eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinWydruk i dostawę druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2012 r. z podziałem na dwa zadania - zadanie nr 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Radlin: Wydruk i dostawę druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2012 r. z podziałem na dwa zadania - zadanie nr 1.
Numer ogłoszenia: 72394 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47414 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk i dostawę druków i formularzy na potrzeby Urzędu Miasta Radlin w 2012 r. z podziałem na dwa zadania - zadanie nr 1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - wydruk i dostawa druków i akcesoriów dla USC 1. Akt urodzenia - podwójny B3 - ( 2xB4) - 20 szt 2. Akt małżeństwa - podwójny B3 - ( 2x B4) - 50 szt. 3. Akt zgonu -podwójny B3 -(2 x B4) - 40 szt. 4. Zapewnienie M-17 - 50 szt. 5. Zaświadczenie M-210 - 200 szt. 6. Odpis skrócony aktu urodzenia M -8 (A5) - 200 szt. 7. Odpis skrócony aktu małżeństwa M-13 (A5) - 400 szt. 8. Odpis skrócony aktu zgonu M-15 (A5) - 400 szt. 9. Odpis skrócony aktu małżeństwa (A5) do użytku wewnętrznego M-13 a - 200 szt. 10. Okładki na życzenia ( A5) - 70 szt. 11. Życzenia dla nowożeńców (A5) - 50 szt. 12. Przypiski - m 52 - 100 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe TECHNIKA Sp. z o.o., ul. Toszecka 2, 44-102 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1346,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 850,91

  • Oferta z najniższą ceną: 850,91 / Oferta z najwyższą ceną: 850,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.