia i dokumenty, odpowiednio na dzień składania ofert, składane wraz z ofertą przez wykonawców w postępowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu;1) Wykaz dowodów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2) Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 ppkt 1), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) oferta o treści zgodnej ze wzorem formularza – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (również wspólnicy spółki cywilnej) dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, w którym wskażą które elementy przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia wyżej wymienionych warunków, sporządzone według wzoru – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 122 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100)6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ:
a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania,
c) ust. 1 pkt. 1 lit b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału
w postępowaniu,
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zawiera paragraf 14 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych tj. na terenie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47w Warszawie.
1) W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji roboty budowlanej zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przewiduje obowiązek dokonania wizji lokalnej.
2) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
3) Wymaganie odbycia wizji lokalnej na roboty objęte przedmiotem zamówienia, będzie wykonywane w warunkach, których poznanie umożliwi wykonawcom nie tylko podjęcie decyzji
o ubieganiu się o udzielenie zamówienia, ale także obliczenie ceny oferty z uwzględnieniem tych warunków podczas realizacji zamówienia.
4) Koszty wizji lokalnej ponosi wykonawca.
5) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do zamawiającego, zgodnie z przyjętym przez zamawiającego sposobem komunikacji, o którym mowa w części 4 SWZ: https://zamowienia.um.warszawa.pl .
6) Wizja lokalna może się odbyć w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 – 14:30, po wcześniejszym ustaleniu terminu z zamawiającym przed terminem składania ofert.
Osoba do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: Anna Rudnicka, tel. 22 443-60-85; ursus.wir@um.warszawa.pl.
7) Prośbę o dokonanie wizji lokalnej należy przekazać poprzez Platformę MarketPlanet, zgodnie
z postanowieniami określonymi w SWZ. We wniosku należy podać: telefon kontaktowy oraz imię
i nazwisko osoby, która będzie reprezentowała wykonawcę podczas wizji lokalnej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Krakowie
- Dostawa i montaż artykułów sportowych, rehabilitacyjnych, medycznych, sanitarnych (...) "Rozbudowa i modernizacja budynków SOS-W dla Dzieci Słabowidzących nr 8 przy ul. Koźmińskiej 7 (...)".
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa filtrów wentylacyjnych
- Dostawa samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- ZP/34/2025 - dostawa i uruchomienie w Szpitalu Joannitas w Pszczynie stacji uzdatniania wody pochodzącej z dwóch studni głębinowych (postępowanie powtarzane po unieważnieniu procedury nr ZP/31/2025)
- Prace modernizacyjne w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
- Remont sali gimnastycznej w Tuchorzy
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





