Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychologii Polska Akademia Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000838619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaracza 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-378
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmolenda@sd.psych.pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psych.pan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afdd4dcc-1158-4cd6-9e2a-24525bf998a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Psychologia dla Społeczeństwa, część I,” finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afdd4dcc-1158-4cd6-9e2a-24525bf998a23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Psychologii Polska Akademia Nauk ul. Jaracza 1 00-378 Warszawa.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPPAN-1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną oraz promocję spotu i kampanii społecznej w ramach realizacji projektu badawczo-interwencyjnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych
92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Opis spójności i kompleksowości usług (w zakresie całości działań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia) wraz z opisem zakładanych zasięgów i skuteczności działań promocyjnych (dot. raportów, strony, kampanii i spotu
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Prezentacja wstępnej koncepcji kreatywnej kampanii i spotu wideo oraz strony
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału zostały opisane w SWZ: Art. 5 § 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego dotyczące:Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
4.1) wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej dwie kompleksowe usługi polegające na zaprojektowaniu, przygotowaniu i realizacji kampanii społecznych, obejmujących:
• opracowanie koncepcji kreatywnej,
• realizację materiałów promocyjnych wideo (w tym spotów, krótkich form lub reklam) z udziałem aktorów lub osób niebędących aktorami zawodowymi (nagrania filmowe, z wyłączeniem animacji lub materiałów stockowych),
• działania promocyjne i informacyjne z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji (w tym media społecznościowe, media tradycyjne, działania ambientowe lub outdoorowe),
b) co najmniej dwie usługi obejmujące promocję wyników badań naukowych, raportów badawczych, projektów naukowo-badawczych, samych naukowców/ekspertów lub działań popularyzujących naukę, obejmującą przygotowanie i dystrybucję materiałów promocyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych,
c) co najmniej jedną usługę obejmującą zaprojektowanie, wykonanie i administrację stroną internetową dla projektu badawczego, naukowego lub społecznego, zawierającą:
• sekcję prezentującą wyniki badań lub materiały edukacyjne,
• integrację z mediami społecznościowymi,
• funkcjonalności umożliwiające użytkownikom dostęp do multimediów oraz pobieranie materiałów.
W przypadku usługi wykonywanej – zakres wykonywanych usług musi odpowiadać wymogom określonym powyżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba usług nie sumuje się.
Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby (podmiot, na którego zasoby Wykonawca się powołuje).
4.2) wykaże, że dysponuje zespołem osób, skierowanym do realizacji zamówienia, posiadającym następujące doświadczenie:
− kierownik projektu – osoba, która w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) kierowała co najmniej dwoma projektami, polegającymi na:
a. przygotowywaniu i realizacji kampanii społecznych lub edukacyjnych (zawierających spot wideo) w tym koordynowała w tym czasie przygotowania kreacji do kampanii oraz plan promocji kampanii;
b. przygotowaniu i realizacji promocji wyników badań naukowych (np. raportów, projektów, ekspertów) w mediach tradycyjnych i elektronicznych ;
− specjalista ds. promocji i PR - osoba, która w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) realizowała kampanie społeczne, edukacyjne lub naukowe oraz realizowała promocję wyników badań naukowych (np. raportów, projektów, naukowców/ekspertów);
− art director – osoba, która w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) zajmowała się zawodowo tworzeniem konceptów kreatywnych i projektów krótkich form wideo (np. spoty, reklamy), to znaczy tworzyła koncepty kreatywne i/lub projekty krótkich form wideo do co najmniej trzech kampanii społecznych lub edukacyjnych, które promowane były w różnych kanałach komunikacji (np. prasa, radio, TV, internet, outdoor);
− grafik – osoba, która w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) zajmowała się zawodowo opracowywaniem komputerowym projektów materiałów do kampanii, to znaczy opracowała komputerowe projekty materiałów do co najmniej trzech kampanii społecznych lub edukacyjnych o zasięgu lokalnym (miasta), regionalnym (województwa lub innej odpowiadającej województwie jednostce podziału administracyjnego w kraju innym niż Polska) lub ogólnokrajowym;
− producent wideo – osoba, która w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) pracowała na stanowisku związanym z koordynowaniem produkcji krótkich form wideo (od storyboardów poprzez plany zdjęciowe po postprodukcję), które zostały wyemitowane/promowane w różnych kanałach komunikacji (np. w TV lub internecie),
oraz
− co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w realizacji kampanii społecznych lub edukacyjnych we współpracy lub na zlecenie instytucji naukowych (np. uniwersytety, instytuty naukowe) lub społecznych (np. NGOs, fundacje) i w nadzorze takich kampanii realizowanych wraz z instytucjami naukowymi lub społecznymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osobę, która brała udział w realizacji co najmniej jednej kampanii społecznej (lub edukacyjnej) we współpracy lub na zlecenie instytucji naukowych lub społecznych,
− co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w realizacji promocji wyników badań naukowych (np. raportów, projektów, naukowców/ekspertów) w różnych kanałach komunikacji (np. prasa, TV, radio, internet) we współpracy lub na zlecenie instytucji naukowych (np. uniwersytety, instytuty naukowe) lub społecznych (np. NGOs, fundacje).
Zamawiający dopuszcza spełnienie opisanych wyżej wymagań przez jedną osobę skierowaną do realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia sumuje się. Ta sama zasada dotyczy podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYKAZU USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – są wykonywane), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Treść oświadczenia „Wykaz usług” – zgodna z wymaganiami określonymi w art. 5 § 1 pkt 4 ppkt 4.1) niniejszej SWZ.
2) WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Oświadczenie – „Wykaz osób” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 5 § 1 pkt 4 ppkt 4.2 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, tj.: Zamawiający wymaga złożenia:a) opisu spójności i kompleksowości usług (w zakresie całości działań wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, tj. raportów, strony, kampanii i spotu) wraz z opisem zakładanych zasięgów i skuteczności działań promocyjnych (dot. raportów, strony, kampanii i spotu)
b) prezentacji wstępnej koncepcji kreatywnej kampanii i spotu wideo oraz strony
W przypadku punktów a i b) powyższe opisy służą potwierdzeniu zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert (art. 11 SWZ). Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1 lit. a i b, należy złożyć w formie elektronicznej jako pliki w formacie PDF.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1. W sytuacji niezłożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści ww. przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Środki dowodowe określone w art. 6 § 1 i 2 niniejszej SWZ.2. Przedmiotowe środki dowodowe art. 6 § 3 niniejszej SWZ, w przypadku Opisów w punktach a i b) sporządzone zgodnie z art. 11 SWZ.
3. Informacje na temat podwykonawstwa, sporządzone zgodnie z treścią Formularza nr 2, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ (w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców, nie składa tego formularza).
4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią Formularza nr 3, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (w przypadku oferty wspólnej).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z treścią Formularza nr 4, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
(Ww. zobowiązanie składa Wykonawca polegający na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby).
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych).
7. Do „Formularza ofertowego” należy załączyć wszystkie oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami SWZ – w formie określonej w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Do oferty wspólnej należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego zgodnie z ust.1.
Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ustanowione pełnomocnictwo.
3. Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie Formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
3) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia realizacji zamówienia w sytuacji, gdy na terenie przeprowadzania usługi wystąpią nieprzewidziane zjawiska społeczne, których wystąpienie zakłóca lub w istotnym stopniu może zakłócić przebieg przeprowadzanej usługi. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie Wykonawcy ze stosownym wnioskiem do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem potrzeby dokonania takiej zmiany oraz z propozycją nowego terminu;
4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika badania i specjalisty, pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniały wszystkie wymogi określone w SWZ.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność:
a) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy),
b) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy;
2. Poza przypadkami opisanymi powyżej Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w sytuacjach przewidzianych w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy z wyjątkiem zmian dokonanych w harmonogramie muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisane przez obie strony, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta musi zostać złożona za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-21
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kampanii promującej 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego na nośnikach reklamowych typu citylight
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- "Kompleksowa organizacja pięciu spotkań tematycznych (szkoleń), które odbędą się w dwóch lokalizacjach na terenie województwa lubuskiego (...)."
- ,, Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dla mieszkańców Gminy Słubice" w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu"
- 165.2025 Wyłonienie Wykonawcy realizacji 75 filmów informacyjnych pokazujących kilka wykładów na kierunkach objętych projektem "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki".
- Produkcja i emisja w Internecie animowanej reklamy (double billboard) w ramach FEW 2021-2027
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.