Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Warszawa: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza na potrzeby zamieszczenia ogłoszeń/informacji o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG
Numer ogłoszenia: 71541 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479 , strona internetowa www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza na potrzeby zamieszczenia ogłoszeń/informacji o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza na potrzeby zamieszczenia ogłoszeń/informacji o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Misją Banku Gospodarstwa Krajowego - jedynego banku państwowego w Polsce - jest obsługa podmiotów sektora finansów publicznych. Do podstawowych zadań BGK należy realizacja rządowych programów społeczno-gospodarczych oraz samorządowych programów rozwoju regionalnego. Bank odgrywa istotną rolę w absorpcji środków pochodzących z Unii Europejskiej, poprzez zapewnienie beneficjentom finansowania oraz prefinansowania wkładu własnego. Gazeta Wyborcza ukazuje się od 1989 roku. Jest wysokonakładowym dziennikiem opiniotwórczym o średniej dziennej sprzedaży wydania ogólnopolskiego w wysokości 372 tys. egzemplarzy i przy średnim dziennym nakładzie 491 tys. egzemplarzy. (źródło: Agora S.A. na podstawie danych ZKDP, styczeń - listopada 2009). Czytelnikami gazety są m.in. dyrektorzy, urzędnicy państwowi wysokiego szczebla, kierownicy specjaliści/wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni lub właściciele prywatnych firm, mający stałą pracę, w tym również przedstawiciele sektora MSP, stanowiący grupę docelową działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG. Z badań wynika, iż w ciągu tygodnia po dziennik sięga powyżej 1,6 mln ww odbiorców, co stanowi 39% wszystkich czytelników Gazety Wyborczej. Wysoki nakład oraz czytelnictwo Gazety Wyborczej sprawia, że za pośrednictwem dziennika Zamawiający będzie w stanie dotrzeć do bardzo dużej liczby potencjalnych beneficjentów wskazanych w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, do których skierowane są środki unijne w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny z informacją o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków do działania 4.3 Kredyt technologiczny. Mając na uwadze powyższe oraz art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. Nr 227, poz. 1658 z późn. zm.) w celu zapewnienia informacji jak największej liczbie potencjalnych beneficjentów działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG na lata 2007-2013, ogłoszenie/informacja o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG na lata 2007-2013, powinna zostać zamieszczona w wiodących dziennikach o zasięgu ogólnopolskim, czytanych przez określoną grupę docelową, do których należy m.in.:Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu. Zważywszy na funkcję BGK w systemie wdrażania wsparcia skierowanego do MSP w ramach PO IG, możliwość dotarcia poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do wyselekcjonowanej grupy potencjalnych Beneficjentów programu zainteresowanych skorzystaniem z dofinansowania ze Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego należy stwierdzić, że zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza zapewni dotarcie do ww. grupy docelowej oraz skuteczną promocję wsparcia z PO IG. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy, tj. udzielenie przedmiotowego zamówienia, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, możliwe jest jedynie Wydawcy dziennika Gazeta Wyborcza.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
AGORA S.A., ul. Czerska 8/100, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kampanii promującej 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego na nośnikach reklamowych typu citylight
- "Kompleksowa organizacja pięciu spotkań tematycznych (szkoleń), które odbędą się w dwóch lokalizacjach na terenie województwa lubuskiego (...)."
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.