eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborczana na potrzeby zamieszczenia ogłoszeń - informacji o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Warszawa: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborczana na potrzeby zamieszczenia ogłoszeń - informacji o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG
Numer ogłoszenia: 89619 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71541 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborczana na potrzeby zamieszczenia ogłoszeń - informacji o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza na potrzeby zamieszczenia ogłoszeń - informacji o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO IG 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGORA S.A., ul. Czerska 8/100, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14213,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17339,62

  • Oferta z najniższą ceną: 17339,62 / Oferta z najwyższą ceną: 17339,62

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Uzasadnienie faktyczne: Misją Banku Gospodarstwa Krajowego - jedynego banku państwowego w Polsce - jest obsługa podmiotów sektora finansów publicznych. Do podstawowych zadań BGK należy realizacja rządowych programów społeczno-gospodarczych oraz samorządowych programów rozwoju regionalnego. Bank odgrywa istotną rolę w absorpcji środków pochodzących z Unii Europejskiej, poprzez zapewnienie beneficjentom finansowania oraz prefinansowania wkładu własnego. Gazeta Wyborcza ukazuje się od 1989 roku. Jest wysokonakładowym dziennikiem opiniotwórczym o średniej dziennej sprzedaży wydania ogólnopolskiego w wysokości 372 tys. egzemplarzy i przy średnim dziennym nakładzie 491 tys. egzemplarzy. (źródło: Agora S.A. na podstawie danych ZKDP, styczeń - listopada 2009). Czytelnikami gazety są m.in. dyrektorzy, urzędnicy państwowi wysokiego szczebla, kierownicy specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni lub właściciele prywatnych firm, mający stałą pracę, w tym również przedstawiciele sektora MSP, stanowiący grupę docelową działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG. Z badań wynika, iż w ciągu tygodnia po dziennik sięga powyżej 1,6 mln ww odbiorców, co stanowi 39% wszystkich czytelników Gazety Wyborczej. Wysoki nakład oraz czytelnictwo Gazety Wyborczej sprawia, że za pośrednictwem dziennika Zamawiający będzie w stanie dotrzeć do bardzo dużej liczby potencjalnych beneficjentów wskazanych w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, do których skierowane są środki unijne w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny z informacją o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków do działania 4.3 Kredyt technologiczny. Mając na uwadze powyższe oraz art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. Nr 227, poz. 1658 z późn. zm.) w celu zapewnienia informacji jak największej liczbie potencjalnych beneficjentów działania 4.3 Kredyt technologiczny PO IG na lata 2007-2013, ogłoszenie - informacja o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków o dofinansowanie w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG na lata 2007-2013, powinna zostać zamieszczona w wiodących dziennikach o zasięgu ogólnopolskim, czytanych przez określoną grupę docelową, do których należy m.in.:Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu. Zważywszy na funkcję BGK w systemie wdrażania wsparcia skierowanego do MSP w ramach PO IG, możliwość dotarcia poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do wyselekcjonowanej grupy potencjalnych Beneficjentów programu zainteresowanych skorzystaniem z dofinansowania ze Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego należy stwierdzić, że zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza zapewni dotarcie do ww. grupy docelowej oraz skuteczną promocję wsparcia z PO IG. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy, tj. udzielenie przedmiotowego zamówienia, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, możliwe jest jedynie Wydawcy dziennika Gazeta Wyborcza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.