eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikszkolenie dla PIU i Asysta Techniczna dla PIU/PWiK w Rybniku w ramach projektu Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w Rybniku ISPA 2001/PL/16/P/PE/025-01.2 moduł II pt. Kampania promocyjna projektu ISPA/FS



Ogłoszenie z dnia 2005-12-27

POZYCJA 68023

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: szkolenie dla PIU i Asysta Techniczna dla PIU/PWiK w Rybniku w ramach projektu Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w Rybniku ISPA 2001/PL/16/P/PE/025-01.2 moduł II pt. Kampania promocyjna projektu ISPA/FS Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Rybnik, do kontaktów: Ewa Szwelengreber, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124, e-mail: rybnik@um.rybnik.pl, www.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 26. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie dla PIU i Asysta Techniczna dla PIU/PWiK w Rybniku w ramach projektu Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w Rybniku ISPA 2001/PL/16/P/PE/025-01.2 moduł II pt. Kampania promocyjna projektu ISPA/FS. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje koordynowanie i realizowanie działań informacyjnych, m.in. poprzez opracowanie projektu kampanii promocyjnej i jej przeprowadzenie w następujących modułach: -przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie wyników badania opinii publicznej wśród mieszkańców Rybnika, mierzącego poziom akceptacji oraz postrzeganie projektu Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w Rybniku. Badanie przeprowadzone będzie w dwóch seriach badawczych mierzących zmianę w postrzeganiu Projektu, -przygotowanie i emisja filmu promocyjnego dla w/w Projektu, -przygotowanie prezentacji multimedialnej dla w/w Projektu, -przygotowanie broszur, bannerów, tablic i ulotek informacyjnych, -przygotowanie zorganizowanie i przeprowadzenie 2 imprez plenerowych o charakterze promocyjnym oraz koncertu finałowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Rybnik. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych Oryginalny kod CPV: 74.14.16.00 - Usługi public relations Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.60.00 - Usługi public relations Oryginalny kod CPV: 74.13.20.00 - Usługi badania opinii publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 79.32.00.00 - Usługi badania opinii publicznej Oryginalny kod CPV: 78.11.41.00 - Usługi w zakresie drukowania broszur Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 726 295,08 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 16000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie za przedmiot umowy będzie się odbywać fakturami częściowymi za zrealizowanie poszczególnych części Kampanii Promocyjnej w oparciu o raport Wykonawcy zatwierdzony przez Zamawiającego. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% wynagrodzenia umownego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnoprawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumeny potwierdzające spełnianie warunku składa każdy z nich). 3.Wskaże personel posiadający stosowne doświadczenie i kwalifikacje (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy i kwalifikacje) : -Kierownika zespołu posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu pracami zespołu zajmującego się przeprowadzaniem, organizowaniem lub koordynowaniem kampanii promocyjnych, informacyjnych lub wizerunkowych. -Specjalistę ds. produkcji filmów posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego obejmującego przygotowanie filmów informacyjnych, promocyjnych lub edukacyjnych, z których na telewizyjnej antenie regionalnej lub ogólnokrajowej zostały wyemitowane co najmniej 2 z tych filmów. -Specjalistę ds. przygotowywania prezentacji posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego obejmującego przygotowywanie co najmniej 2 profesjonalnych prezentacji multimedialnych dla biznesu lub instytucji publicznych, -Specjalistę ds. bilboardów i tablic informacyjnych posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego obejmującego przygotowywanie, organizowanie lub koordynowanie co najmniej jednej kampanii promocyjnych za pomocą bilboardów lub tablic informacyjnych. -Specjalistę ds. współpracy z mediami (radiem, telewizją, prasą) posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w branży medialnej lub co najmniej 3 lata współpracy z prasą, telewizją i radiem przy wykonywaniu zadań informacyjnych lub promocyjnych. -Specjalistę ds. badania opinii publicznej posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w przeprowadzaniu i koordynowaniu badania opinii publicznej oraz opracowywaniu jej wyników obejmujące co najmniej 2 przeprowadzone badania opinii publicznej (z udziałem co najmniej 2000 ludzi (łącznie). -Specjalistę ds. organizacji imprez masowych i koncertów posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego obejmującego organizowanie i koordynowanie imprez masowych i koncertów, w tym co najmniej 2 imprez plenerowych oraz 1 koncertu w obiekcie zadaszonym, 4.Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty ogłoszenia postepowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: -co najmniej 1 kampanię promocyjną za pomocą co najmniej 7 bilboardów, -co najmniej 3 imprezy plenerowe obejmujące doprowadzenie do nagłośnienia medialnego wydarzenia poprzez środki masowego przekazu (prasa, radio, telewizja) o zasięgu co najmniej regionalnym (1 województwa), -co najmniej 3 krótkometrażowe filmy o charakterze promocyjnym i doprowadzenie do ich emisji na antenie telewizji regionalnej (zasięg co najmniej 1 województwa) lub ogólnopolskiej oraz co najmniej jeden film promocyjny dla jednostki samorządu terytorialnego, -co najmniej 1 prezentację multimedialną (zawierającą elementy animacji oraz filmu) o charakterze promocyjnym lub edukacyjnym, -co najmniej 1 projekt graficzny broszury informacyjno-promocyjnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie ich łączne doświadczenie. 5. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. na minimalną kwotę 300.000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Szczegółowe informacje dotyczące warunków uczestnictwa, dokumentów potwierdzających i sposoby oceny spełniania warunków zawarte są w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-4, składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające, że: a.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie powyższych wymagań, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony dokument dla każdego z nich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z informacją na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Wykaz zrealizowanych zamówień sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-3400/00062/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.02.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.02.2006, godzina 12:00, Urząd Miasta Rybnika, ul. B. Chrobrego 2, 44 - 200 Rybnik pok. 257.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.